26 vuotias ja totaalikokematon
Saas nähdä joko nyt aiheesta saisi keskustella kun aiemmin päivällä keskustelu hävisi kuin pieru saharaan. Oli suht aktiivista keskustelua aiheesta ennen aloituksen poistamista. Toivottavasti tällä kertaa aloitus säilyisi.
Eli aihe tiivistettynä, Ap:lla tuli 26-vuotta täyteen ja suurin saavutus naisten kanssa on yksi halaus vuonna 2008.
Kommentit (141)
Ei ole suuri ero onko totaalikokematon vai kokenut vain vähän itse olen sua vuoden vanhempi ja seksiä olen harrastanut kerran muutama vuosi sitten ja mikään ei muuttunut miksikään, mitkään padot eivät auenneet. Yhtä jäässä olen vieläkin naisten kanssa oikeastaan vielä enemmän, koska naisettomuus on nyt jo alkanut kiinnittää muidenkin huomion ja kuittailua saa kuulla ja tavallaan painuu vielä enemmän kuoreensa.Lohdutukseksi voin sanoa, ettei vaikuttanut ainakaan, että nainen olisi huomannut kokemattomuutta mitenkään. Tuskin sulle nauretaan, jos hommiin pääset. Veikkaan , että jäi ainoaksi kokemuksekseni . Uskon, että sinäkin saat kokea seksin ainakin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ootko roikkuu koko päivän täällä haukkumassa naisia?
Kyllä. Olen haukkunut koko päivän naisia, koska eihän minulla ole muutakaan tekemistä. No en todellakaan ole.
Pitääkö vihata naisia, että päätyy 26-vuotiaaksi saakka ilman naiskokemuksia? Itse kyllä keksin aika monta muutakin syytä naisettomuudelle.
Ap
Juhlitko synttäreitäsi viikonloppuna vai ruikutitko vauvapalstalla? Olisikohan siinä selitys ongelmiisi?
Kyse on minusta paljon Ap siitä miten itse suhtaudut tilanteeseesi. - Jos vaivut katkeruuteen ja alennut syyttämään muita tilanteestasi, niin tulevaisuudessa mahdollisuutesi saavuttaa lähempää tuttavuutta ja kanssakäymistä naisten kanssa ovat vähäisemmät kuin jos olet sinut itsesi ja menneisyytsi kanssa.
Viime kesänä olin häissä, joissa kymmenen vuotta sinua vanhemmalla sulhasella oli elämänsä ensimmäinen - ja toivomme, että myös viimeinen! - tyttö/naisystävänsä morsiamena. Suhde oli mallia "kaikki tapahtui todella nopeasti".
Tänä keväänä parille syntyi vauva.
Toivon, että sinulle löytyy oma perhe hieman nopeammin!
Tietoisesti kokematon samaan ikään ja sitten sainkin oikein herkkunaisen erityisesti sängyssä ja edelleen tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suuri ero onko totaalikokematon vai kokenut vain vähän itse olen sua vuoden vanhempi ja seksiä olen harrastanut kerran muutama vuosi sitten ja mikään ei muuttunut miksikään, mitkään padot eivät auenneet. Yhtä jäässä olen vieläkin naisten kanssa oikeastaan vielä enemmän, koska naisettomuus on nyt jo alkanut kiinnittää muidenkin huomion ja kuittailua saa kuulla ja tavallaan painuu vielä enemmän kuoreensa.Lohdutukseksi voin sanoa, ettei vaikuttanut ainakaan, että nainen olisi huomannut kokemattomuutta mitenkään. Tuskin sulle nauretaan, jos hommiin pääset. Veikkaan , että jäi ainoaksi kokemuksekseni . Uskon, että sinäkin saat kokea seksin ainakin kerran.
Tuntuu kyllä jotenkin utopistiselta ajatella, että koskaan seksiä kokisi. Ei ole ollut nimittäin lähelläkään tässä reilun kymmenen vuoden aikana. Eikä se seksi nyt niinkään edes ole minulle se ykkösasia, olisi vaan kiva löytää se nainen elämäänsä.
Ap
Anna yhteystiedot niin korjataan ongelma yhdessä t, neitsyt 24v N
Vierailija kirjoitti:
Juhlitko synttäreitäsi viikonloppuna vai ruikutitko vauvapalstalla? Olisikohan siinä selitys ongelmiisi?
En tehnyt kumpaakaan. Ei minua enää hetkauta joku syntymäpäivä suuntaan tai toiseen. Ja kun en ryyppää niin sama kai se on mitä sitä kotonaan tekee. Olisi kai tuota voinut johonkin juhlapilliin puhaltaa hassu hattu päässään, mutta jäi nyt tekemättä tällä kertaa.
Ap
No höh, tyhmää, jos modet poisti aiemman pitkän ketjun, olisi ollut mielenkiintoista lukea. >:/
Itsekin 26 ja täysin kokematon. Tajusin tuossa etten ole eläessäni edes halannut toista ihmistä. Enkä aio tässä iässä enää opetellakaan olemaan kontaktissa toiseen ihmiseen.
Jos se yhtään lohduttaa, niin kaltaistesi miesten osuus on ollut lisääntymään päin jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on minusta paljon Ap siitä miten itse suhtaudut tilanteeseesi. - Jos vaivut katkeruuteen ja alennut syyttämään muita tilanteestasi, niin tulevaisuudessa mahdollisuutesi saavuttaa lähempää tuttavuutta ja kanssakäymistä naisten kanssa ovat vähäisemmät kuin jos olet sinut itsesi ja menneisyytsi kanssa.
Katkeruus- syyttelyvaihe on jo ohitettu pari vuotta sitten. En vaan tunnu herättävän naisissa sellaisia tuntemuksia, että minua haluttaisiin muuten kuin ystävänä. Jostain syystä en saa netistä edes naisia ystäviksi, mutta oikeassa elämässä tuntuu olevan eri asia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä olin häissä, joissa kymmenen vuotta sinua vanhemmalla sulhasella oli elämänsä ensimmäinen - ja toivomme, että myös viimeinen! - tyttö/naisystävänsä morsiamena. Suhde oli mallia "kaikki tapahtui todella nopeasti".
Tänä keväänä parille syntyi vauva.
Toivon, että sinulle löytyy oma perhe hieman nopeammin!
Ehkäpä kohdalleni sitten joskus käy noin. Harmi vaan, että en oikein näe itseäni minään nopean toiminnan miehenä. Siinä varmaan yksi syy sille miksi naisasiat menee jokseenkin persiilleen. Haluan tutustua kunnolla ja hommat ehtiikin mennä ystävyyspohjalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka ollakaan tämä "neitsyt 24v" paljastuukin Seppo 56v:ksi.
Vierailija kirjoitti:
No höh, tyhmää, jos modet poisti aiemman pitkän ketjun, olisi ollut mielenkiintoista lukea. >:/
Juu, niin olisi ollut kiintoisaa lukea ja keskustella aiheesta. Tietyistä syistä kun ei oikein ole kauheasti mahdollisuuksia minunkaan tästä asiasta keskustella. Tämä nyt lienee se fiksuin keino keskustella, mutta ikävää jos kuitenkin asiallisena pysyvä keskustelu poistetaan. Eikä minua asiattomuudetkaan sinällään haittaa.
Ap
Sepe tulee korkkaamaan konfetterasian.
Vierailija kirjoitti:
Laitanko puhelinnumeron ja kotiosoitteen?
Ap
Minäkin olen kokematon ja olen nainen. En tiedä pystynkö koskaan päästämään ketään niin lähelle ja en helposti luota toiseen. En minäkään ole tottunut mihinkään läheisyyteen toisen kanssa. Ihmiset ovat olleet kamalia elämässäni ja senkin vuoksi vaikeaa tutustua muihin. Olen jäänyt aikoinaan yksin ja toisaalta ymmärrettävää jos ei ole oikein ystäviäkään niin miten kumppanin saisin. En oikein itsekään tiedä miten koskaan onnistun parisuhteen saamaan. Jännitän kaikkea ja nyt en voisi ajetellakaan päästäväni ketään lähelle. Oma syy tiedän, mutta ei ole helppoa täälläkään. Minäkin tahtoisin todellakin tutustua pitkään ja se olisikin varmaan ainoa toivo saada itseni sitten vihdoin siihen kuntoon, että pystyisin olemaan oma itseni.
Ootko roikkuu koko päivän täällä haukkumassa naisia?