Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26 vuotias ja totaalikokematon

Vierailija
03.06.2019 |

Saas nähdä joko nyt aiheesta saisi keskustella kun aiemmin päivällä keskustelu hävisi kuin pieru saharaan. Oli suht aktiivista keskustelua aiheesta ennen aloituksen poistamista. Toivottavasti tällä kertaa aloitus säilyisi.

Eli aihe tiivistettynä, Ap:lla tuli 26-vuotta täyteen ja suurin saavutus naisten kanssa on yksi halaus vuonna 2008.

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kannattaako naiselle kertoa että on kokematon vai yrittää burgeroida tilanteessa jotain? Jos tapaa jonkun ja tilanne meinaa mennä kuumaksi.

Tätä olen minäkin välistä pohtinut. Sitä jos väittää olevansa kokenutkin panomies niin nainen ihmettelee, että mikäs jantteri se tämä oikein on kun ei osaakaan mitään. Jos taas kertoo ettei ole koskaan seksihommia kokeillutkaan, niin nainen taas alkaa pohtia, että mikäs tuossa miehessä oikein on vialla. Varmaan pitäisi kehitellä joku oikein hyvä tarina sille kokemattomuudelleen, tai sitten sanoa olevansa vain vähän kokenut. Oikean ihmisen kanssahan ei varmastikaan ole edes mitään ongelmaa sen kokemattomuuden kanssa, mutta meitä kun on niin monenlaisia tässä maailmassa. Itse en näkisi suurenakaan ongelmana mainita mahdolliselle naiselleni, että poikuus on tallella, koska en tosiaan ihan ensimmäisenä olisi sinne sänkyyn hyppäämässä. Hidas tutustuja kun olen. Tässä sitten taas tullaankin siihen, että todennäköisyydet siihen naisen saamiseen ovat pienet, koska se hidas tutustuminen ja himmailu. Kai sitä vaan pitäisi alkaa normaaliksi ihmiseksi ja kuksauttaa ensimmäistä vastaan tulevaa naista vailla mitään tunteita häntä kohtaan. Olisipa edes yksi "ongelma" elämässä vähemmän.

Ap 

Jos se on noin yksinkertaista, niin tee se. Kun et sille naisellekaan mitään sen enempää lupaa, niin asia on täysin ok.

Kun se olisikin niin yksinkertaista. Mutta kun olen tällainen helvetin sekamelska koko ukko kaikkine tunteineni ja toiveineni. Ja kun en ole mikään komistuskaan, niin en ehkä olisi ihan sitä mitä yhden yön jutuilta toivotaan.

Ap

No ole sitten mies ja lopeta se vinkuminen. Et saa muijaa ja sillä selvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi