Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tuota tissitempausta

Vierailija
08.06.2019 |

Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi esitellä tissejään. Miehiä tämä kyllä aivan varmasti miellyttäisi mutta miksi naiset ”taistelevat” sen puolesta että saisivat olla yläosattomissa? Huh huh! Menee ihan totaalisesti hermo tähän nykyajan hihhulimeininkiin. 😡

Kommentit (839)

Vierailija
61/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä hankittiin halvalla ja helposti se vartin kuuluisuus.

Olisi kiva jos pureuduttaisiin ihan oikeisiin ongelmiin, kuten naisvaltaisten ja miesvaltaisten alojen arvostuseroihin, mutta se vaatisi vähän enemmän pitkäjänteisyyttä ja tarmoa kuin kultakalalla.

Vierailija
62/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei samaan syssyyn vapauteta pimperoita ja pippeleitä ja kuljeta kokonaan alasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmässä tyhmyys tiivistyy, tuo on hyvä esimerkki ryhmäajattelusta jossa logiikka katoaa jonnekki kauas pois. Luonnollisesti naiset taas touhuamassa, odottanevat kai että miehet pelastaa heidät jos joutuvat kohtaamaan mitään ei toivottua koska omat toimet.

Mitähän tällainen ei toivottu sitten olisi? Ei ainakan ahdistelu ole uhrin vika.

Vierailija
64/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tissit paljaana ulkona vaikka maksettaisiin. Ällöttää ajatuskin miehistä pullotus housuissa rivissä seisomassa tuijottamassa. Sitten menevät äkkiä johonkin pusikkoon hoiteleen itsensä. Yök.

Sulla ainakin mielikuvitus toimii...

Vierailija
65/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tissit paljaana ulkona vaikka maksettaisiin. Ällöttää ajatuskin miehistä pullotus housuissa rivissä seisomassa tuijottamassa. Sitten menevät äkkiä johonkin pusikkoon hoiteleen itsensä. Yök.

No ei kai sitä Itäkeskukseen kukaan käske mennä tekemään.

Vierailija
66/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa sen, että Free the nipple on tarpeellinen.

Perusteluja, kiitos.

Selvästikään tempauksen merkitystä ei ymmärretä.

Sinähän voisit auttaa meitä ymmärtämään ja kertoa, mikä idea siinä on että hillutaan tissit paljaana. Itse en keksi sellaiselle toiminnalle mitään muuta merkitystä kuin huomionhakuisuus.

Ideana on käsittääkseni tuoda esiin se, että naisilla ei ole oikeutta olla uimarannalla yläosattomissa. Oikeus uida tai ottaa aurinkoa yläosattomissa ei suinkaan tarkoita, että kaikkien pitäisi "hillua tissit paljaana", eikä sen pitäisi häiritä heitä, jotka haluavat itse pitää yläosaa. Nännit, ihoa ja enemmän tai vähemmän rasvakudosta, mitä eroa siinä muka on, onko paketti kiinni naisen vai miehen kehossa?

Vierailija
67/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun ne miesten nännit ei eritä maitoa. Ne on kehittyneet sikiönä, mutta miesten nänneille ei ole mitään toista tarkoitusta.

Naisten nännit ja rinnat ovat maitotölkit jos karkeasti voi sanoa.

Miesten tissit ei täyty maidosta.

Mikä on niin vaikea siinä ymmärtää? Että miesten nännit ja naisten tissit on eri asia.

Kyllä Naiset saa kulkea ilman paitaa kunhan on rintsikat tai bikinit.

Nännit on IHAN ERI ASIA.

Tämä perustelu tukisi enemmänkin näkökulmaa, että naisten nännit saisivat näkyä ja miesten nännit eivät, sillä onhan naisten nänneillä on käytännöllinen tarkoitus: jälkeläisen ruokkiminen.

Vierailija
68/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja, kiitos.

Sinähän voisit auttaa meitä ymmärtämään ja kertoa, mikä idea siinä on että hillutaan tissit paljaana. Itse en keksi sellaiselle toiminnalle mitään muuta merkitystä kuin huomionhakuisuus.

