Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi henkisesti köyhää elämää?

Vierailija
08.06.2019 |

- TV-sarjojen katsominen tuntikausia päiväkausia putkeen, kun ne sarjat nyt vaan ovat niin älyttömän laadukkaita, ajatuksia ja tunteita herättäviä mestariteoksia kaikki
- Kaikkien ajatusten käyttäminen oikein treenaamiseen ja syömiseen. Koko ajan on pää täysi jompaa kumpaa asiaa eikä töistäkään tule mitään.
- Sen miettiminen onko joku asia WT vai ei ja tekisikö taas aiheesta aloituksen.
- Tyttöjen kanssa skumpalla käyminen eli kännissä kaikki kesät.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n elämä.

Vierailija
2/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämä pyörii lasten koulun ja harrastusten ympärillä tai lemmikkien ympärillä.

Jokapäiväinen pakkomielteinen siivoaminen ja ruuan tekeminen, johon menee tunteja päivässä ja sitten käydään telkun eteen. Välillä käydään töissä, lenkillä ja kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti köyhää on herätä kello yhdeltätoista, mennä Kelaan, tulla Kelasta, notkua netissä (mm. Vauva.fi / aihe vapaa), juoda keppanaa - jos on - ja mennä puolilta öin nukkumaan. Sama uudelleen... sama uudelleen... loputtomiin.

Vierailija
4/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujulkkistyrkkyily Instassa ja somessa. Omaa lahjatonta naamaa ja/tai ahteria tungetaan kuviin ja tehdään päivityksiä eron raskaudesta. Pidetään jotain lifestyleblogia jonne postitetaan huonoja aforismeja ja lisää kuvia itsestä vaateripustimena sekä ruoka-annoksista ja muka trendikkäistä sisustusjutuista.

Vierailija
5/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti köyhää mielestäni on jos ei esim. katso uutisia monista eri lähteistä, ei lue kirjoja, ei käy museoissa, taidenäyttelyissä, konserteissa jne. 

Vierailija
6/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa ei ole henkistä sisältöä tai sitä on hyvin vähän. 

Vierailija
7/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole kiinnostunut mistään uudesta eikä ole ikinä valmis kyseenalaistamaan omia käsityksiään.

Vierailija
8/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan priorisoiminen, kulissien ylläpitäminen, mukautuminen ympäröivien ihmisten odotuksiin, pinnallisuus, itsekkyys...

Vierailija
9/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden ja naapureiden tekemisten jatkuva pohtiminen ja pyörittely. Esimerkiksi äitini ei tunnu ajattelevan muuta, aina puheenaiheet kääntyy johonkin turhaan työpaikkadraamaan.

Vierailija
10/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elämä pyörii lasten koulun ja harrastusten ympärillä tai lemmikkien ympärillä.

Jokapäiväinen pakkomielteinen siivoaminen ja ruuan tekeminen, johon menee tunteja päivässä ja sitten käydään telkun eteen. Välillä käydään töissä, lenkillä ja kaupassa.

Mä oon henkisesti köyhä. Kuka ois arvannu 🙄🤣🤣🤣

Vierailija
11/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti köyhää on elää elämää, jota luulee muiden arvostavan, vaikka itse haluaisi elää toisin.

Vierailija
12/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa elämä pyörii oman navan ympärillä ja asioita ei haluta/kyetä näkemään kenenkään toisen näkökulmasta. 

Vierailija
13/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämä pyörii muiden elämiä miettiessä

Vierailija
14/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kaksi eri asiaa, mistä MINÄ pitäisin ja se, mikä on objektiivisesti ja yleisesti "köyhää".

Noin yleisesti ottaen köyhää on vain sellainen elämä, jossa ei ihminen itse viihdy, vaan on ahdistunut ja tyytymätön.

Minä esimerkiksi en ole erityisen kunnianhimoinen ja niuho. Joku varmaan pitäisi kotiani epäsiistinä ja minua boheemina ja toisaalta ankeana elämääni, koska en biletä ja näe tiheästi ystäviä. Itselleni taas tämä elämä on juurikin sopivaa. Tykkään elämästäni ja priorisoin sellaisia asioita, joita arvostan: taidetta, kulttuuria, matkailua, hyvää ruokaa ja perhettäni.

Vierailija
15/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelijutut ym. Saatananpalvonta.

Vierailija
16/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei, täällä yksi. Teen töitä joka päivä n. 6 tuntia, muun ajan siivoan, laitan ruokaa, pyykkään, ja jos illalla vielä jaksan, katson elokuvan. Olen käytännössä kasvi, mitään älyllistä toimintaa ei esiinny enkä enää edes kaipaa sitä. Oikeastaan olotila on aika jees. Ikinä en ole ole tavaran tai rahan perään, eikä mitään muutakaan kunnianhimoa esiinny. Töitä teen lähinnä siksi, että saisin parin teinin elektroniikkatarpeet tyydytettyä.

Vierailija
17/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen cittarin luona kadun varressa istuu päivästä toiseen 2 miespuolista ja 1 naisdeeku. Varjossa, paikassa jossa ei ole näköalaa, vain betoniseinät. Istuvat, juovat olutta ja tupakoivat. 

En osaa kuvitella että heidän elämänsä olisi kovinkaan antoisaa. 

Vierailija
18/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someelämä, narkkarin elämä, alkkarin elämä, poliitikon elämä, feministin elämä, toimittajan elämä, jne jne

Vierailija
19/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissikeskeisyys, julkkisten palvonta, epärohkeus

Vierailija
20/23 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snobbailu on mielestäni henkisesti köyhää, sellainen aikuisteatteri mitä tietyissä ”paremmissa piireissä” harrastetaan.

Samoin se, että vietetään säännöllisesti aikaa paikallisessa kaljakuppilassa, vedetään röökiä, tuijotetaan telkkaria ja lisäännytään vaikka omakin elämänhallinta on vähän niin ja näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme