Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26 vuotias ja totaalikokematon

Vierailija
03.06.2019 |

Saas nähdä joko nyt aiheesta saisi keskustella kun aiemmin päivällä keskustelu hävisi kuin pieru saharaan. Oli suht aktiivista keskustelua aiheesta ennen aloituksen poistamista. Toivottavasti tällä kertaa aloitus säilyisi.

Eli aihe tiivistettynä, Ap:lla tuli 26-vuotta täyteen ja suurin saavutus naisten kanssa on yksi halaus vuonna 2008.

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen jo lähempänä neljääkymppiä ja edelleen ilman seurustelukokemuksia. Lakkasin välittämästä ja etsimästä noin 33-vuotiaana ja se teki minusta huomattavasti onnellisemman. En enää odota miehiltä mitään, plus oikeastaan kaikki perheelliset tai seurustelevat kaverini ovat usein riidoissa tai valtavan stressin alla. Ei se näytä kovin ruusuista olevan sekään.

Vierailija
102/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä jäät sinne kaveriasteelle koska jättäydyt sinne. Tytöt ei tiedä mitä ne tekis sun kanssa, kun et yritä mitään. Ne ei tiedä oletko sä homo tai muuten vaan itse haluat pysyä kaverina. Seksi ei oikeasti ole niin iso juttu. Olet tehnyt siitä itsellesi jotain vaikeasti saavutettavaa. Todellisuudessa jos näytät että kiinnostaa, tytöt lähtee paljon helpommin leikkiin mukaan. Harvaa naista kiinnostaa mies joka ei itse osoita mitään kiinnostuksen merkkejä. Joo haluat tutustua hyvin ja sitten harrastaa seksiä. Mutta jos sitä vaihtoehtoa ei nyt tässä vaiheessa ole? Jos ensin on tehtävänä se että pääset tuosta naispelosta. Kun opit suhtautumaan asiaan vähän rennommin voit laittaa noita ehtoja että pitää tuntea kunnolla yms. Nyt ne on vain tekosyitä joiden taakse voit piiloutua liian jännittävää tilannetta. Myönnä nyt ensin edes itsellesi että haluat seksiä, ennen sitä ei tapahdu mitään.

Ei minulla mitään naispelkoa tms. En yksinkertaisesti osaa lukea naisia. En minä esimerkiksi osaa lukea, että flirttaileeko nainen minulle millä mielellä. Ihan se ja sama, lähden siihen kuitenkin mukaan, mutta en tee kovinkaan usein mitää aloitetta, koska en ymmärrä mistään mitään. Olen aikas monesti ylitulkinnut naisten käytöstä ja ajanut sitten siihen miinaan, että olisivat muka kiinnostuneita minusta. Eivät ole olleet ja hommat menee suht kiusalliseksi.

Ap

Mitä sitten jos menee kiusalliseksi? Sitä sattuu. Ei niitä lasketa. Naiset ei oikeasti ole niin erilaisia kuin miehet. Trust me, kasvoin kolmen veljen kanssa.

Jos aiheutat naiselle seksuaalisesti kiusallisen tilanteen, niin ikävimmässä tapauksessa olet käräjillä vastaamassa siitä, mitä tulitkaan tehneeksi... 

Meneppä uli nyt torpedoimaan jonkun toisen ketjuun, tässä ei nyt ollut tarkoituksena ruokkia harhaista naisvihaa.

Ilmauksena kiusallinen on monitulkintainen se kun voi ymmärtää niin harmillisena ja ikävänä  sekä noloa mutta myös piinaavana.  Kiusaavan tilnateen tai kiusaa tekevä on riesa, josta ainakin itse haluaisin eroon, enkä varmaankaan osaisi ajatella, että ahaa hän haluaa minun kanssani johonkin intiimimpään, joten odotas vaan, niin kohta päästään siihen. - No. Tietysti voidaan väittää ja varmasti monta kertaa perustellusti, että tolkun miehen kuin naisen luulisi itse tajuavan ja ymmärtävän missä kulkee (ns.) sopivuuden raja.

Silti haastan, että oletko koskaan ajatellut, miten pelottavan helppoa on väittää jotain tapahtuneen verrattuna siihen miten vaikeaa ja haastavaa väite on myöhemmin mahdollista kumota tai näyttää toteen? 

Asiasta ei tee yhtään helpompaa, jos tilanne etenee esitutkintaan tai jopa syytteeseen asti, sillä riippumatta oikeuden päätöksestä (tuomiosta) osa uskoo hyväuskoisesti siihen, että kyse on niin vakavasta väitteestä ja merkittävästä syytteestä, ettei kukaan tee sellaista vastoin todellisuuspohjaa eli ts. valehtele.

Joten, jos oikeuden päätös on, että se katsoo, ettei väitettyä tekoa ole tapahtunut niin alkaa parkuna, että miten voi olla mahdollista, että Suomessa niin leivät ja pienet rangaistukset seksuaalirikoksista, kun sellaistan ei saata tai voi tapahtua, että joku olisi antanut perättömän lausuman ja väittänyt jotain perätöntä, näin vakavasta asiasta.

Tai sitten mitä sitten olisi pitänyt rangaista, kun kuitenkin on ihan liian paljon heitä, joita ei ole saatu, eikä luultavsti -ikävää ja harmillista kyllä- oikeastti vastuuseen teoistaan, niin mitä sitä nyt haittaa, jos jonkun kerran joku syytönkin tuomitaan ja rangaistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan tuhlaat ap aikaasi. Ei niitä normaaleja nuoria naisia saa kuin teemu selänteet ja vastaavat nhl:n tähdet. Korkeintaan jonkun sairaan lihavan tantan voi saada kun nhl-miljonäärit ei niitä vilkaise edes kohti. Usko pois.

m34

Tähän sopinee huomauttaa, että teeppä huviksesi helppo ja vavaton ns. Prisma testi. - Onko se sinulle entuudestaan tuttu?  Testi etenee yksinkertaisesti niin, että mene lähimpään Prisma -automarkettiin ruuhka-aikaan ja katsele ympärillesi. Millaisia ihmisiä näet ympärilläsi?

Millaisia pariskuntia, tai sellaisia, jotka oletat pariskunniksi huomaat ja näet?  Saatat pettyä, jos uskot kohtaavasi siellä ainoastaan tai lähinnä vain teemuselänteitä ja vastaavia Nhl -tähden oloisia miehiä kumppaneineen.  Voit myös hakea vertailu aineistoa ja toistaa saman testin esimerkiksi Lidlissä ja Citymarketissa.  

Vierailija
104/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju muuten paitsi nuo vanhemmat kurpat voisi pysyä poissa hyväksikäyttämästä ap:n kaltaisia nuorempia miehiä. Tuskin ap haluaa ekaa kertaansa minkään ryppyisen löysän mummon kanssa.

Vierailija
105/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yksi kysymys sinulle: kuinka paljon haluat naisystävän ja seksiä? Asteikolla 1-10, jossa 10 on "erittäin paljon" ja 1 on "en todellakaan halua".

Jos vastaat lähemmäs 10, niin tee asialle jotain! Muut eivät voi tätä sinun puolestasi ratkaista, vaan avaimet ovat sinulla. Unelmia ei saavuta sillä, että passivoituu ja tuumii ettei kuitenkaan onnistu. Sinun pitää hypätä pois mukavuusalueeltasi ja lähteä rohkeasti kokeilemaan.

Jos taas vastaat alle 5, niin sitten asia on fine, se on valintasi johon sinulla on täysi oikeus.

Vierailija
106/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, yksi kysymys sinulle: kuinka paljon haluat naisystävän ja seksiä? Asteikolla 1-10, jossa 10 on "erittäin paljon" ja 1 on "en todellakaan halua".

Jos vastaat lähemmäs 10, niin tee asialle jotain! Muut eivät voi tätä sinun puolestasi ratkaista, vaan avaimet ovat sinulla. Unelmia ei saavuta sillä, että passivoituu ja tuumii ettei kuitenkaan onnistu. Sinun pitää hypätä pois mukavuusalueeltasi ja lähteä rohkeasti kokeilemaan.

Jos taas vastaat alle 5, niin sitten asia on fine, se on valintasi johon sinulla on täysi oikeus.

Tässä se ero tulee. Eivät seksiä saavat miehet ole mitään ihmeotuksia, mutta heidän libidonsa on sen verran vahva, että he hankkivat seksiä ja parisuhteen keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
107/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan täysin tuurista kiinni, jos sattuu löytämään kumppanin! Irtosuhteita nyt saa melkein kuka tahansa, mutta kunnon suhdetta on vaikeampi saada. Oli mies tai nainen. Joidenkin kanssa sitä vaan kolahtaa heti ja tietää, että tässä se oikea ihminen on.

Vierailija
108/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millainen persoona olet?

Vaikutat hyvin samantyyliseltä kuin mieheni ja hänen ystävänsä. Kaikki ovat hyvin älykkäitä, pohdiskelevia, maailmaa omalaatuisella tavalla katselevia nörttejä, rehellisiä, luotettavia ja kilttejä. Toisaalta ovat aika jähmeitä, itsepäisiä, hyvin hitaasti lämpeneviä, vähän ehkä jopa aspergertyyppisiä piirteitä eli missään nimessä ei sulavia herrasmiehiä, jotka vurmaisivat naisen.

Itse olen ajatellut niin, että jollain tapaa tällainen miestyyppi tarvitsee vastakohdan puolisokseen, joka kuitenkin on riittävän outo (hyvällä tavalla) ja älykäs. Miehen kaverit ovat löytäneet Tinderistä parisuhteen muutaman vuoden vanhempana kuin sinä nyt. Heillä on valttikorttina ehdottomasti älykkyys ja rauhallisuus ja niitä kannattaa tuoda epäsuorasti aina esille. Luulen, että sieltä voisi löytyä helpoiten samoista asioista kiinnostuneita ja aitoja ihmisiä.

Vierailija
109/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v kokematon täälläkin. Itse asiassa olen jopa pussannut huulille kahta eri miestä vuosina 2012 ja 2014 (:D) mutta ei niitä kertoja voinut edes laskea suuteluksi. Eli en siis ole koskaan varsinaisesti edes suudellut ketään.

Kieltämättä pelottaa, että jään loppuelämäksi yksin, mutta oikein osaa edetä tässä mitenkään. Ja siis itselläni tässä vaikuttaa taustalla aika monenlaiset asiat, esimerkiksi lapsuudessa koetut asiat.

Vierailija
110/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus päädyin sänkyyn 3kymppisen neitsytmiehen kanssa. Niin nolo, mitään ei osannut tehdä!

Sanoin kyllä hänelle suoraan että oli huono. Tälle on kyllä naurettu kavereiden kanssa.

Vierailija
111/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus päädyin sänkyyn 3kymppisen neitsytmiehen kanssa. Niin nolo, mitään ei osannut tehdä!

Sanoin kyllä hänelle suoraan että oli huono. Tälle on kyllä naurettu kavereiden kanssa.

Noin ajattelemattoman ja ilkeän ihmisen ei pitäisi päätyä sänkyyn kenenkään kanssa.

Vierailija
112/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä vaan tarvitsen. Jos pitäisi kylmiltään mennä tekemään jotain aloitetta naiselle niin ei siitä tulisi senkään vertaa mitään kuin tutummalle naiselle tehdessä. Kyllähän siitä "ongelmasta" pääsisi eroon toistamalla, mutta kun en osaa kiinnostua tarpeeksi ihmisestä jota en tunne. Hyvin usein vaan käy niin, että ne parhaat tyypit on niitä joista ei etukäteen ajattele mitään seksuaalista, mutta kun tutustuu niin paljastuvat mitä hienoimmiksi ihmisiksi. Harmi vaan, että siinä vaiheessa tosiaan on jo syvällä friendzonella. "

En tiedä kuinka yleistä mun tapaus on mutta jaan kumminkin (tuntuu just et moni puhuu friendzonesta ja kuin siihen asiat tyssää).

Oon 23v nainen ja oon nyt seurustellu 6 vuotta mun ihkaekan poikaystävän kanssa. Ollaan oltu kavereita yläasteelta lähtien ja lukiossa ystävyys syveni. En edes siinä lukion alussakaan ystävyyden syventyessä miettiny et tässä on mies jonka kaa meen naimisiin tai edes seurustelisin. Ei mieskään miettiny niin musta, oltiin ystäviä. Jotenkin kuitenkin juttu eteni entistä syvemmälle ja ihastuttiin. Mies teki alotteen ja luojan kiitos et teki, olisin ollu liian ujo ite moiseen. Pelkäs et torjun sen kun ollaan ystäviä mut toisin kävi.

Olishan siitä voinu tulla kiusallinen tilanne jos meidän tunteet ei oliskaan kohdannu. Mut kyl siinä olis menettänykin paljon jos mies ei olis kertonu tunteistaan. Tietenkään sitä ei siinä tilanteessa tiedä et mikä on vastaus ja et mitä suhteesta tulee. Mut kyl kannattaa yrittää. Nyt mennään naimisiin ens kesänä ja oon hyvin onnellinen.

Mulle kans oli tärkeetä et oltiin ystäviä ensin. Varsinkin 16vnä mun oli vaikee luottaa muihin johtuen menneisyydestä. Se myöskin auttaa vähän arvioimaan kuin suhde kestää jos on jaettu toiveet ja pelot ja on nähny toista eri tilanteissa. Jälleen henkilökohtasesti tärkeetä itelle et suhde kestää koska ajatus lyhyistä suhteista ei oo ikinä sopinu mulle.

Että ehkä joku muukin nainen tykkää et ensin ystävystytään. Ikinä ei tiedä.

Vierailija
113/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä on kokemus täälläkin. Minä 39v mies jolla on yksi ainoa 4 yhteisen viikonlopun mittainen seurustelukokemus. Olin vain laastari mutta koin ainakin kerran seurustelua. Yhdenyön juttuja on yhden käden sormilla laskettava määrä. Olen elämässäni ihastunut kunnolla yhden kerran mutta jutusta ei tullut mitään yhtä iltaa pidempää. Hetken eli kuitenkin toivo. Tuosta on aikaa jo viitisen vuotta enkä jaksa enää edes toivoa löytäväni kumppania.

Vierailija
114/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se ero tulee. Eivät seksiä saavat miehet ole mitään ihmeotuksia, mutta heidän libidonsa on sen verran vahva, että he hankkivat seksiä ja parisuhteen keinolla millä hyvänsä.

Libido eli itsetunto. Seksiä saavat miehet eivät yleensä ole niin kiinnostuneita parisuhteesta, kun uuden naisen löytää vaikka samana iltana.

Vierailija
115/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaako naiselle kertoa että on kokematon vai yrittää burgeroida tilanteessa jotain? Jos tapaa jonkun ja tilanne meinaa mennä kuumaksi.

Vierailija
116/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä jäät sinne kaveriasteelle koska jättäydyt sinne. Tytöt ei tiedä mitä ne tekis sun kanssa, kun et yritä mitään. Ne ei tiedä oletko sä homo tai muuten vaan itse haluat pysyä kaverina. Seksi ei oikeasti ole niin iso juttu. Olet tehnyt siitä itsellesi jotain vaikeasti saavutettavaa. Todellisuudessa jos näytät että kiinnostaa, tytöt lähtee paljon helpommin leikkiin mukaan. Harvaa naista kiinnostaa mies joka ei itse osoita mitään kiinnostuksen merkkejä. Joo haluat tutustua hyvin ja sitten harrastaa seksiä. Mutta jos sitä vaihtoehtoa ei nyt tässä vaiheessa ole? Jos ensin on tehtävänä se että pääset tuosta naispelosta. Kun opit suhtautumaan asiaan vähän rennommin voit laittaa noita ehtoja että pitää tuntea kunnolla yms. Nyt ne on vain tekosyitä joiden taakse voit piiloutua liian jännittävää tilannetta. Myönnä nyt ensin edes itsellesi että haluat seksiä, ennen sitä ei tapahdu mitään.

En osaa osoittaa naiselle kiinnostustani edes romanttisessa mielessä. Vaikka tuntisinkin pueniä ihastuksen tunteita niin jäädyn ja vetäydyn kuoreeni. Mitä seksiin tulee niin sitä en ole uskaltanut kuvitella edes ehdottaa baarissa tavatulle tuntemattomalle naiselle. Mä en vain osaa olla naisten kanssa.

Vierailija
117/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä jotenkin utopistiselta ajatella, että koskaan seksiä kokisi. Ei ole ollut nimittäin lähelläkään tässä reilun kymmenen vuoden aikana. Eikä se seksi nyt niinkään edes ole minulle se ykkösasia, olisi vaan kiva löytää se nainen elämäänsä.

Ap

itselle se siis vain sattui, kun olin noin sadatta kertaa elämässäni baarissa. Siinä voi olla sunkin mahikset, mutta jos et ollenkaan juo...

Tiedostan kyllä, että pieni sauma voisi olla jos alkaisi juomaan, mutta kun ei vaan kiinnosta. Pakko myöntää, että viimeaikoina on alkanut jopa harkitsemaan, että alkaisi juoda ja ehkä saisi jotain naissutinaa aikaan. Mutta toisaalta asiat saattaa mennä huonommaksikin kun en tiedä miten käyttäydyn päihtyneenä, ja parhaimmillaan jään edelleen ilman naista ja saan päälle alkoholiongelmankin.

Ap

Asiat eivät ole koskaan niin huonosti, etteikö niitä saisi vielä huonommiksi juomalla.

Vierailija
118/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap rohkeasti naista metsästämään!! Kyllä se tärppää jossain vaiheessa kun etsit. Yrität vain rohkeasti etkä lannistu KUN vastoinkäymisiä tulee. Niitä tulee kaikille.

Vierailija
119/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua poikaystäväksi kokematonta miestä.

Miehen pitää tietää, miten hommat menee, olla itsevarma.

Kyllä halut hiipuu heti, jos joku kokematon alkaa sählätä.

Vierailija
120/141 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan halua poikaystäväksi kokematonta miestä.

Miehen pitää tietää, miten hommat menee, olla itsevarma.

Kyllä halut hiipuu heti, jos joku kokematon alkaa sählätä.

Pitäisikö tästä tulkita, että käykää miehet maksullisilla opiskelemassa?

Ai niin. Eihän nyt ammattilaisia käyttäneet kelpaa suhteeseen, vai miten se oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä