En ymmärrä tuota tissitempausta
Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi esitellä tissejään. Miehiä tämä kyllä aivan varmasti miellyttäisi mutta miksi naiset ”taistelevat” sen puolesta että saisivat olla yläosattomissa? Huh huh! Menee ihan totaalisesti hermo tähän nykyajan hihhulimeininkiin. 😡
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rinnastu synnyttämiseen millään lailla, torvi. Tässä on nimenomaan kyse siitä, että molemmilla sukupuolilla on ihan samanlaiset nännit, mutta jostain syystä toisen sukupuolen nännit ovat härskit ja seksuaaliset, toisen eivät. Vaikka kyseessä on sama elin, toisen alla vain enemmän rasvaa/rauhaskudosta kuin toisen.
naisen rinnoilla on luontaisesti myös seksuaalinen ulottuvuus ja se on ihan perus biologiaa ja sitä vastaan on turha taistella.
Henkilökohtaisesti en halua nähdä toisten naisten tissejä julkisilla paikoilla ja ihmettelen suuresti naisia joilla paljastelun tarve on niin suuri, että täytyy tunkea tissejään kaikkien silmille.
Ei ole biologiaa, vaan kulttuurisidonnaista. Monissa kulttuureissa rinnoilla ei ole mitään eroottista merkitystä, ne nähdään kuuluvan vain lapsen ruokintaan ja siten jopa erityisen epäkiihottavina maitoeritteineen. Seksikkäämpänä voidaan nähdä esim. kaula tai nilkat (Kiinassa aikanaan jalkaterät).
Evoluutiobiologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän tasa-arvopointin, mutta minä ehkä tosiasiallisesti kokisin vaivaannuttavaksi jos rannalla, jossa itse käyn, näkyisi muiden naisten tissejä. Jopa jotenkin tungettelevaksi.
Mietin myös vähän miespuolisia. Tulisiko teineille noloja ja vaivaannuttavia tilanteita, jos rannalle ilmestyisi äkkiä paljasrintaisia naisia? Vanhemmassa miespolvessa on varmasti porukkaa, joka kokisi tisseilyn rannalla ellei nyt säädyttömänä niin ainakin häiritsevänä.
Mitenkäs pariskunnat? Ihan varmasti luvassa olisi mielen pahoittamisia, jos mies rantaretkellä lumoutuisi jonkun muun naisen rintaparista liikaa. Ei kaikilla pariskunnilla, mutta joillain kuitenkin.
Entäpä jos perustettaisiin enemmän yläosattomia rantoja, niin jokainen saisi valita.
Ei, vaan nuoremmat ovat tässä konsrvatiivisia. 70-80-luvulla ja vielä ysärin alussakin paljaat rinnat oli yleinen näky rannoilla.
Entä vaivaannutko uimahallissakin? Vai etkö käy koskaan? Siellä näkee naisten paljaita rintoja pukkarissa, suihkutiloissa ja saunassa...
Uimahallien yms pukkareissa ei olla vastakkaisen sukupuolen näkyvillä, joten kommentoimasi vastauksen kuvaamia kiusallisia tilanteita ei pääse syntymään. Mutta julkitisseilijöiden perimmäisenä tarkoituksena onkin päästä esittelemään rintojaan miehille ja muille naisille ja kalastella huomiota ja aiheuttaa hämminkiä ja pahaa mieltä muissa naisissa.
Kirjoittaja oli nainen itsekin... joten kiusallisuus tuntuu tosi oudolta jos käy kuitenkin uimahalleissa. Ellei sitten joku mustasukkaisuusaspekti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju osoittaa sen, että Free the nipple on tarpeellinen.
Perusteluja, kiitos.
Selvästikään tempauksen merkitystä ei ymmärretä.
Sinähän voisit auttaa meitä ymmärtämään ja kertoa, mikä idea siinä on että hillutaan tissit paljaana. Itse en keksi sellaiselle toiminnalle mitään muuta merkitystä kuin huomionhakuisuus.
En ole tuo edellinen vastaaja mutta kerron oman syyni yläosattomuudelle. En yksinkertaisesti löydä istuvia uikkareita. Sellaiset jotka pysyvät päällä, ovat tosi ahdistavat. Enkä tahdo olla rannalla paita päällä.
Mullakin on iso perse ja paksut reidet, vaatteiden löytäminen on hankalaa ja ne ahdistavat kesäkuumalla, pitäiskö vaan kulkea perse paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole kertaakaan ollut elämässäni sitä tilannetta, että olisin halunnut olla tissit paljaina rannalla. Jossain yksityisellä rannalla voisin uida nakuna, mutta en ymmärrä miksi se on nii kauheaa jollekin pitää bikinit päällään.
Miksi se on niin kauheaa jos joku toinen haluaa pitää rannalla yläosan paljaana. Ihan vaan mukavuussyistä?
Miksi suot sen vain miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja, kiitos.
Sinähän voisit auttaa meitä ymmärtämään ja kertoa, mikä idea siinä on että hillutaan tissit paljaana. Itse en keksi sellaiselle toiminnalle mitään muuta merkitystä kuin huomionhakuisuus.
Ideana on käsittääkseni tuoda esiin se, että naisilla ei ole oikeutta olla uimarannalla yläosattomissa. Oikeus uida tai ottaa aurinkoa yläosattomissa ei suinkaan tarkoita, että kaikkien pitäisi "hillua tissit paljaana", eikä sen pitäisi häiritä heitä, jotka haluavat itse pitää yläosaa. Nännit, ihoa ja enemmän tai vähemmän rasvakudosta, mitä eroa siinä muka on, onko paketti kiinni naisen vai miehen kehossa?
En ymmärrä, miksi naiset tarvitsevat oikeuden uida tissit paljaana. Mitä hyötyä siitä on yhtään kenellekään? Mutta näitähän järjestävätkin toki vain ihmiset, joilla ei ole oikeita ongelmia. Silloin kaivetaan ongelmaa sieltä, missä sitä ei todellisuudessa ole. Bikinien yläosa ei niin raskas vaate ole, että sen takia kenenkään uintiretki kävisi ylivoimaiseksi.
Siitä on hyötyä naiselle itselleen, jos hän haluaa uida tissit paljaana. Eikö se riitä? Mitä haittaa siitä on, että nainen ui tissit paljaana?
Tuohon "ei oikeita ongelmia" -jargoniin on turha kommentoida yhtään mitään.
Hietsussa oli kyllä sen näköisiä naisia, että mun kikkeli taisi mennä lopullisesti kuolioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja, kiitos.
En ole tuo edellinen vastaaja mutta kerron oman syyni yläosattomuudelle. En yksinkertaisesti löydä istuvia uikkareita. Sellaiset jotka pysyvät päällä, ovat tosi ahdistavat. Enkä tahdo olla rannalla paita päällä.
Mullakin on iso perse ja paksut reidet, vaatteiden löytäminen on hankalaa ja ne ahdistavat kesäkuumalla, pitäiskö vaan kulkea perse paljaana?
No kyllähän sä saatkin. Stringit on ihan yleiset bikiniasuissa.
Naiset itse ottavat silikoneja miehiä kiihottaakseen, sekä tuovat rintojaan esille push-up liiveillä. Mitä mieltä nämä tissitempauksen naiset ovat tästä? Eikö kannattaisi alkaa kampanjoimaan, että naisten ei tarvitse ja kannata esineellistää itseään?
Jos naisilla pitää olla oikeus ottaa aurinkoa tissit paljaana, pitää miehillä olla oikeus käyttää stringiuimahousuja. Ja ilman naisten paheksuntaa. Naisillakin on stringialaosia, joten miehillä on myös oikeus niihin.
Voisiko joku perustella, miksi naisen rinnat ovat seksuaaliset ja miehen eivät? Siis ihan oikeasti ja aidosti perustella asian, eikä vain mölistä jotain ''mies on mies ja nainen nainen'' - tyhjänpäiväisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset halua esitellä tissejään, vaan haluavat itselleen oikeuden päättää mitä pukevat päälleen ja missä -siis saman oikeuden kuin miehilläkin on. Jos nainen haluaa olla yläosattomissa uimarannalla, niin hänellä pitää olla oikeus siihen aivan kuin miehilläkin on oikeus olla yläosa paljaana. Aikuisten tehtävä kasvattajana on opettaa lapsilleen, että toisten pukeutumiseen ei puututaja että toisia ei tarvitse tuijottaa vaikka kävelisi siamialaiset kaksoset alastomana rannalla.
Aikuisten pitäisi myös opettaa suhteellisuudentajua. Sen avulla ymmärtää, mikä on oikeaa epätasa-arvoa ja mikä kärpäsestä härkänen meininkiä.
Epämukvauuteen pakottaminen vain sukupuolen vuoksi ei ole mikään pikkuasia, esim. japanilaisten korkkaripakko.
Itselläni taas on ihosairaus jota luonnonvalo ehkäisee, siksi olisi hyväkin olla ylävartalo paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole biologiaa, vaan kulttuurisidonnaista. Monissa kulttuureissa rinnoilla ei ole mitään eroottista merkitystä, ne nähdään kuuluvan vain lapsen ruokintaan ja siten jopa erityisen epäkiihottavina maitoeritteineen. Seksikkäämpänä voidaan nähdä esim. kaula tai nilkat (Kiinassa aikanaan jalkaterät).
Evoluutiobiologi
Jep jep. Esim. jossain päin Afrikkaa (ja muuallakin päiväntasaajanseudulla) naiset kulkee yläosattomissa, eikä siinä nähdä yhtään mitään ongelmaa. Ja afrikkalaiset naureskelee länsimaisille miehille, jotka intoilevat tisseistä, että ovatpas jääneet lapsen asteelle :D
Vierailija kirjoitti:
Hietsussa oli kyllä sen näköisiä naisia, että mun kikkeli taisi mennä lopullisesti kuolioon.
Auttanee ymmärtämään, että naisen rintojen varsinainen tarkoitus ei ole kiihottaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisilla pitää olla oikeus ottaa aurinkoa tissit paljaana, pitää miehillä olla oikeus käyttää stringiuimahousuja. Ja ilman naisten paheksuntaa. Naisillakin on stringialaosia, joten miehillä on myös oikeus niihin.
En ole lukenut, että miehiä olisi koskaan Suomessa poistettu rannalta stringialaosien vuoksi. Ilman muuta kannatan tätä ehdotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole kertaakaan ollut elämässäni sitä tilannetta, että olisin halunnut olla tissit paljaina rannalla. Jossain yksityisellä rannalla voisin uida nakuna, mutta en ymmärrä miksi se on nii kauheaa jollekin pitää bikinit päällään.
Miksi se on niin kauheaa jos joku toinen haluaa pitää rannalla yläosan paljaana. Ihan vaan mukavuussyistä?
Sanoinko että suon sen miehille? Ei minua kiinnosta nähdä kenenkään tissejä julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehille, eikä niitä rannoilla kukaan kiellä. Googlaa kuvahaulla men string bikini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko että suon sen miehille? Ei minua kiinnosta nähdä kenenkään tissejä julkisilla paikoilla.
Eli miehiltä pitäisi kieltää nykyisenlaiset uimahousut? Pitäisi olla yläosa myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja, kiitos.
Ideana on käsittääkseni tuoda esiin se, että naisilla ei ole oikeutta olla uimarannalla yläosattomissa. Oikeus uida tai ottaa aurinkoa yläosattomissa ei suinkaan tarkoita, että kaikkien pitäisi "hillua tissit paljaana", eikä sen pitäisi häiritä heitä, jotka haluavat itse pitää yläosaa. Nännit, ihoa ja enemmän tai vähemmän rasvakudosta, mitä eroa siinä muka on, onko paketti kiinni naisen vai miehen kehossa?
No mietippä että teille tulisi vaikka kaksi au pairia kesäksi, molemmat 18 v, toinen kaunis tyttö ja toinen komea poika. Aamulla menet terassille ja huomaat tytön keskustelevan miehesi kanssa suuret rinnat paljaana, pelkkä pyyhe vyötäisillään. Seuraavana aamuna poika keskustelee miehesi kanssa pelkkä pyyhe vyötäisillään (teillä on uima-allas ja kumpikin on juuri käynyt uimassa siellä uimapöksyissä). Ihan sama sinulle vai?
minulle et kysymystäsi esittänyt, mutta olisi ihan sama minulle. Minulla ei ole mitään syytä holhota miestäni tai hänen omia päätöksiään siitä kenen kanssa ja milloin hän keskustelee ja sama toisinpäin. Jos kokisin että piätisi alkaa holhota miestä ja varjelemaan häntä nänneiltä, menisin heti terapiaan ja miettisin mistä noin sairaalloinen kontrollinhaluni kertoo.
Minä luotan mieheeni ja koen ja tunnen, että suhteemme on hyvässä kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja, kiitos.
En ymmärrä, miksi naiset tarvitsevat oikeuden uida tissit paljaana. Mitä hyötyä siitä on yhtään kenellekään? Mutta näitähän järjestävätkin toki vain ihmiset, joilla ei ole oikeita ongelmia. Silloin kaivetaan ongelmaa sieltä, missä sitä ei todellisuudessa ole. Bikinien yläosa ei niin raskas vaate ole, että sen takia kenenkään uintiretki kävisi ylivoimaiseksi.
Siitä on hyötyä naiselle itselleen, jos hän haluaa uida tissit paljaana. Eikö se riitä? Mitä haittaa siitä on, että nainen ui tissit paljaana?
Tuohon "ei oikeita ongelmia" -jargoniin on turha kommentoida yhtään mitään.
Ei riitä. Kaikki vaan ei ole sopivaa, vaikka kuinka haluaisi. Minä esimerkiksi haluaisin harrastaa seksiä keskellä Prisman käytävää, mutta ymmärrän olla tekemättä niin, koska tiedän ettei se ole soveliasta. Loppukaneettisi kertoikin oivasti sen, että "ei oikeita ongelmia"-kommentti osui naulan kantaan. -eri
En yleensä käy, mutta en vaivaannu. Enkä esimerkiksi naisporukan saunatilanteessa.