Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko lapsena anteeksi tämän?

Vierailija
04.06.2019 |

Vanhempasi sanoisi sinulle, ettei voikaan tavata, vaikka itse luulit saavasi tavata häntä. Kyseessä etävanhempi, äiti, jota haluaisit tavata.
(Minulla on ollut ongelmia viestin lähetyksessä palstalle, jatkan, jos tämä menee läpi).

Kommentit (558)

Vierailija
21/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos viettäisit enemmän aikaa lastesi kanssa? Mä käyn aina välillä lapsen kanssa kalassa ja peleissä. Kaikenlaista touhutaan. T. Entinen ammattivalittaja

Miksi ihmeessä viettäisin? En jaksa. Hermostun heihin todella nopeasti ja sitten pitää pidätellä tarvetta moittia. Lasten seura on siis todella aivokääpiömäistä, en tajua, mitä siitä joku saa. Mä itse en ainakaan saa yhtään mitään. Pitää lasten kanssa silti heidän takiaan toki olla, sen mitä jaksaa ettei ala tuntumaan sille, että nyt palaa käpy.

Ap

Vierailija
22/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia viestien lähettämisessä palstalle = bannit, kivikissa.

Ei ole, koska nytkin toimii. Eilen toimi myös vastaaminen ketjuun, muttei aloitusten teko.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti mistään sellaisesta, jota lapset haluavat tehdä, ja toisin päin. Vaikea siinä keksiä kivaa tekemistä yhdessä.

Ap

Vierailija
24/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ihminen vastailee omiin viesteihinsä?

Vierailija
25/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos viettäisit enemmän aikaa lastesi kanssa? Mä käyn aina välillä lapsen kanssa kalassa ja peleissä. Kaikenlaista touhutaan. T. Entinen ammattivalittaja

Miksi ihmeessä viettäisin? En jaksa. Hermostun heihin todella nopeasti ja sitten pitää pidätellä tarvetta moittia. Lasten seura on siis todella aivokääpiömäistä, en tajua, mitä siitä joku saa. Mä itse en ainakaan saa yhtään mitään. Pitää lasten kanssa silti heidän takiaan toki olla, sen mitä jaksaa ettei ala tuntumaan sille, että nyt palaa käpy.

Ap

Mä tykkään kyllä viettää aikaa lapsen kanssa. Nyt mennään juhannukseksi mökille ja otan lapsen kaverinkin mukaan. Saavat uida, onkia ja ostan kumiveneen/pelastusliivieneen. Järvi niin pieni että siellä voi rauhassa soudella. T. Nro 18

Vierailija
26/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset vaistoaa ettet nauti heidän seurastaan T. Mulla oli samanlainen äiti jolta puuttui äidinrakkaus.

Annan neuvon, elä omaa elämää, älä sekaannu lapsen elämään, koska se on sinusta niin vastenmielistä pahoitat vain lapsen mielen.

Kerro se miehelle, että hän voi etsiä naisen joka lapsista tykkää.

Vierailija
27/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en antaisi anteeksi sitä että näkisin äitiäni kerran viikossa ja silloinkaan äiti ei haluaisi nähdä minua jos tulee pienikin tsäänssi olla näkemättä.

Vierailija
28/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käymme esim. kirppiksellä 9-vuotiaan kanssa, niin koko ajan se s**tana valittaa, jos katson jotain. Ainoa, joka siellä saisi mitään tutkia on hän. Ja koko ajan pitää olla vieressä. Yksin ei uskalla liikkua ja mennä ollenkaan. Isänsä hienoa kasvatusta sekin. Paapoo ja tekee miten LAPSI haluaa. Olenkin hänelle sanonut, että en halua mennä sinne hänen perässään vain kulkemaan. Että jos mennään, niin sitten äiti katselee kanssa.

Ap

Vierailija
29/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ole mikään tunteeton urvelo, kyllä hän vaistoaa ettei äiti rakasta. Ja vaikka sitä hoet heille se ei tarkoita mitään jos et oikeasti tarkoita sitä.

Vierailija
30/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tykkään kyllä viettää aikaa lapsen kanssa. Nyt mennään juhannukseksi mökille ja otan lapsen kaverinkin mukaan. Saavat uida, onkia ja ostan kumiveneen/pelastusliivieneen. Järvi niin pieni että siellä voi rauhassa soudella. T. Nro 18

Minusta ihan kammottavaa. KAIKKI asiat, joita siellä tulisi tehtyä huononevat välittömästi, kun mukana mölyää apinoita eli lapsia. Kaikki.

Ap

Vierailija
31/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tilanteessasi vetänyt ensin syvään henkeä ja kertonut sekä miehelle että lapsellesi olevasi kykenemätön tapaamaan juuri nyt tytärtäni, mutta tapaat sitten mielelläsi, kun oli alunperin tarkoituskin.

Vierailija
32/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyppä psykologilla puhumassa tuosta vihastasi LASTA KOHTAAN

Vierailija
33/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsi ole mikään tunteeton urvelo, kyllä hän vaistoaa ettei äiti rakasta. Ja vaikka sitä hoet heille se ei tarkoita mitään jos et oikeasti tarkoita sitä.

En mä heille mitään hoe. Mietin nyt vain sitä, antaako lapsi tätä minulle anteeksi.

Ap

Vierailija
34/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa edes suomea? Se on käypä. Ja ei ole vihaa lasta kohtaan, miestä kohtaan on, koska hän vaurioitti suhdettamme.

Ap

Vierailija
35/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti mistään sellaisesta, jota lapset haluavat tehdä, ja toisin päin. Vaikea siinä keksiä kivaa tekemistä yhdessä.

Ap

Siis sinä aikuisena et voi kerran viikossa tehdä jotain mitä lapsi erityisesti haluaa tehdä, vaikkei se ole sellaista mitä yksinäsi haluaisit tehdä? Sinä et nauti siitä lapsen seurasta ja ilosta mitä hän siitä saa? Miten äärettömän itsekäs voi joku olla?

Vierailija
36/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä heille mitään hoe. Mietin nyt vain sitä, antaako lapsi tätä minulle anteeksi.

Ap

EI ANNA ANTEEKSI MUTTA SE EI OLE MIEHEN SYY, VAAN IHAN ITSEÄSI SAAT SYYTTÄÄ TAI KIITTÄÄ KUN EI TARVITSE ENÄÄ IKINÄ NÄHDÄ LASTA, JOTA NIIN PALJON INHOAT. TEE PALVELUS JA POISTA KOHTUSI.

Vierailija
37/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama raskas trolli se jaksaa sitkeästi haukkua vuoroin äitiään ja lapsiaan.

Vierailija
38/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa edes suomea? Se on käypä. Ja ei ole vihaa lasta kohtaan, miestä kohtaan on, koska hän vaurioitti suhdettamme.

Ap

Etkö ymmärrä itseäsi?

Inhoat olla lapsen kanssa, miten se on miehen syy? Ai kun kortsu puhkesi?

Vierailija
39/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin tilanteessasi vetänyt ensin syvään henkeä ja kertonut sekä miehelle että lapsellesi olevasi kykenemätön tapaamaan juuri nyt tytärtäni, mutta tapaat sitten mielelläsi, kun oli alunperin tarkoituskin.

Niin no, ainoa vaan, että mietipä nyt, miten paljon tuo 9-vuotiaan maailmassa lohduttaa? Ovat juuri pitäneet kiirettä Että ehtii, lapsi oli tietoinen, että päivä on peruttu, mutta alkoi toivoa ehtivänsä tulla silti, mies EI OIKAISE, että se ON PERUTTU TAI ei soita minulle, että nyt olisikin näin, saattaisimme ehtiä!!!! Mies selitti sitäkin ei-soittamisen syyksi, että ei ollut varma, ehtivätkö, kun matkalla tulivat! Lapsi soitti 12.15!!! Miten ei tiedä?! Kun kuulemma oli kysynyt lapsilta, pidetäänkö tauko, niin ihan nopea vaan, ei osteta mitään tai katsella mitään, vaan ajetaan kotiin, että ehtii näkemään äitiä!!!! Niin MIKÄ maailmassa sen korvaa?! Mutta ainoa vaan, että mulla oli tosiaankin tarve saada olla yksin ja rauhassa.

Ap

Vierailija
40/558 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ymmärrä itseäsi?

Inhoat olla lapsen kanssa, miten se on miehen syy? Ai kun kortsu puhkesi?

No oon vaan ihan velvollisuudesta. Se on eri asia, kuin se, että tartten olla yksin, tartten omaa aikaa, en sulata sitä, että mies määräilee minua vaan kanssani NEUVOTELLAAN asioista, kun tulee muutoksia.

Ap