Oman sperman syöminen
Olenko outo kun olen vuodesta 2010 lähtien syönyt kaikki omat spermani?
Kommentit (84)
Kyllä meillä vaimo nuolettaa puhtaaksi panojen ja runkkujen jälkeen
Näin jo monta vuotta.
Vaimo on pitänyt minua siveysvyössä yli 7kk ja välillä ehtona laukeamiselleni on ,että nuolen pillun puhtaaksi laukeamisen jälkeen. Ihanan kiihottavaa ja pervoa. Salaa toivon ,että saisin olla vaimolle ja hänen ystävälleen palvelija alasti siveysvyössä yhtänä iltana.
Meillä alistuva mieheni joko syö spermat tai joskus ruiskutan ne liukkari-injektorilla sen peppuun. Eli saa ottaa perinteiset naisen roolit. Joutuu välillä pitään pikkuhousunsuojia alkkareissa, kun mehut valuu pepusta..
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin lukeneeni, että hämmentävän iso osa miehistä syö oman spermansa runkkauksen jälkeen. Joku kolmannes tai neljännes. Ei tarvitse pyyhkiä minnekään siten. Nenästä kyllä menee minulla suuhun, mutta tuota mällin syömistä en ole silti kokeillut.
Muistele mitä muistelet,mutta koskee varmaa vain sua iseäsi.
Täällä 45v mies joka myös nykyään syö spermat aina runkkauksen jälkeen. Tuntuisi haaskaukselta heittää niin terveellistä nestettä hukkaan. Oman nesteen maku myöskin on aika mieto. Ja tuo syöminen kädestä nuolemalla tuntuu ihan kiihottavaltakin
Nämä naisen päältä ja sisältä nuolemiset kuullostaa ihan pervoilta, mutta jostain syystä alkoi veitikka heräilemään niitä lukiessa. Perhana😉
Tarja kirjoitti:
Meillä alistuva mieheni joko syö spermat tai joskus ruiskutan ne liukkari-injektorilla sen peppuun. Eli saa ottaa perinteiset naisen roolit. Joutuu välillä pitään pikkuhousunsuojia alkkareissa, kun mehut valuu pepusta..
Ihana Tarja.. olisimpa sinun narttupojusi. *kateellinen*
Meillä vaimo nauttii suunnattomasti ja haluaa että nuolen pimpan puhtaaksi mällistä. Yleensä paras oikku saadaankin silloin aikaiseksi. Ei se nyt mitään herkkua ole, mutta mitäpä sitä ei haluaisi tehdä toisen nautinnon eteen. Niin ja on kiva kostaa kielarilla kaiken tuon jälkeen.
Tykkäisin, jos vaimoni nielisi spermani, mutta ei hän oikein jaksa. Tulee niin kylläiseksi kun käy syömässä naapurin mökkiläisten huussin aluset aina kun silmä välttää ja naapurit ei ole paikalla.
Itse runkkaan spermat lautaselle mistä nuolaisen spermat suuhun, näin ei mene yhtään hukkaan ,minusta sperma maistuu hyvältä.
Jos tulen aikaisemmin kun vaimo hoidan kielellä loppuun. Nuorempana kun minua runkattiin niin toisinaan saattoi lentää itselle kasvoille. Sperman maku muuttuu pillussa makeaksi mistä lie johtuu. Aikoinaan jouduin maistamaan spermaa itse ennenkö tyttöystävä suostui ottamaan mällin suuhun
Hm... jos hullunlehmäntauti syntyi siitä että lehmien omia proteiineja päätyi lehmille niin onko meillä kohta hullunmiehentauti? Vai selittääkö tämä jotain miessukupuolesta jo nyt?
Olen 30v joutunut aina nainnin jälkeen nuolemaan ja imemään pimpan puhtaaksi. Vaimoni on vaatinut tämän ensipanosta, mutta en moiti, hän saa vielä jälkiorgasmin tästä. Käsky kuuluu, kun sotkit niin myös putsaat. Ja minähän nuolen ja imen mielelläni kun nainen ulisee ja nauttii.
Itse noin kerran kuukaudessa ainakin näin kesäisin lasken omaan suuhun. Syy miksi kesäisin niin huomasin että onnistuu helposti kun nostaa jalat veneen keulakajuutassa kattoa vasten.
Tuntuu niin helpolta ja käytännössä että kiimalta ei pääse toisiin ajatuksiin. Joskus mukiakin ja kämmentä kokeillut mutta kun kukaan ei käske omissa kivoissa niin jää joskus ja yleensä nielemättä. Vaimon pillusta olen nuollut mutta mielestäni eriasia..
Sperma on tosi hyvä mauste moniin juomiin,viinaksiin, ruokiin ja leivonnaisiin. Tuore antaa raikkaan pähkinäisen maun ja sopivasti vanhentunut sopii mainiosti kalaruokiin.
Nuolen vaimoni pyllyn aina puhtaaksi, kun hän on käynyt isolla asialla. Sitten heti pano. Suosittelen vaihtelua kaipaaville.