Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26 vuotias ja totaalikokematon

Vierailija
03.06.2019 |

Saas nähdä joko nyt aiheesta saisi keskustella kun aiemmin päivällä keskustelu hävisi kuin pieru saharaan. Oli suht aktiivista keskustelua aiheesta ennen aloituksen poistamista. Toivottavasti tällä kertaa aloitus säilyisi.

Eli aihe tiivistettynä, Ap:lla tuli 26-vuotta täyteen ja suurin saavutus naisten kanssa on yksi halaus vuonna 2008.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä jotenkin utopistiselta ajatella, että koskaan seksiä kokisi. Ei ole ollut nimittäin lähelläkään tässä reilun kymmenen vuoden aikana. Eikä se seksi nyt niinkään edes ole minulle se ykkösasia, olisi vaan kiva löytää se nainen elämäänsä.

Ap

itselle se siis vain sattui, kun olin noin sadatta kertaa elämässäni baarissa. Siinä voi olla sunkin mahikset, mutta jos et ollenkaan juo...

Vierailija
22/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin 26 ja täysin kokematon. Tajusin tuossa etten ole eläessäni edes halannut toista ihmistä. Enkä aio tässä iässä enää opetellakaan olemaan kontaktissa toiseen ihmiseen.

Itsellä vähän ristiriitaiset fiilikset asian suhteen. Haluaisin naisen, mutta pelkään suoraan sanottuna ihan helvetisti sitä kaikkea mikä siitä seuraa. Lähinnä tarkoitan kaikkea fyysistä kanssakäymistä ja yleisestikin kokemattomuuttani. Lienee aika turvallista sanoa, että ikäisistäni ihmisistä suurin osa omaa jo jotain kokemusta näistä asioista, mutta itselläni ei ole yhtään mitään kokemusta. 

Sitä voi vaan kysyä itseltään, että miksi en väkisin hankkinut sitä tyttöystävää silloin teini-ikäisenä ja saavuttanut edes jokseenkin normaalin ihmisen kehityksen. Nyt olen sen kymmenen vuotta myöhässä ja pahimmillaan tuhansia seksikertoja jäljessä muita ikäisiäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kokematon ja olen nainen. En tiedä pystynkö koskaan päästämään ketään niin lähelle ja en helposti luota toiseen. En minäkään ole tottunut mihinkään läheisyyteen toisen kanssa. Ihmiset ovat olleet kamalia elämässäni ja senkin vuoksi vaikeaa tutustua muihin. Olen jäänyt aikoinaan yksin ja toisaalta ymmärrettävää jos ei ole oikein ystäviäkään niin miten kumppanin saisin. En oikein itsekään tiedä miten koskaan onnistun parisuhteen saamaan. Jännitän kaikkea ja nyt en voisi ajetellakaan päästäväni ketään lähelle. Oma syy tiedän, mutta ei ole helppoa täälläkään. Minäkin tahtoisin todellakin tutustua pitkään ja se olisikin varmaan ainoa toivo saada itseni sitten vihdoin siihen kuntoon, että pystyisin olemaan oma itseni.

Jotenkin surullista ja masentavaa lukea ja tajuta se miten vaikeita nämä asiat vain joillekin ihmisille oikein ovat. Vielä surullisempaa on se miten ihmisiä arvotetaan näiden asioiden perusteella kun ei oikein osata asettua toisen nahkoihin.

Ap

Vierailija
24/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arvioisit ulkoista habitustasi? Onko lihaksia? Jos et jo käy salilla, niin ota siitä harrastus. Saat ulkonäön lisäksi myös itseluottamusta ja rohkeutta.

Vierailija
25/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä jotenkin utopistiselta ajatella, että koskaan seksiä kokisi. Ei ole ollut nimittäin lähelläkään tässä reilun kymmenen vuoden aikana. Eikä se seksi nyt niinkään edes ole minulle se ykkösasia, olisi vaan kiva löytää se nainen elämäänsä.

Ap

itselle se siis vain sattui, kun olin noin sadatta kertaa elämässäni baarissa. Siinä voi olla sunkin mahikset, mutta jos et ollenkaan juo...

Tiedostan kyllä, että pieni sauma voisi olla jos alkaisi juomaan, mutta kun ei vaan kiinnosta. Pakko myöntää, että viimeaikoina on alkanut jopa harkitsemaan, että alkaisi juoda ja ehkä saisi jotain naissutinaa aikaan. Mutta toisaalta asiat saattaa mennä huonommaksikin kun en tiedä miten käyttäydyn päihtyneenä, ja parhaimmillaan jään edelleen ilman naista ja saan päälle alkoholiongelmankin.

Ap

Vierailija
26/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin 26 ja täysin kokematon. Tajusin tuossa etten ole eläessäni edes halannut toista ihmistä. Enkä aio tässä iässä enää opetellakaan olemaan kontaktissa toiseen ihmiseen.

Itsellä vähän ristiriitaiset fiilikset asian suhteen. Haluaisin naisen, mutta pelkään suoraan sanottuna ihan helvetisti sitä kaikkea mikä siitä seuraa. Lähinnä tarkoitan kaikkea fyysistä kanssakäymistä ja yleisestikin kokemattomuuttani. Lienee aika turvallista sanoa, että ikäisistäni ihmisistä suurin osa omaa jo jotain kokemusta näistä asioista, mutta itselläni ei ole yhtään mitään kokemusta. 

Sitä voi vaan kysyä itseltään, että miksi en väkisin hankkinut sitä tyttöystävää silloin teini-ikäisenä ja saavuttanut edes jokseenkin normaalin ihmisen kehityksen. Nyt olen sen kymmenen vuotta myöhässä ja pahimmillaan tuhansia seksikertoja jäljessä muita ikäisiäni.

Ap

Ei siinä panemisessa ole mitään ihmeellistä ja siten siihen kannattaa suhtautuakin, sitä paitsi moni kokenut mies voi olla paskempi panomies kuin täysin kokematon monestakin eri seikasta johtuen.

Vierailija
27/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde tai seurustelu autuaaksi tekevä ole. Ihmettelen suuresti tätä nykymenoa jossa vain parisuhteessa olet oikeasti ihmiseksi luokiteltavissa.

Kuitenkin kun ympärilleen katsoo niin näkee enemmän pariskuntia jotka eivät viihdy keskenään kuin heitä joilla on oikeasti mukavaa olla puolison seurassa.

Vierailija
28/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kokematon ja olen nainen. En tiedä pystynkö koskaan päästämään ketään niin lähelle ja en helposti luota toiseen. En minäkään ole tottunut mihinkään läheisyyteen toisen kanssa. Ihmiset ovat olleet kamalia elämässäni ja senkin vuoksi vaikeaa tutustua muihin. Olen jäänyt aikoinaan yksin ja toisaalta ymmärrettävää jos ei ole oikein ystäviäkään niin miten kumppanin saisin. En oikein itsekään tiedä miten koskaan onnistun parisuhteen saamaan. Jännitän kaikkea ja nyt en voisi ajetellakaan päästäväni ketään lähelle. Oma syy tiedän, mutta ei ole helppoa täälläkään. Minäkin tahtoisin todellakin tutustua pitkään ja se olisikin varmaan ainoa toivo saada itseni sitten vihdoin siihen kuntoon, että pystyisin olemaan oma itseni.

Jotenkin surullista ja masentavaa lukea ja tajuta se miten vaikeita nämä asiat vain joillekin ihmisille oikein ovat. Vielä surullisempaa on se miten ihmisiä arvotetaan näiden asioiden perusteella kun ei oikein osata asettua toisen nahkoihin.

Ap

No onko törkeetä ehdottaa, että te kaksi neitsyttä ottaisitte toisiinne yhteyttä ja menisitte ekaksi vaikka kahville? Ties mitä siitä voisi kehkeytyä.

Vierailija
29/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 27v nainen ja sama tilanne. On yllättävän yleistä.

Vierailija
30/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden nuorempi ja perästä tullaan ilman mitään kokemuksia. Homoksikin epäilty, feelsgood.

Vierailija
31/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei siinä panemisessa ole mitään ihmeellistä ja siten siihen kannattaa suhtautuakin, sitä paitsi moni kokenut mies voi olla paskempi panomies kuin täysin kokematon monestakin eri seikasta johtuen.

Monta kertaa ne pano miehet on vaan puheissaan hurjia.

Vierailija
32/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden nuorempi ja perästä tullaan ilman mitään kokemuksia. Homoksikin epäilty, feelsgood.

Hymyiletkö ja oletko iloinen? Tykkäät pukeutua siististi? Minua luultiin nuorena homoksi kun olin iloinen ja pukeuduin siististi. Kun menin etelä ja keski eurooppaan niin naiset tuli hakemaan.

Siinä on teille faggottia!

Vierailija
33/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 27v nainen ja sama tilanne. On yllättävän yleistä.

Nykyään yleistynyt ihan hirveästi tämä.

Vierailija
34/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko naisen tipahtavan taivaalta syliisi vai teetkö asian eteen aktiivisesti jotain? Itsesäälissä rypemiseen ei ole varaa.

Vierailija
35/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten arvioisit ulkoista habitustasi? Onko lihaksia? Jos et jo käy salilla, niin ota siitä harrastus. Saat ulkonäön lisäksi myös itseluottamusta ja rohkeutta.

Olen varmaan suht normaali. En ole mikään miesmallimaisen lihaksikas, mutta en ihan syömäpuikkokaan. Salilla joskus yritin käydä, mutta en viihtynyt alkuunkaan. Ehkä salilta olisi joskus saattanut tavata mukavan naisen, mutta joo.

Ap

Vierailija
36/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin seksielämäni 15-vuotiaana ja ap:n iässä olin jo vahvasti naimisissa ja pienen tytön äiti. Minusta tämä tuntui hyvin normaalilta aikataululta, koska ehdin ennen perheen perustamista lukea itselleni maisterintutkinnon ja aloitella työelämää. Toisaalta miesten aikataulu on erilainen. Tunnen useammankin päälle kolmikymppisen miehen, joka elää vielä täysin teini-elämää. Skaala on hyvin laaja, eikä ap ole erityisen epänormaali.

Mielestäni ei siis kannata tehdä kokemattomuudesta tai seksistä mitään numeroa. Ei ne niin ihmeellisiä asioita ole. Keskity muihin asioihin, joiden ajattelu tuntuu hyvältä. Kehitä hyvä puoliasi. Harrasta jotain mielekästä. Nauti elämästä.

Vierailija
37/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko roikkuu koko päivän täällä haukkumassa naisia?

Kyllä. Olen haukkunut koko päivän naisia, koska eihän minulla ole muutakaan tekemistä. No en todellakaan ole.

Pitääkö vihata naisia, että päätyy 26-vuotiaaksi saakka ilman naiskokemuksia? Itse kyllä keksin aika monta muutakin syytä naisettomuudelle.

Ap

Aikuisilla miehillä, jolla on poikuus tallella on taustalla aina jonkinasteista naisvihaa, mielenterveysongelmia ja katkeruutta. Turha kiistää.

Vierailija
38/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistitko tämän jo nuorena? Itse suakin vanhempi ja ylä-asteella jo epäilin tätä-

Vierailija
39/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan riittävän juntti, että minua ei epäillä homoksi. Ja tavallaan hyvä niin.

Ap

Vierailija
40/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö tyttöystävää vai kelpaisiko pelkkä fyysinen suhde?

T. Puuma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi