Teillä on outoja mielikuvia yli 100kg naisista
Kuten ettei muka itse pystyisi leikkaamaan varpasnkynsiä, että muka reidet hankaisivat yhteen, ettei pystyisi istumaan lentokoneessa, ettei olisi seksiä, ettei saisi lapsia yms. Mistä nämä ihme luulot
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeasti halua edes yrittää tiputtaa painoa? Hurja ylipaino kun nainen painaa yli 100 kg.
Kuka on sanonut ettei ole pudotettu tai ettei pudota?
Esim. minä olen pahimmillaan painanut lähes 130kg, nyt hieman päälle sadan. Hieman = ihan muutama kilo.
Mulla on painoa 128 kg enkä pysty esim pyyhkimään vessassa takapuolta tai pesemään sitä seisonta suihkussa. Käsi ei mitenkään yletä ja kroppa ei taivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeasti halua edes yrittää tiputtaa painoa? Hurja ylipaino kun nainen painaa yli 100 kg.
Riippuu pituudesta, esim. 180-senttiselle se ei ole "hurja" ylipaino.
Iso osa lihavista on syömishäiriöisiä, joita ei laihdutuskuurit auta. Pitäisi päästä terapiaan, mutta kaikki eivät pääse tai halua. Ravitsemusterapeutilla voi käydä kuuntelemassa, miten pitäisi syödä, mutta ei se oikeasti muuta mitään jos on ruoan kanssa ongelmia. Tietää mutta ei pysty. Ja moni laihtuukin mutta lihoo takaisin.
Leikkaus voi auttaa, koska se pakottaa syömään vähemmän, mutta on niitäkin, joita sekään ei auta.
Mutta jos haluaakin olla lihava ja perustaa elämänsä muun kuin normaaliuden varaan, ei siinä pitäisi olla muilla valittamista. Joko elämme maailmassa, jossa saa olla omanlaisensa, tai sitten emme. Se on voi voi jos en jonkun silmää miellytä.
Moniko nainen sitten on 180-senttinen?
Ja jos on 180-senttinen, on kuitenkin jo 20 kiloa ylipainoa (tai riippuu tietysti, miten määrittelet). Miten 20 kiloa ylipainoa voi sinusta missään tilanteessa olla vähän?
Toisekseen useimmat yli satakiloiset naiset eivät ole noin pitkiä, vaan ylipainoa on oikeasti 30-40 kg.
Mä olen 180cm nainen ja 118kg.
TSIISUS KRAIST !!!
_ JÄÄTÄVÄN _ kokoinen mataMI !
Alkaa peloittamaan jo pelkkä mielikuvakin....
Älä nyt viitsi. Mä olen 179cm pitkä ja painan just ton 70kg.Maha on litteä ja lonkkaluut näkyy. Suorastaan typerää väittää kaikkia päälle 70kg naisia lihaviksi.
Vierailija kirjoitti:
0,1 tonnia
miettikää sitä
Hyi yäk!!
Teinijonnet näemmä bongasivat ketjun.
Mahtaa olla maailman pahimmat länkisääret. 😂
Mulla kyllä onnistui kaikki tuossa painossa, ja olen lyhyt eli olin todella todella lihava.
Taitavat sekottaa 200kiloseen.
100 kilonen on ihan normikokonen vielä, pystyy liikkumaan ja toimimaan normaalisti.
Jos teillä on noin pienet onglemat, niin olkaa hiljaa ja onnellisia.
Älä nyt viitsi. Mä olen 179cm pitkä ja painan just ton 70kg.Maha on litteä ja lonkkaluut näkyy. Suorastaan typerää väittää kaikkia päälle 70kg naisia lihaviksi.
Unohtui, että olet korkea kuin kirahvi. Enemmistö miehistä on lyhyempiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Unohtui, että olet korkea kuin kirahvi. Enemmistö miehistä on lyhyempiä kuin sinä.
En ole tuo kelle vastasit, mutta hahahaha missä maassa enemmistö miehistä noin lyhyitä? Kiinassa? Suomalaismiehen keskipituus on nykyään joku 180, huom keskipituus eli pitempiäkin on siis reippaasti. Sääli toki jos itse olet joku pikkuinen 160cm maahinen
Läski kertyy eri ihmisllä eri paikkoihin. Joku on tikkujalka ja jättimaha, joku taas rintava&reitevä mutta mahaa ei ole jne.
On sanomattakin selvää, että tikkujalka mahtunee istuimeen hyvin, mutta varpaankynsien kanssa voi tehdä tiukkaa ja vastaavasti tiimalasin peffa ehkä pursuaa istuimesta mutta varpaankynsien leikkaamisessa ei ole ongelmaa.
Huomauttaisin myös, että reisien hankaaminen EI kerro painosta mitään, itsellä oli tuota ongelmaa teininä vaikka oli sporttinen 170cm ja n.50kg silloin.
Tässä muutama referenssi.
https://ailisbrosnan.com/wp-content/uploads/2017/02/All-women-weight-150.jpg
Kaikki tämän kuvan naiset painavat 68kg. Pituudet 157cm, 163cm, 173cm, 180cm, 185cm.
http://www.bandanatraining.com/wp-content/uploads/2015/07/hs-1-1170x658.jpg
Tässä oikesti lihaksikkaita naisia, toisin sanottuna olympiaurheilijoita. Vain yksi nainen on yli 100kg, eli moukarinheittäjä Dawn Ellerbe, 188cm/109kg. Lähelle pääsee myös kuulantyöntäjä Connie Price-Smith, 195cm/95kg.
Selkeästi lihaksikkaista mutta normaalipituisista nyrkkeilijä Kathy Collins on 165cm/65kg, kehonrakentaja Kim Chizevsky on 174cm/62kg.
Eli jos selittelet painoa lihaksilla, todennäköisesti kertoilet satuja.
Ei kyllä 100kiloa pitäisi naiselle olla normaalipaino millään tavalla. Olen 180senttiä ja painanut enimmillään 80kiloa ja näytin silloin jo "tukevalta" Nyt 62kiloa ja normaalipainoisen näköinen
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä 100kiloa pitäisi naiselle olla normaalipaino millään tavalla. Olen 180senttiä ja painanut enimmillään 80kiloa ja näytin silloin jo "tukevalta" Nyt 62kiloa ja normaalipainoisen näköinen
Samaa mieltä. Nuo aikaisemmat kuvat kyllä kertovat paljon. Kuulantyöntäjä 195cm/95kg, ja lihasta takuulla enemmän kuin yhdelläkään vastaajista...
Kyllä kolminumeroinen paino naisella on aika hurja. Olen itse 64 kiloinen, 164 senttinen ja mielestäni painan ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
"Harva raavas mies painaa yli 100 kiloa". Varmasti yllättävän moni. Jos mies on vaikka 185-190 senttiä, niin erittäin todennäköisesti painaa 100 kiloa tai yli. Harva mies on alle 170 senttiä. Naisissa tietysti enemmän.
Sata kiloa on kiva tasaluku, mutta ei se oikeasti ole mikään suuren lihavuuden raja. Kaikki riippuu pituudesta, lihasmassasta jne.
Olen 194cm ja hyvässä kunnosa enkä mikään kukkakeppi. Painoni vaihtelee 90kg ja 92kg välillä ja mielestäni 90kg on ideaali mutta siinä on tällä treenimäärällä vaikea pysyä koska pitää mennä korkeahkoilla kaloreilla. 90kg painolla rasvaprosenttini on n. 15% mikä on mielestäni normaali vaikka ei silläkään sixpäkki erotu, pitäis saada ainakin viisi prosenttiyksikköä pois jos sitä haluaa. Aika paljon saa olla joko lihasta tai läskiä jos 185-190cm mitassa painaa satasen.
Minä olen 130 kiloinen ja pituutta 172cm, ja reidet hankasi kyllä jo alle satakiloisena.
Lentokoneen istuimeen mahduin ihan hyvin, ei tarvinnut mitään jatkopalaa vyöhönkään vaikka on iso maha.
Ja lapsiakin on joten siitä voi päätellä loput.
Ja kun on pitkät raajat ja notkea voi lihavakin tehdä sellaisia asioita joita ei kankeat ja hoikat kykene.