Kauhea äiti tänään kurpitsapuistossa.🥺
Siellä pienokainen olisi halunnut kojulta ostaa mukaan kaiverretun ison kurpitsan, mutta mitä tekee tämä mamma? Tiuskaisee ärtyneenä, että ei me sellaista ruveta täältä raahaamaan.
Huomasin, että pieni selvästi pahoitti mielensä. Illan hämärästä huolimatta pystyin näkemään itkuntuhruiset silmät, ja miten yksinäinen kyynel valui pitkin pehmeää nukkaposkea.🥺 Kyllä jäi paha mieli. Ei näin, äidit!
Kommentit (28)
Voi ei nyt piltillä on trauma
lopun ikää
lapsille ei saa olla tyly ja sanoa ei
Onneksi minä näin sielä äidin, joka oli ottanut kottikärryt mukaan ja lapsi sai valita ainakin kymmenen kurpitsaa mukaan kotiin. Oli ilo nähdä äiti, joka ymmärsi lapsensa tarpeet eikä itkettänyt pienoista turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
lopun ikää
Se on kuule vähän että MITEN sen sanoo.
Järkevä äiti. Joskus vaan ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Ei tietty tiuskia olisi tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minä näin sielä äidin, joka oli ottanut kottikärryt mukaan ja lapsi sai valita ainakin kymmenen kurpitsaa mukaan kotiin. Oli ilo nähdä äiti, joka ymmärsi lapsensa tarpeet eikä itkettänyt pienoista turhan takia.
Hyviäkin äitejä vielä on.🥰
Vierailija kirjoitti:
Järkevä äiti. Joskus vaan ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Ei tietty tiuskia olisi tarvinnut.
Monsteriäiti😡
Vähän yritystä nyt, kaikki lapset itkuntuhruisin silmiin katselee niitä herkullisia savukaloja, se on ihan uskottava provo. Mutta mikä ihmeen kurpitsapuisto? Tämä on Suomi, ei täällä ole mitään kurpitsafestareita ja jenkitkin kaivertaa itse ne kurpitsansa, ei niitä valmiiksi kaiverrettuina osteta.
Ap on ennenkin jättänyt näitä "itkutuhruiset silmät" aloituksia, taitaa olla sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vähän yritystä nyt, kaikki lapset itkuntuhruisin silmiin katselee niitä herkullisia savukaloja, se on ihan uskottava provo. Mutta mikä ihmeen kurpitsapuisto? Tämä on Suomi, ei täällä ole mitään kurpitsafestareita ja jenkitkin kaivertaa itse ne kurpitsansa, ei niitä valmiiksi kaiverrettuina osteta.
Et ilmeisesti ole käynyt Salossa kurpitsapuistossa? Ja onhan noita kurpitsatapahtumia nykyään vaikka kuinka monia muitakin.
Vierailija kirjoitti:
lopun ikää
Ei saa sanoa, mutta tyly ei tarvitse olla.
Olisit Ap itse ostanut sen jättiläiskurpitsan itkuntuhruisille silmille?
Vierailija kirjoitti:
No nytpä noita kurpitsapuistoja löytyy, jopa Helsingistä. Tätä itkunhuuruista trollia en olekaan ennen tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se laiska läski äitimamma ei jaksanut raahata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se akka olisi tietysti käynyt sättimään ap:ta, että ei me tarvita tuollaista.
Voi piltti poloista.😢