26 vuotias ja totaalikokematon
Saas nähdä joko nyt aiheesta saisi keskustella kun aiemmin päivällä keskustelu hävisi kuin pieru saharaan. Oli suht aktiivista keskustelua aiheesta ennen aloituksen poistamista. Toivottavasti tällä kertaa aloitus säilyisi.
Eli aihe tiivistettynä, Ap:lla tuli 26-vuotta täyteen ja suurin saavutus naisten kanssa on yksi halaus vuonna 2008.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistitko tämän jo nuorena? Itse suakin vanhempi ja ylä-asteella jo epäilin tätä-
Ehkä jollain tasolla aavistelin. Ainakin kovasti minulle yläasteella mainostettiin, että en tule saamaan ketään. Ehkä intistä päästyäni totuus iski naamalle ja aloin ymmärtää, että tulee kivinen tie.
Ap
Samaa sanonut mulle koko nuoruuden, vaikka muuten olenkin kohtuudella saanut olla muiden mukana.Oikeassa olivat.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten keräily ole mikään saavutus.
Ihailen kaltaisiasi miehiä, ette ole juoksemassa jokaisen perään!
Ujous ei haittaa. :) Ottaisin mielummin ujon nörtin ilman lihaksia kuin jonku treenatun naistennaurattajan. Yes please!
Niihän sinä sanot, mutta miten kävisikään todellisessa tilanteessa. Kummasta löytyisi kemiaa? Niinpä.
Hyvä nuori mies!
Tämän ikäsi jälkeen sinulla on saman verran aikaa, ja mahdollisuuksuuksia löytää se unelmiesi nainen.
Ja saada onnellinen ja hyvä parisuhde loppuelämäksesi.
Se ei vaan tule itsestään, etsiä täytyy, mutta muista, on myös naisia jotka etsivät aivan samaa.
Ihastuminen, rakkaus, mieltyminen ei koskaan katso ikää, ainostaan sitä, miltä se se yhdessä elo tuntuu
.
Olen varma siitä, kaikille tässä elämässä on tarkoitettu ihminen, joka elää rinnallasi.
Kaikki muu, on kiinni vain sinusta ja mahdollisesta kumppanistasi.
Jos haluaa elää yksin, yksinäistä elämää ja kukaan ei kelpa, siihen pitää tyytyä.
. Mutta jos kaipaa suuresti kumppania, täytyy olla valmis kompromisseihin, eli täytyy luopua jostakin itselleen tärkeästä asiastia, siksi kun toinen on niin tärkeä ja rakas itselle. Toisen täytyy myös yltää samaan.
Tulevaisuus näyttää olevan sinkkujen täyttämä. Jokainen valitsee itse elämäntapansa ja silloin vain: suu poikki, elämäsi on vain ja ainoastaan sinun oma valintasi.
Näin kirjoittelee suuren perheen isoäiti, kaiken nähnyt, kaiken kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 27v nainen ja sama tilanne. On yllättävän yleistä.
Ei todellakaan ole yleistä. Pidätkö lukutaidottomuutta yleisenä? Prosentit samaa luokkaa.
No sinä ainakin olet. Yllättävän yleistä =/= yleistä. Jonkin artikkelin mukaan muutama prosentti suomalaisista ei harrasta elinaikanaan seksiä. Tähän päällejokunen prosentti niitä, jotka ovat pitkälle aikuisuuteen neitsyitä, mutta harrastavat jossakin vaiheessa seksiä. Liikutaan siis määrällisesti sadoissa tuhansissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistitko tämän jo nuorena? Itse suakin vanhempi ja ylä-asteella jo epäilin tätä-
Ehkä jollain tasolla aavistelin. Ainakin kovasti minulle yläasteella mainostettiin, että en tule saamaan ketään. Ehkä intistä päästyäni totuus iski naamalle ja aloin ymmärtää, että tulee kivinen tie.
Ap
Mulle sanottiin kanssa yläasteella, että kuka mun kanssa haluaisi olla (missään mielessä). En vielä tiennyt, että niin siinä oikeasti kävisi. Ajattelin, että löydän jonkun lukiosta. Sitten ajattelin, että yliopistosta. Ei löytynyt. Kavereitakaan ei ole juurikaan ollut, eikä ketään tosiaan oikein kiinnosta mun seurani.
Omalla kohdallani se menee niin, että välillä olen oikeinkin suosittua seuraa ja välillä taas on niin kuollutta sosiaalisesti, että ei mitään rajaa. Sama homma naistenkin kanssa, välistä naisia tulee jutulle harva se päivä, joskus taas menee vuosiakin ettei kukaan tule.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole yleistä. Pidätkö lukutaidottomuutta yleisenä? Prosentit samaa luokkaa.
Mihinkäs sinä tämän väitteesi perustat? - Sekä ilmeisesti edellä kirjoittanutta 27 vuotaista naista ja Ap:ta sitä paitsi ei voi tai aianki itse puhuisin hieman varauksella siitä, että olsivat "täysin kokemattomia" jos siis heillä kummallakin on vastakkaista sukupuolta olevia läheisiä, jotka ovat heidän itsensä "hankkimia". - Siis tarkoitan muita kuin sellaisia, jotka ovat samaa perhettä, tai (lähi)sukua. - Totaalikokemattomuus on ainakin itselleni muutakin kuin ainoastaan seksuaalinen kokemattomuus.
Näin kokemattomana arvostaisin naisessa myös sitä ettei ole vain keskittynyt kasvattamaan miescountteria. En ehkä kyselisi että montakos petikumppania sinulla on ollut, mutta jos sattuisin edes vahingossa saamaan tietooni että niitä on useitä kymmeniä tai yli 100 jne, niin kyllähän se pistäisi miettimään että kauankohan tuo viihtyy minun seurassani ennekuin vaihtaa. Joojoo eihä niillä kumppaneiden määrällä ole mitään väliä jne.. Ainakaan itse en pidä panojen keräämistä mitenkään hienona.
Mä olen sitä mieltä että naisille kannattaa kertoa kokemattomuudestaan sänkyasioissa. Koska se eka kerta tulee sujumaan kehnosti joka tapauksessa, niin on parempi että se nainen tietää sen johtuvan kokemuksen puutteesta, eikä siitä että et vaan ole ikinä oppinut panee vaikka vuosia olet sorvannut :D
Mua ei esim haittais viedä jonkun poikuus jos olisin sinkku. Olis oikeastaan jopa aika kutkuttavaa tietää olevansa Se ensimmäinen naaras!
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä???
Miten onnistut sieltä 1970-luvulta osallistumaan tähän nettikeskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä ainakin olet. Yllättävän yleistä =/= yleistä. Jonkin artikkelin mukaan muutama prosentti suomalaisista ei harrasta elinaikanaan seksiä. Tähän päällejokunen prosentti niitä, jotka ovat pitkälle aikuisuuteen neitsyitä, mutta harrastavat jossakin vaiheessa seksiä. Liikutaan siis määrällisesti sadoissa tuhansissa.
Ja tuo oli 10 vuotta sitten. Osuus raketoi.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin tässä keskustelussa on jo sanottukin, tilanteet voivat muuttua nopeastikin, ei siis kannata vaipua epätoivoon. Eihän siihen tarvita kuin yksi ihminen, ei siis mikään mahdottomuus, että se oikea tulee vastaan. Oletko kokeillut erilaisia nettisovelluksia kumppanin etsimiseen? Onko sulla harrastuksia? Jos oot hyvä ja avoin tyyppi, niin varmasti löytyy joku. Ja seksiä ja läheisyyttä ei kannata jännittää, aika nopeaa ne rupeaa luonnistumaan, jotenkin sisäänrakennettuja ne jutut ovat meihin ihmisiin.
Joo, ei kannata köyhänkään luovuttaa. Eihän sitä tarvita kuin yksi lottovoitto, ei siis mikään mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan nettideittipalstoja! Itse löysin ujona nuorena tyttönä sieltä kumppanin.
Kokeiltu on ja sieltä ei saa kuin pahan mielen itselleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo oli 10 vuotta sitten. Osuus raketoi.
Mitä tarkoittaa kun sanotaa, että osuus raketoi? _- Itselleni tulee mieleen, että jokin kohoaisi yls nopeasti. - Siinä mielessä vertaus lukutaidottomuuteen on onnistunut mielestäni siinä, että Suomessa on edelleen sinänsä terveitä nuoria aikuisia, joilla on vähintään haasteita lukemisen kanssa. - Samoin vastkkaisen sukupuolen kanssa oleminen. Vaikka nykyisin on monia eri atpoin viestiä ja olla yheyksissä eri ihmisiin, niin tästä huolimatta -vai juuri tämän vuoksiko sitten- kanssakäymien muiden ihmisten kanssa on osalle ehkä aiempaa haastavampaa. - Sanon ehkä, koska vamaksi en asiaa tiedä. - Sen sijaan lukutaidon heikkenemisestä Suomen nuorten kohdalla, olen voinut lukea esimerkiksi Psia tutkimuksesta pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan nettideittipalstoja! Itse löysin ujona nuorena tyttönä sieltä kumppanin.
Löysit tyttönä netistä kumppanin? Oih, mikä saavutus! Kai olet jo kirjoittanut kirjan tästä satumaisesta tapahtumasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä olin häissä, joissa kymmenen vuotta sinua vanhemmalla sulhasella oli elämänsä ensimmäinen - ja toivomme, että myös viimeinen! - tyttö/naisystävänsä morsiamena. Suhde oli mallia "kaikki tapahtui todella nopeasti".
Tänä keväänä parille syntyi vauva.
Toivon, että sinulle löytyy oma perhe hieman nopeammin!
Ehkäpä kohdalleni sitten joskus käy noin. Harmi vaan, että en oikein näe itseäni minään nopean toiminnan miehenä. Siinä varmaan yksi syy sille miksi naisasiat menee jokseenkin persiilleen. Haluan tutustua kunnolla ja hommat ehtiikin mennä ystävyyspohjalle.
Ap
Miksi teet näin jos tiedät että se ei toimi? Ehtii sitä tutustua seksin jälkeenkin.
Olen kokemattoman miehen ensimmäinen seksikokemus ja tyttöystävä. Ja selvästi häntä vanhempi.
Hän on nörtti, ja minua on tituleerattu kaunottareksi. Ja olen elämäni onnellisimmassa suhteessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti liikuta sadoissa tuhansissa täysjärkisissä ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs sinä tämän väitteesi perustat? - Sekä ilmeisesti edellä kirjoittanutta 27 vuotaista naista ja Ap:ta sitä paitsi ei voi tai aianki itse puhuisin hieman varauksella siitä, että olsivat "täysin kokemattomia" jos siis heillä kummallakin on vastakkaista sukupuolta olevia läheisiä, jotka ovat heidän itsensä "hankkimia". - Siis tarkoitan muita kuin sellaisia, jotka ovat samaa perhettä, tai (lähi)sukua. - Totaalikokemattomuus on ainakin itselleni muutakin kuin ainoastaan seksuaalinen kokemattomuus.
Kokemattomuus mielletään lähes aina seksuaaliseksi kokemattomuudeksi. Joskus voidaan tarkoittaa suhdekokemuksen puutetta, mutta koska nämä liittyvät hyvin selkeästi yhteen ei asiaa kannata sotkea omilla mielipiteillä. On mullakin naispuolisia kavereita, puolituttuja, työkavereita, harrastuskavereita, mutta koska en ole heidän tai kenenkään muunkaan kanssa harrastanut seksiä tai seurustellut koskaan niin olen kokematon 35-vuotias mies.
Ei lohduttelu ketään auta. Se voisi auttaa, kun ap lakkaa nostamasta naisia ja seksiä omassa päässään saavuttamattomalle jalustalle.