Ideana on käsittääkseni tuoda esiin se, että naisilla ei ole oikeutta olla uimarannalla yläosattomissa. Oikeus uida tai ottaa aurinkoa yläosattomissa ei suinkaan tarkoita, että kaikkien pitäisi "hillua tissit paljaana", eikä sen pitäisi häiritä heitä, jotka haluavat itse pitää yläosaa. Nännit, ihoa ja enemmän tai vähemmän rasvakudosta, mitä eroa siinä muka on, onko paketti kiinni naisen vai miehen kehossa?

No mietippä että teille tulisi vaikka kaksi au pairia kesäksi, molemmat 18 v, toinen kaunis tyttö ja toinen komea poika. Aamulla menet terassille ja huomaat tytön keskustelevan miehesi kanssa suuret rinnat paljaana, pelkkä pyyhe vyötäisillään. Seuraavana aamuna poika keskustelee miehesi kanssa pelkkä pyyhe vyötäisillään (teillä on uima-allas ja kumpikin on juuri käynyt uimassa siellä uimapöksyissä). Ihan sama sinulle vai?

Vierailija
69/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän tasa-arvopointin, mutta minä ehkä tosiasiallisesti kokisin vaivaannuttavaksi jos rannalla, jossa itse käyn, näkyisi muiden naisten tissejä. Jopa jotenkin tungettelevaksi.

Mietin myös vähän miespuolisia. Tulisiko teineille noloja ja vaivaannuttavia tilanteita, jos rannalle ilmestyisi äkkiä paljasrintaisia naisia? Vanhemmassa miespolvessa on varmasti porukkaa, joka kokisi tisseilyn rannalla ellei nyt säädyttömänä niin ainakin häiritsevänä.

Mitenkäs pariskunnat? Ihan varmasti luvassa olisi mielen pahoittamisia, jos mies rantaretkellä lumoutuisi jonkun muun naisen rintaparista liikaa. Ei kaikilla pariskunnilla, mutta joillain kuitenkin.

Entäpä jos perustettaisiin enemmän yläosattomia rantoja, niin jokainen saisi valita.

Ei, vaan nuoremmat ovat tässä konsrvatiivisia. 70-80-luvulla ja vielä ysärin alussakin paljaat rinnat oli yleinen näky rannoilla.

Entä vaivaannutko uimahallissakin? Vai etkö käy koskaan? Siellä näkee naisten paljaita rintoja pukkarissa, suihkutiloissa ja saunassa...

Vierailija
70/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja, kiitos.

En ymmärrä, miksi naiset tarvitsevat oikeuden uida tissit paljaana. Mitä hyötyä siitä on yhtään kenellekään? Mutta näitähän järjestävätkin toki vain ihmiset, joilla ei ole oikeita ongelmia. Silloin kaivetaan ongelmaa sieltä, missä sitä ei todellisuudessa ole. Bikinien yläosa ei niin raskas vaate ole, että sen takia kenenkään uintiretki kävisi ylivoimaiseksi. 

Vierailija
71/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja, kiitos.

No mietippä että teille tulisi vaikka kaksi au pairia kesäksi, molemmat 18 v, toinen kaunis tyttö ja toinen komea poika. Aamulla menet terassille ja huomaat tytön keskustelevan miehesi kanssa suuret rinnat paljaana, pelkkä pyyhe vyötäisillään. Seuraavana aamuna poika keskustelee miehesi kanssa pelkkä pyyhe vyötäisillään (teillä on uima-allas ja kumpikin on juuri käynyt uimassa siellä uimapöksyissä). Ihan sama sinulle vai?

Ja jos tytöllä on pienet tissit niin sitten ei mitään väliä, niinkö?

Vierailija
72/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointin. On ihana uida rintakehä paljaana ja ottaa aurinkoa ilman ylimääräisiä märkiä rättejä. Tosin teen tuota vain mökillä. UV-säteilystä on tässä kohta turhaa puhua, koska ihan samalla lailla ne rinnat voi suojata voiteella. Tai sitten ollaan nilkoista ranteisiin asti puettuna...

Vierailija
73/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset halua esitellä tissejään, vaan haluavat itselleen oikeuden päättää mitä pukevat päälleen ja missä -siis saman oikeuden kuin miehilläkin on. Jos nainen haluaa olla yläosattomissa uimarannalla, niin hänellä pitää olla oikeus siihen aivan kuin miehilläkin on oikeus olla yläosa paljaana. Aikuisten tehtävä kasvattajana on opettaa lapsilleen, että toisten pukeutumiseen ei puututaja että toisia ei tarvitse tuijottaa vaikka kävelisi siamialaiset kaksoset alastomana rannalla.

Vierailija
74/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja, kiitos.

Samaa mietin. Mulla on olemattomat A-kupit, miehellä paljon suuremmat manboobsit, hassua että mun pitää peittää, hänen ei.

Vierailija
75/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mikään hetkauta näitä "rohkeita". Vaikka ihotautilääkärit varoittavat ihosyövästä ja auringonvalon vaarallisuudesta.Rinnat ovat riskialttiit.

Mutta mitä nämä....eiku

Rinnan iho on täsmälleen yhtä altis kuin muukin iho. Ja onko kaikilla miehillä tuuheat rintakarvat suojana? Ei todellakaan.

Vierailija
76/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naiset halua esitellä tissejään, vaan haluavat itselleen oikeuden päättää mitä pukevat päälleen ja missä -siis saman oikeuden kuin miehilläkin on. Jos nainen haluaa olla yläosattomissa uimarannalla, niin hänellä pitää olla oikeus siihen aivan kuin miehilläkin on oikeus olla yläosa paljaana. Aikuisten tehtävä kasvattajana on opettaa lapsilleen, että toisten pukeutumiseen ei puututaja että toisia ei tarvitse tuijottaa vaikka kävelisi siamialaiset kaksoset alastomana rannalla.

Aikuisten pitäisi myös opettaa suhteellisuudentajua. Sen avulla ymmärtää, mikä on oikeaa epätasa-arvoa ja mikä kärpäsestä härkänen meininkiä. 

Vierailija
77/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja, kiitos.

Ei, mutta itse pienirintaisena olisin kateellisempi suurista rinnoista (juu, olen harvinaisuus, kaikki muut rakastaa rintojaan)

Vierailija
78/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteluja, kiitos.

En ole tuo edellinen vastaaja mutta kerron oman syyni yläosattomuudelle. En yksinkertaisesti löydä istuvia uikkareita. Sellaiset jotka pysyvät päällä, ovat tosi ahdistavat. Enkä tahdo olla rannalla paita päällä.

Vierailija
79/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan ole kertaakaan ollut elämässäni sitä tilannetta, että olisin halunnut olla tissit paljaina rannalla. Jossain yksityisellä rannalla voisin uida nakuna, mutta en ymmärrä miksi se on nii kauheaa jollekin pitää bikinit päällään.

Vierailija
80/839 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän tasa-arvopointin, mutta minä ehkä tosiasiallisesti kokisin vaivaannuttavaksi jos rannalla, jossa itse käyn, näkyisi muiden naisten tissejä. Jopa jotenkin tungettelevaksi.

Mietin myös vähän miespuolisia. Tulisiko teineille noloja ja vaivaannuttavia tilanteita, jos rannalle ilmestyisi äkkiä paljasrintaisia naisia? Vanhemmassa miespolvessa on varmasti porukkaa, joka kokisi tisseilyn rannalla ellei nyt säädyttömänä niin ainakin häiritsevänä.

Mitenkäs pariskunnat? Ihan varmasti luvassa olisi mielen pahoittamisia, jos mies rantaretkellä lumoutuisi jonkun muun naisen rintaparista liikaa. Ei kaikilla pariskunnilla, mutta joillain kuitenkin.

Entäpä jos perustettaisiin enemmän yläosattomia rantoja, niin jokainen saisi valita.

Ei, vaan nuoremmat ovat tässä konsrvatiivisia. 70-80-luvulla ja vielä ysärin alussakin paljaat rinnat oli yleinen näky rannoilla.

Entä vaivaannutko uimahallissakin? Vai etkö käy koskaan? Siellä näkee naisten paljaita rintoja pukkarissa, suihkutiloissa ja saunassa...

Uimahallien yms pukkareissa ei olla vastakkaisen sukupuolen näkyvillä, joten kommentoimasi vastauksen kuvaamia kiusallisia tilanteita ei pääse syntymään. Mutta julkitisseilijöiden perimmäisenä tarkoituksena onkin päästä esittelemään rintojaan miehille ja muille naisille ja kalastella huomiota ja aiheuttaa hämminkiä ja pahaa mieltä muissa naisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi