Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26 vuotias ja totaalikokematon

Vierailija
03.06.2019 |

Saas nähdä joko nyt aiheesta saisi keskustella kun aiemmin päivällä keskustelu hävisi kuin pieru saharaan. Oli suht aktiivista keskustelua aiheesta ennen aloituksen poistamista. Toivottavasti tällä kertaa aloitus säilyisi.

Eli aihe tiivistettynä, Ap:lla tuli 26-vuotta täyteen ja suurin saavutus naisten kanssa on yksi halaus vuonna 2008.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tuollainen. Äitini ja isäni ajatteli aluksi että olen hömöseksyäälinen ja sitten ajattelivat että ölen pedöfiili ja kiinnostunut nuorimmista siskoistani.

Nöh en öllyt.

Olin saanut vain konservatiivisen kasvatuksen tasa-arvoisessa Suomessa, jossa yritin elää nätisti ja kristillisesti kuitenkin olematta mikään uskovainen.

Niillä pelisäännöillä ja oikeistolaisella menolla ei päässyt mihinkään. Sen lisäksi urheilin fanaattisesti ja halveksuin päihteitä.

Erityisesti röökiä ja alkoholia.

Kuitenkin myöhemmin tapasin sattumalta ihmisen joka vähän nauroi minulle ja sanoi että minulla on ihan ok naama ja persoonani on jotenkin vajaa. Hän tahtoi auttaa minua koska minulla olisi hieno veistoksellinen naama, mutta persoona epävalmis ja aivopesty oikeistolaisella konservatiivigragamlesepuurolla.

Sitten ensi-iltana tuo naaras juotti minut humalaan ja pesi minut vihervassaripesuaineella.

Yhdyin häneen illan aikana kymmeniä kertoja. En ollut masturboinutkaan, koska se oli syntiä ja luusereiden hommaa.

Naaras jäi asumaan luokseni ja synnytti minulle lapsia.

Hän myös laajensi tajuntaani joka ilta kovilla otteilla.

Isäni oli huolissaan, mutta ei niin huolissaan, kun silloin kuvitteli että olen hömöseksyääli ja pedöfiili-insestöri.

Nyt pukeudun armeijanvihreään aktivistitakkiin ja kasvattelen tukkaa. Lapset alkavat olemaan täysi-ikäisiä ja ollaan tyytyväisiä elämään.

Tehdään kovasti töitä yksityisille yrittäjille ja tienataan molemmat kuukaudessa melkein kaksitonnia.

Siitä ei jää yhtään säästöön, mutta ei haittaa, kun on hyvinvointiyhteiskunta tukena.

Vierailija
42/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tässä keskustelussa on jo sanottukin, tilanteet voivat muuttua nopeastikin, ei siis kannata vaipua epätoivoon. Eihän siihen tarvita kuin yksi ihminen, ei siis mikään mahdottomuus, että se oikea tulee vastaan. Oletko kokeillut erilaisia nettisovelluksia kumppanin etsimiseen? Onko sulla harrastuksia? Jos oot hyvä ja avoin tyyppi, niin varmasti löytyy joku. Ja seksiä ja läheisyyttä ei kannata jännittää, aika nopeaa ne rupeaa luonnistumaan, jotenkin sisäänrakennettuja ne jutut ovat meihin ihmisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko naisen tipahtavan taivaalta syliisi vai teetkö asian eteen aktiivisesti jotain? Itsesäälissä rypemiseen ei ole varaa.

Myönnän, että en ole enää ihan äskettäin jaksanut/viitsinyt enää yrittää. Aiemmin olin varsin ahkera varsinkin netissä.

Ap

Vierailija
44/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden nuorempi ja perästä tullaan ilman mitään kokemuksia. Homoksikin epäilty, feelsgood.

Olen varmaan riittävän juntti, että minua ei epäillä homoksi. Ja tavallaan hyvä niin.

Ap

Heh, kavereiden suunnaltahan tätä ei ole kuulunut mutta mutsi se oli joka puolivitsillä heitti. Itse mietin myös että entäs jos sitten sattuukin tapaamaan jonkun ja asiat etenee jne, sittenkun tilanne kuumeneekin tarpeeks ni kai se nyt siinä näkyy että onko ihan kokematon vai ei, sekin pelottaa että menee ihan burgeroinniks. Mitä nainen ajattelee sitten.

Vierailija
45/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin 26 ja täysin kokematon. Tajusin tuossa etten ole eläessäni edes halannut toista ihmistä. Enkä aio tässä iässä enää opetellakaan olemaan kontaktissa toiseen ihmiseen.

Itsellä vähän ristiriitaiset fiilikset asian suhteen. Haluaisin naisen, mutta pelkään suoraan sanottuna ihan helvetisti sitä kaikkea mikä siitä seuraa. Lähinnä tarkoitan kaikkea fyysistä kanssakäymistä ja yleisestikin kokemattomuuttani. Lienee aika turvallista sanoa, että ikäisistäni ihmisistä suurin osa omaa jo jotain kokemusta näistä asioista, mutta itselläni ei ole yhtään mitään kokemusta. 

Sitä voi vaan kysyä itseltään, että miksi en väkisin hankkinut sitä tyttöystävää silloin teini-ikäisenä ja saavuttanut edes jokseenkin normaalin ihmisen kehityksen. Nyt olen sen kymmenen vuotta myöhässä ja pahimmillaan tuhansia seksikertoja jäljessä muita ikäisiäni.

Ap

Ei siinä panemisessa ole mitään ihmeellistä ja siten siihen kannattaa suhtautuakin, sitä paitsi moni kokenut mies voi olla paskempi panomies kuin täysin kokematon monestakin eri seikasta johtuen.

Tuohan varmaan lohduttikin.

Vierailija
46/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko roikkuu koko päivän täällä haukkumassa naisia?

Kyllä. Olen haukkunut koko päivän naisia, koska eihän minulla ole muutakaan tekemistä. No en todellakaan ole.

Pitääkö vihata naisia, että päätyy 26-vuotiaaksi saakka ilman naiskokemuksia? Itse kyllä keksin aika monta muutakin syytä naisettomuudelle.

Ap

Aikuisilla miehillä, jolla on poikuus tallella on taustalla aina jonkinasteista naisvihaa, mielenterveysongelmia ja katkeruutta. Turha kiistää.

Eipä minulla enää mitään naisvihaa tai katkeruutta ole. Useamman vuoden ajan kyllä oli, mutta jo ihan omankin hyvänolon vuoksi ihan kivaa oli päästä siitä eroon. Heikko itsetunto ja ylipäätään kehnot taidot ymmärtää naisia vievät aika pitkälle. Tai ehkä parempi sanoa, että kehnot taidot ymmärtää mitä nainen minusta haluaa. Ja kun ei ymmärrä, niin ei oikein uskalla toimiakaan. Netitse taas en herätä mielenkiintoa mihinkään suuntaan.

Ap

Vierailija
47/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistitko tämän jo nuorena? Itse suakin vanhempi ja ylä-asteella jo epäilin tätä-

Ehkä jollain tasolla aavistelin. Ainakin kovasti minulle yläasteella mainostettiin, että en tule saamaan ketään. Ehkä intistä päästyäni totuus iski naamalle ja aloin ymmärtää, että tulee kivinen tie.

Ap

Vierailija
48/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista! Toivon todella, että löydät itsellesi oman rakkaan❤

Vierailija
49/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö tyttöystävää vai kelpaisiko pelkkä fyysinen suhde?

T. Puuma

Taisin jo aiemmin todeta, että pelkkä seksi ei sinällään kiinnosta. Tai tavallaan siis kiinnostaa, mutta pääasiassa haluaisin saada/löytää sen tyttöystävän. Vaikkakin ehkä järjellä ajateltuna tässä iässä joku ns. harjoittelusuhde olisi ehkä fiksuinta.

Ap

Vierailija
50/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähes 50v kokematon. Helpottaa kun vanhetessa ei enää edes kiinnosta. Psyykelääkkeet vievät myös kaikki halut pois ja ajatuskin seksistä tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija
51/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko roikkuu koko päivän täällä haukkumassa naisia?

Kyllä. Olen haukkunut koko päivän naisia, koska eihän minulla ole muutakaan tekemistä. No en todellakaan ole.

Pitääkö vihata naisia, että päätyy 26-vuotiaaksi saakka ilman naiskokemuksia? Itse kyllä keksin aika monta muutakin syytä naisettomuudelle.

Ap

No vihamielinen asenne on kyllä yksi menekkiä tehokkaasti heikentävä asia. Minkä itse luulet olevan syynä?

Vierailija
52/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se yhtään lohduttaa, niin kaltaistesi miesten osuus on ollut lisääntymään päin jatkuvasti.

Tuohan on hyvä. Voivat alkaa homotella keskenään eivätkä ole sitten enää kokemattomia.

Vierailija
53/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on minusta paljon Ap siitä miten itse suhtaudut tilanteeseesi. - Jos vaivut katkeruuteen ja alennut syyttämään muita tilanteestasi, niin tulevaisuudessa mahdollisuutesi saavuttaa lähempää tuttavuutta ja kanssakäymistä naisten kanssa ovat vähäisemmät kuin jos olet sinut itsesi ja menneisyytsi kanssa.  

Katkeruus- syyttelyvaihe on jo ohitettu pari vuotta sitten. En vaan tunnu herättävän naisissa sellaisia tuntemuksia, että minua haluttaisiin muuten kuin ystävänä. Jostain syystä en saa netistä edes naisia ystäviksi, mutta oikeassa elämässä tuntuu olevan eri asia.

Ap

Aluksi ilahduttaavaa Ap. että olet jaksanut vastailla täällä ja osallistua keskusteluun. Ja sitten asiaan: Itselläni on hieman samanlainen tilanne kuin sinulla (En itse ole toistaiseksi hakenut nais- seuraa netin treffipalvelimien tai tinderin (tms). kautta)   

Mutta siis, jos ymmärsin oikein, niin sinulla on kuitenkin nais -puolisia ystäviä ja kavereita, vaikka Se yksi ja Erityinen kumppani puuttuukin elämästäsi. Tähän tekisi mieli toki jatkaa, että tällöin en enää itse välttämättä puhuisi totaalisesta kokemattomuudeta. Koska vaikka omastakin mielestäni on asioita, jotka kuuluvat vain ja ainoastaan kahden ihmisen välille 8parisuhteeseen), niin ainakin itse koen ja tunnen, että erinomaisen paljon olen saanut ja saan toivoakseni vastakin siitä, että itselläni on läheisinä ihmisinä sekä miehiä että naisia. 

Toki joskus on kirpaissut kun sitä on johonkin saattanut esimerkiksi jo "hieman" ihastua ja toinen parhaimmammissa tapaukssisa kertoo kauniin sanoin ja huomaavaisin sanakääntein että voitaiinko me jatkaa vastaisuudessa ystävinä tai vaiikka vain kavereina. - tylsäksi tilanne edennyt silloin kun on huomannut, että naisen pyyntö on ollut vain kaunis ja huomaavaisempi tapa sanoa hyvästit ja näkemiin. 

Mutta onnekseni osa on myös tarkoittanut sitä, mitä on sanonut ja olen iloskeni ja onnekseni voinut havaita, että elämä jatkuu ja voimme edelleen olla tekemisissä ja kiinnostus toista kohtaan on säilynyt molemmin puolisena. 

Kaikkien kaveruuteni tai ystävyyksieni pohjalla ei suinkaan ole kummankaan erityinen ihastuminen, saati rakastuminen, vaan olen tai olemme saattaneet tutustua mm. opiskelujen tai yhteisen harrastuksen myötä ja huomanneet, että meillä on jotain yhteistä ja tilanne on sittemmin johtanut kaveruuteen tai jopa ystävyyteen.

Vielä haluan asiaa liipaten todeta senkin, että loukkaantuisin tai en ainakaan pitäsi ajatuksesta lainkaan, jos joku kokisi tai tuntisi, että aina ja alun alkaen minun olisi tullut tai mahd. edelleen tuntisin ja kokisin jokaisen vastakkaista sukupuolta olevan kaverini tai ystäväni enemmän ta vähemmän potenttiaalisena seksikumppanina.   

Vierailija
54/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aavistitko tämän jo nuorena? Itse suakin vanhempi ja ylä-asteella jo epäilin tätä-

Ehkä jollain tasolla aavistelin. Ainakin kovasti minulle yläasteella mainostettiin, että en tule saamaan ketään. Ehkä intistä päästyäni totuus iski naamalle ja aloin ymmärtää, että tulee kivinen tie.

Ap

Mulle sanottiin kanssa yläasteella, että kuka mun kanssa haluaisi olla (missään mielessä). En vielä tiennyt, että niin siinä oikeasti kävisi. Ajattelin, että löydän jonkun lukiosta. Sitten ajattelin, että yliopistosta. Ei löytynyt. Kavereitakaan ei ole juurikaan ollut, eikä ketään tosiaan oikein kiinnosta mun seurani.

Vierailija
55/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simeon Bellemoundt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö tyttöystävää vai kelpaisiko pelkkä fyysinen suhde?

T. Puuma

200e voisin maksaa että näkisin kuinka raiskaat tuon pojun nettistreemissä :)

Voi herttinen sentään! Täällähän alkaa olla meno jo ihan mahdotonta kun suunnitellaan raiskaustriimejäkin.

Tästähän voisi kehitellä bisneksen. Puuma raiskailee minua ja hänelle maksetaan 200€ per kerta, minä tietty otan tasapuolisena yhtiökumppanina 50% itselleni.

Ap

Vierailija
56/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minähän olen sitten kova sonni. 12 vuotiaana tyttö pussasi pullonpyörityksessä.

Vierailija
57/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten keräily ole mikään saavutus.

Ihailen kaltaisiasi miehiä, ette ole juoksemassa jokaisen perään!

Ujous ei haittaa. :) Ottaisin mielummin ujon nörtin ilman lihaksia kuin jonku treenatun naistennaurattajan. Yes please!

Vierailija
58/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan nettideittipalstoja! Itse löysin ujona nuorena tyttönä sieltä kumppanin.

Vierailija
59/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 LOL. Ei riitä mihinkään. Itse olen 34 enkä ole koskaan edes halannut naista. Juttelutkin ovat jääneet vähemmälle. Todennäköisesti olen hautaan asti loputtoman katkera ja vihainen.

M34

Vierailija
60/141 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 27v nainen ja sama tilanne. On yllättävän yleistä.

Ei todellakaan ole yleistä. Pidätkö lukutaidottomuutta yleisenä? Prosentit samaa luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi