Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko lapsena anteeksi tämän?

Vierailija
04.06.2019 |

Vanhempasi sanoisi sinulle, ettei voikaan tavata, vaikka itse luulit saavasi tavata häntä. Kyseessä etävanhempi, äiti, jota haluaisit tavata.
(Minulla on ollut ongelmia viestin lähetyksessä palstalle, jatkan, jos tämä menee läpi).

Kommentit (558)

Vierailija
41/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat syyttää vaan itseäsi. Olet tollainen minäminäminäminäminä -ihminen, sitä vaan ei pysty sellainen olemaan kun on lapsia.

Ja jos syytät siitä isää niin lapset vihaa sua entistäkin enemmän. :)

Onni potkaisi sinua, koska alunperinkään et halua viettää aikaa lapsen kanssa.

Vierailija
42/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tilanteessasi vetänyt ensin syvään henkeä ja kertonut sekä miehelle että lapsellesi olevasi kykenemätön tapaamaan juuri nyt tytärtäni, mutta tapaat sitten mielelläsi, kun oli alunperin tarkoituskin.

Niin no, ainoa vaan, että mietipä nyt, miten paljon tuo 9-vuotiaan maailmassa lohduttaa? Ovat juuri pitäneet kiirettä Että ehtii, lapsi oli tietoinen, että päivä on peruttu, mutta alkoi toivoa ehtivänsä tulla silti, mies EI OIKAISE, että se ON PERUTTU TAI ei soita minulle, että nyt olisikin näin, saattaisimme ehtiä!!!! Mies selitti sitäkin ei-soittamisen syyksi, että ei ollut varma, ehtivätkö, kun matkalla tulivat! Lapsi soitti 12.15!!! Miten ei tiedä?! Kun kuulemma oli kysynyt lapsilta, pidetäänkö tauko, niin ihan nopea vaan, ei osteta mitään tai katsella mitään, vaan ajetaan kotiin, että ehtii näkemään äitiä!!!! Niin MIKÄ maailmassa sen korvaa?! Mutta ainoa vaan, että mulla oli tosiaankin tarve saada olla yksin ja rauhassa.

Ap

Sinun lapsesi on kiirehtinyt kotiin että ehtii nähdä sinut, sitten hän soittaa innoissaan että näette sittenkin!! Ja äiti suuttuu Ja ilmoittaa ettei ole lähdössä mihinkään, hän TARVITSEE nyt omaa aikaa (vaikka sitä on 6 päivää viikossa) miltä luulet että tuo lapsesta tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsi ole mikään tunteeton urvelo, kyllä hän vaistoaa ettei äiti rakasta. Ja vaikka sitä hoet heille se ei tarkoita mitään jos et oikeasti tarkoita sitä.

En mä heille mitään hoe. Mietin nyt vain sitä, antaako lapsi tätä minulle anteeksi.

Ap

EI ANNA ANTEEKSI MUTTA SE EI OLE MIEHEN SYY, VAAN IHAN ITSEÄSI SAAT SYYTTÄÄ TAI KIITTÄÄ KUN EI TARVITSE ENÄÄ IKINÄ NÄHDÄ LASTA, JOTA NIIN PALJON INHOAT. TEE PALVELUS JA POISTA KOHTUSI.

Ei se ole minun syyni, että mulla on vaikeuksia tavata lapsia ja rakastaa heitä. Se on juurikin ympäröivien ihmisten syy. Jos mä tartten jotain (omaa aikaa, rauhaa, voimia etc.) sekin joko pilataan tai sen avulla vieroitetaan lapsia minusta antamaan ei-anteeksi mulle se, että äitini satutusten takia en rakasta heitä. Ei ole oma syyni, vaan äitini on sen takana. Miksi mun kannattaisi rakastaa tuttöäni, joka ei ehkä anna anteeksi?

Ap

Vierailija
44/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lapsen pitäisi antaa sulle anteeksi? Ethän säkään ole antanut äitillesi anteeksi. Vähän on ristiriitaista käytöstä nyt. 🤔

Vierailija
45/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tilanteessasi vetänyt ensin syvään henkeä ja kertonut sekä miehelle että lapsellesi olevasi kykenemätön tapaamaan juuri nyt tytärtäni, mutta tapaat sitten mielelläsi, kun oli alunperin tarkoituskin.

Niin no, ainoa vaan, että mietipä nyt, miten paljon tuo 9-vuotiaan maailmassa lohduttaa? Ovat juuri pitäneet kiirettä Että ehtii, lapsi oli tietoinen, että päivä on peruttu, mutta alkoi toivoa ehtivänsä tulla silti, mies EI OIKAISE, että se ON PERUTTU TAI ei soita minulle, että nyt olisikin näin, saattaisimme ehtiä!!!! Mies selitti sitäkin ei-soittamisen syyksi, että ei ollut varma, ehtivätkö, kun matkalla tulivat! Lapsi soitti 12.15!!! Miten ei tiedä?! Kun kuulemma oli kysynyt lapsilta, pidetäänkö tauko, niin ihan nopea vaan, ei osteta mitään tai katsella mitään, vaan ajetaan kotiin, että ehtii näkemään äitiä!!!! Niin MIKÄ maailmassa sen korvaa?! Mutta ainoa vaan, että mulla oli tosiaankin tarve saada olla yksin ja rauhassa.

Ap

Sinun lapsesi on kiirehtinyt kotiin että ehtii nähdä sinut, sitten hän soittaa innoissaan että näette sittenkin!! Ja äiti suuttuu Ja ilmoittaa ettei ole lähdössä mihinkään, hän TARVITSEE nyt omaa aikaa (vaikka sitä on 6 päivää viikossa) miltä luulet että tuo lapsesta tuntuu?

En sanonut, että en voi nähdä, koska tarvitsen omaa aikaa, vaan sanoin, että mitä? Isän olisi pitänyt soittaa minulle. Tapaaminen ei nyt käy.

Näin sanoin. Ja soitin isälle saman tien.

Ap

Vierailija
46/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap käyppä psykologilla puhumassa tuosta vihastasi LASTA KOHTAAN

Etkö osaa edes suomea? Se on käypä. Ja ei ole vihaa lasta kohtaan, miestä kohtaan on, koska hän vaurioitti suhdettamme.

Ap

Etkö ymmärrä itseäsi?

Inhoat olla lapsen kanssa, miten se on miehen syy? Ai kun kortsu puhkesi?

No oon vaan ihan velvollisuudesta. Se on eri asia, kuin se, että tartten olla yksin, tartten omaa aikaa, en sulata sitä, että mies määräilee minua vaan kanssani NEUVOTELLAAN asioista, kun tulee muutoksia.

Ap

Kostit lapselle sen ettei mies neuvotellut. Hienoa. Hänenhän vika se olikin.

Vierailija
47/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lapsen pitäisi antaa sulle anteeksi? Ethän säkään ole antanut äitillesi anteeksi. Vähän on ristiriitaista käytöstä nyt. 🤔

No jos haluaa, että rakastan häntä. En mä sellaisiin tuhlaa rakkauttani, joille en ol tärkeä.

Ap

Vierailija
48/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon.

En antaisi, enkä enää ikinä haluaisi nähdä.

Vierailija
49/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa edes suomea? Se on käypä. Ja ei ole vihaa lasta kohtaan, miestä kohtaan on, koska hän vaurioitti suhdettamme.

Ap

Etkö ymmärrä itseäsi?

No oon vaan ihan velvollisuudesta. Se on eri asia, kuin se, että tartten olla yksin, tartten omaa aikaa, en sulata sitä, että mies määräilee minua vaan kanssani NEUVOTELLAAN asioista, kun tulee muutoksia.

Ap

En kostanut, mulle tuli siitä, ettei mies neuvotellut niin paha ollla, etten ois voinut olla lapsen seurassa.

Ap

Vierailija
50/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa, että rakastan häntä. En mä sellaisiin tuhlaa rakkauttani, joille en ol tärkeä.

Ap

Näin sanoi juuri oma äitisi.

Vierailija
51/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikkoon.

Se olisi surullista.

Ap

Vierailija
52/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ymmärrä itseäsi?

Ap

En kostanut, mulle tuli siitä, ettei mies neuvotellut niin paha ollla, etten ois voinut olla lapsen seurassa.

Ap

Eli kostit lapselle. Hän siitä kärsii, ei mies.

Vierailija
53/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikkoon.

Se olisi surullista.

Ap

Miksi? Ethän sinä nauti lastesi seurasta, etkä aio rakastaa ketään kenelle et ole tärkeä.

Vierailija
54/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin sanoi juuri oma äitisi.

No, se vaan, että hän itse päätteli, ettei ole tärkeä mulle, miten paljon luulet sen satuttaneen minua? Hänen olisi kuulunut hakea apua moiseen hallusinointiinsa, eikä SYYTTÄÄ minua siitä, ettei voi rakastaa minua!!!!

Ap

Vierailija
55/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ihmisrauniota kohtaan on mahdotonta tuntea sääliä? En ole paha ihminen.

Vierailija
56/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikkoon.

Se olisi surullista.

Ap

Miksi? Ethän sinä nauti lastesi seurasta, etkä aio rakastaa ketään kenelle et ole tärkeä.

En nauti nyt, mutta hehän kasvavat. Aikuiset ovat paljon todennäköisemmin kivaa seuraa, kuin lapset. Ja mitä mä olen tehnyt väärin sen ansaitakseni? En yhtään mitään.

Ap

Vierailija
57/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä aika kauhea ihminen.

Vierailija
58/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä ihmisrauniota kohtaan on mahdotonta tuntea sääliä? En ole paha ihminen.

Koska pidän puoliani vaikeissakin tilanteissa, enkä esitä uhria, vaan konnaa, enkä kaipaakaan sääliä.

Ap

Vierailija
59/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas huono äiti.

Vierailija
60/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä aika kauhea ihminen.

En ole. Miten niin. Mitä mä olen tehnyt väärin? Mitä mies?

Ap