Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman sperman syöminen

Vierailija
02.06.2019 |

Olenko outo kun olen vuodesta 2010 lähtien syönyt kaikki omat spermani?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän eriteleikeistä ja olen huomannut, että tuore, juuri ulostettu uloste ei ole niin paha asia kuin luullaan. Siinä on toki bakteereja mutta ei vielä niin paljon että sairastuminen vatsatauteihin yms on 100% varmaa.

Ulosteen koostumus voi olla hyvin erilaista ja siinä riittääkin vaihtelua niin ei pääse kyllästymään. Erityisesti kiihottaa kuitenkin vegaanien kuivempi ja kiinteämpi uloste. Kiihottaa se näky, miten persereikä avautuu ja pökäle hitaasti liukuu ulos. Haaveilenkin siitä, että olisin vegaanin naisen wc orja. Ehkä naisella olisi mies joka myös käyttäisi minua wc pönttönä. Samalla saisi spermalastejakin syödäkseen.

Vierailija
42/84 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen vaimo on paras vaimo kirjoitti:

Meillä vaimo nauttii suunnattomasti ja haluaa että nuolen pimpan puhtaaksi mällistä. Yleensä paras oikku saadaankin silloin aikaiseksi. Ei se nyt mitään herkkua ole, mutta mitäpä sitä ei haluaisi tehdä toisen nautinnon eteen. Niin ja on kiva kostaa kielarilla kaiken tuon jälkeen.

Tätä olen halunnut kokeilla kun muutaman kerran nähnyt elokuvan päättyneen noin. Laukeamisen jälkeen innostus kyllä lopahtaa, jos vaimo istuisi naamalle niin sitten ei pääsisi karkuunkaan... On ne naiset sitten pervoja jos tuosta tykkäävät 😁

Vierailija
44/84 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monesti nuollut vaimon spermaisen pimpssan. Orgasmiin asti. Ovelan makuinen koktaili. Ihan mukavaahan se on, antaa toiselle tyydytys.

Vierailija
45/84 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että voiko nestemmäistä tuotetta syödä ??

Vierailija
46/84 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M61 kirjoitti:

Kyllä monesti nuollut vaimon spermaisen pimpssan. Orgasmiin asti. Ovelan makuinen koktaili. Ihan mukavaahan se on, antaa toiselle tyydytys.

Kokeilin tätä viimeksi eilen rakastelun jälkeen. Ei ollut paha kokemus. Vaimo oli aivan kiihkona ja hetken päästä uudelle kierrokselle. Kysyikin että miltä maistui, ei paha ollenkaan vastasin. Ja kysyi vielä että voinko tehdä joskus uudestaan. Kyllä, ehkä... Tuleekohan tästä meille uusi tapa? Pääasia että vaimokin nauttii, en tiennyt että olisi tuommoinen vaikutus. Onhan se aika tuhmaa, tavallinen suuseksi ilman spermoja ei saa tuommoista aikaan. Tietääpähän miltä maistuu jos vaimon suuhun laukeaa, ei voi pyytää esim nielemään jos ei itse ole valmis samaan.

Vierailija
47/84 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on aina vakio bdsm-leikkien loppuhuipennus. Mies INHOAA omaa spermasnsa, joten juuri siksi hän joutuu lopulta lauettuaan siivoamaan aiheuttamansa sotkun juuri näin. Eli jos hän on tullut esim pepulleni, hänen on nuoltava se puhtaaksi, tai jos hän on lauennut pimppiin, istun hänen kasvoilleen ja hänen on annettava mulle vielä yksi orgasmi ja samalla nieltävä omat spermansa. Loistavaa alistamista ja mies on lopuksi kunnolla nöyrää poikaa😆

Vierailija
48/84 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen ? Veitsellä ja haarukalla ? Ehkä enemmin juominen, nuoleminen, nieleminen.

Vierailija
49/84 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla joutuu taas nuolee pillun puhtaaksi kun saan vakkarin hoitamaan.

En viitsi huolettaa omia sotkujaan.

Vierailija
50/84 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nestemmäistä ainetta ei voi syödää, vaan juoda...

Vierailija
51/84 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä on aina vakio bdsm-leikkien loppuhuipennus. Mies INHOAA omaa spermasnsa, joten juuri siksi hän joutuu lopulta lauettuaan siivoamaan aiheuttamansa sotkun juuri näin. Eli jos hän on tullut esim pepulleni, hänen on nuoltava se puhtaaksi, tai jos hän on lauennut pimppiin, istun hänen kasvoilleen ja hänen on annettava mulle vielä yksi orgasmi ja samalla nieltävä omat spermansa. Loistavaa alistamista ja mies on lopuksi kunnolla nöyrää poikaa😆

Meillä alistan miestäni minäkin, mikäs sen mukavampaa. Kun hän on lauennut sisääni komennan selin makuulle lattialle ja menen hajareisin istumaan naamalle. Saatan käsin vielä levittää pimppiäni että oikeen valuu ulos. Niin kauan olen naaman päällä että varmasti on pimppi, ympäristö ja reidet putsattu. Mieheni inhoaa tätä ylikaiken, mutta ei auta olen sanonut ankara piiskaus tai nuoleminen. Valitsee nuolemisen koska piiskaus on todella kova kivulias minun antamana. N32.

Vierailija
52/84 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana

Vierailija
53/84 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas maistui omat liemet erinomaiselle! 

Vierailija
54/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermahan sisältää kaikenmaailman arvokkaita ravintoaineita jotka menevät  uudestaan kiertoon nauttiessasi oman shottisi. Hyvää ja ravitsevaa. Keinosiementäjältä saa isompia annoksia jos tykkää enemmänkin.

Vierailija
55/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tuotetta ei minulla tulisi mieleenkään edes maistaa. Mutta parhaimman kaverin, joka tätä nykyä myös kämppis, lastit otan mielelläni suuhuni vaikka joka ilta kun hän kahareisin päälläni istuen n*i suuhuni ja laukaisee kuuman lastin jonka nielen kokonaan ja hyvältä se maistuu.

Sitten kaveri tiukasti kainaloon ja unten maille. 

M23

Vierailija
56/84 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies joskus, kun on antanut minulle orgasmin tai kaksi, haluaa runkata mun karvoitukselle tai pakaroiden väliin ja sitten nuolla minut puhtaaksi.

on kuulemma kiihottavaa. Ja kieltämättä kieli mun anuksella tuntuu ihanalle.

Vierailija
57/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa onkai se vähän outoa mutta teen nykyään itse täysin samaa. sperma ei ole pahanmakusta ja näin toimin nykyään lol

Vierailija
58/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outo juttu, kun hirveässä kiimassa ja pannessa se ajatus, että nuolisi naisen pillua joka on täynnä omaa spermaa tuntuu kiihottavalta ja haluttavalta, muuttuukin laukeamisen jälkeen aika ällöttävän tuntuiseksi. Olen kyllä silti nuollut omaa spermaani täynnä olevaa pillua ihan sen takia, että toiselle seksuaalisen nautinnon ja täyttymyksen tuottamisen halu on ollut suurempi kuin ällötys saada omaa spermaa suuhun.

Vierailija
59/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin monesti miettinyt että kun laukean niin jatkan nuolemalla. Mutta niin ne halut vain häviää jostain syystä. Kerran sitten kiimoissani rohkaistuin sanomaan asiasta naiselleni että kun laukean niin tulet naamalleni että voin nuolla loppuun. Ihan uusi kiva leikki meille.

Vierailija
60/84 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa tein vaimoni kanssa tätä silloin tällöin, että tulin hänen sisään ja jatkoin nuolemista ja orgasmien antamista hänelle. Ihan mukavaa silloin tällöin mutta vaimo ei tunnu enää niin innostuvan tästä niin jäänyt tekemättä nyt pidemmän aikaa. Itseäni ei oma sperma haittaa yhtään.