Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman sperman syöminen

Vierailija
02.06.2019 |

Olenko outo kun olen vuodesta 2010 lähtien syönyt kaikki omat spermani?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laueta johonkin astiaan aikaisemmin viikolla ja sit säilyttää sitä jääkaapissa ja lämmittää sit kun on kiihottuneessa tilassa. Harva pystyy heti laukeamisen jälkeen nielemään.

Vierailija
62/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ollut kolmen kimppa tilanteessa, missä joku toinen syö mun spermat vaimoni pillusta. Se on kyllä ollut sen verran kiihottavaa, että olen suudellut tuota spermojani nuolevaa naista (ja maistanut omaa spermaani) samalla kun uusi seisokki on jo noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet syö spermaansa: ainakin pimpinnuolijat!

Niin on tullut nuoltua spermainen pimpsa orgasmiin. M60

Vierailija
64/84 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse noin kerran kuukaudessa ainakin näin kesäisin lasken omaan suuhun. Syy miksi kesäisin niin huomasin että onnistuu helposti kun nostaa jalat veneen keulakajuutassa kattoa vasten.

Tuntuu niin helpolta ja käytännössä että kiimalta ei pääse toisiin ajatuksiin. Joskus mukiakin ja kämmentä kokeillut mutta kun kukaan ei käske omissa kivoissa niin jää joskus ja yleensä nielemättä. Vaimon pillusta olen nuollut mutta mielestäni eriasia..

Saunassa tehnyt tuota, mutta kun mälli irtoaa niin ei enää voikkaan suuhun ottaa.  Kerran kännissä sain otettua suuhun, mutta ei tuo miltään maistunut.

(Niin, oma sauna ja yksin asun)

Vierailija
65/84 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aika usein sidottuaan minut ensin sänkyyn rankaisee ennenaikaisesta laukeamisesta syöttämällä sperman minulle. Välillä "lypsää" ihan huvikseen spermat pieneen purkkiin tai kondomiin ja valuttaa sitten suurenkaalla auki pakotettyyn suuhuni sen. Tuon kun toistaa pari kertaa niin sen jälkeen kuulemma ratsastus ei keskeydy ainakaan ennenaikaiseen laukeamiseen.

Vierailija
66/84 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei halua, että nuolen häntä laskettuani lastin hänen sisäänsä.

Olen ilmaissut että toivoisin hänen tulevan hajareisin naamalleni ja pakottavan.minun putsaavan sotkuni ja antavan kieli orgasmi siihen perään.

Ei suostu. Haluaa van lähetyssaarnaaja asennossa orgasminsa ja perinteisesti hoidettuna.

20 vuoden jälkeen sitä toivoisi jotain muuta.

Vierailija
67/84 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kun on ottanut mällin suuhun suutellee ja kielellä lykkää spermani minun suuhun. Kiltämättä kiihottavaa.

Vierailija
68/84 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran ruikkinut lusikkaan ja siitä suuhun, ei maistu pahalle 

Vierailija
69/84 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paksua jos pitää syödä.

Vierailija
70/84 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sillointällöin pitää kivaa yksinäni pitkänkaavan mukaan ja aina ajatuksena niellä omat mällit päätteeksi. Joskus onnistuu ja joskus ei. Nyt sitten oon ruikkinut piltti purkkiin ja takas pakkaseen jäätymään. Sitten kun oma kiva yllättää niin puen itseni lateksiin, kun harrastelen myös self bondagea niin mulla on toisessa purkissa jäädytetyt avaimet siveysvyöhön ja kaulapannan lukkoon. Tein sellaisen telineen purkille mikä roikkuu katosta ja lelu laatikkoon erillinen kansi johon porasin reiän ja siitä pikä ohutletku suupalloon jossa myös reikä letkulle. Siveysvyö lukkoon hyvissä ajoin, purkki paikoilleen, jäätyneet avaimet lähistölle, eturauhas vibra kaukosäädöllä anukseen ja remmit, ketjut kiinni ja lukkoon. Siinä sitten makaan selälläni ja odottelen lämmön vaikutusta. Joskus lämmitän mällipurkin valmiiksi ja suljen letkun pyykkipojalla. Valmistelut tehtyäni heitän pyykkipojan ja kaukosäätimen niin kauas että en yletä. Sit on vain odoteltava avaimien sulamista missä yleensä kestää 3-4h. Riippuu tietenkin mihin vesi määrään jäädytän. Semmoinen 2h sessio ehkä miellyttävin täydellä purkilla😅

Vierailija
71/84 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean takaapäin naidessa naisen pakaroille. Siitä sitten nuollen pakarat ja pyllyvakoon valuva sperma lipoen vaosta ja lopuksi pillu puhtaaksi.

Vierailija
72/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/84 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

down

Vierailija
74/84 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä tuli nuoltua lattialta omia spermoja. Monta suurehkoa lätäkköä. Samalla fantasioin, että ne olisi olleet jonkun toisen miehen jotka joku nainen olisi käskenyt nuolemaan.

Pidän itseäni kyllä ainakin toistaiseksi ihan heterona mutta alistuminen kuuluu seksuaalisuuteeni.

Vierailija
75/84 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo antaa mulle välillä pilattuja orgasmeja niin että kiima säilyy, ja sit nuolettaa kaiken sperman keltaisista kumihanskoistaan

Vierailija
76/84 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämmenelle laskenut ja siitä nuollut useamman kerran.

Vierailija
77/84 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumikäsineelle tai nahkarukkaselle laskenut ja siitä nuollut

Vierailija
78/84 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi syöt mämmisi.

Vierailija
79/84 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei halua, että nuolen häntä laskettuani lastin hänen sisäänsä.

Olen ilmaissut että toivoisin hänen tulevan hajareisin naamalleni ja pakottavan.minun putsaavan sotkuni ja antavan kieli orgasmi siihen perään.

Ei suostu. Haluaa van lähetyssaarnaaja asennossa orgasminsa ja perinteisesti hoidettuna.

20 vuoden jälkeen sitä toivoisi jotain muuta.

Oon pyytänyt että ottaisi suihin mutta ei millään. Kerran sanoi että jos nuolet pillun lopuksi ja myös mällisi niin voi yrittää. Kerran sit lopuksi lauettuani istui naamalleni. Vähän aikaa se etoi mut kun vauhtiin pääsin niin kyllähän minä poika nuolin. Ei ollut lopulta huono kokemus, on tehty tuo sen jälkeenkin. Niin, ja olen saanut sen suikkarinkin mut suuhun en saa päästää.

Vierailija
80/84 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Nainen