Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman sperman syöminen

Vierailija
02.06.2019 |

Olenko outo kun olen vuodesta 2010 lähtien syönyt kaikki omat spermani?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen on rakas domina.

Olen hänen aisurina ja lukittuna siveysvyöhön. Naiseni käy ulkona ja välillä tuo ukkoja kotiin. On hetkiä jolloin kuljettaa käytettyä kortsua kasvoilla ja sitten valuttaa sisältä mällit suuhuni. Joskus taas nuolen häneltä spermat iholta ja pillusta tai pepusta. Olen huomannut että sen jälkeen kynnet kasvaa ja omat kassit täyttyy nopeasti 

Vierailija
82/84 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sidottuna sänkyyn ja vaimo ratsastaa itselleen orgasmin. Sitten kun olen tullut hän nousee istumaan naamalleni ja nuoletaa spermani minulle. Hän saa vielä tässä vaiheessa orgasmin kun lutkutan mehujani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös syödä omaa spermaa , yleensä kun runkkaan laukaisen spermat pienelle lautaselle , mistä nuolaisen spermat suuhun . Pidän sperman mausta , ja näin saan kaikki sperma talteen nautittavaksi.

M 64 CD 💃

Vierailija
84/84 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei halua, että nuolen häntä laskettuani lastin hänen sisäänsä.

Olen ilmaissut että toivoisin hänen tulevan hajareisin naamalleni ja pakottavan.minun putsaavan sotkuni ja antavan kieli orgasmi siihen perään.

Ei suostu. Haluaa van lähetyssaarnaaja asennossa orgasminsa ja perinteisesti hoidettuna.

20 vuoden jälkeen sitä toivoisi jotain muuta.

Oon pyytänyt että ottaisi suihin mutta ei millään. Kerran sanoi että jos nuolet pillun lopuksi ja myös mällisi niin voi yrittää. Kerran sit lopuksi lauettuani istui naamalleni. Vähän aikaa se etoi mut kun vauhtiin pääsin niin kyllähän minä poika nuolin. Ei ollut lopulta huono kokemus, on tehty tuo sen jälkeenkin. Niin, ja olen saanut sen suikkarinkin mut suuhun en saa päästää.

Meillä ihan sama. Eilen ja tänään istui lopuksi naamalle mut ei kumminkaan ottanut suihin. Laukesi kyllä lopuksi molemmilla kerroilla. Melkein lupasi imeä ensi kerralla jos vielä suostun nuolemaan. Jos siitä on kiinni niin nuolen, ei se oma sperma niin pahaa olekkaan.