Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja luuloja puolisollasi on ollut?

Vierailija
02.06.2019 |

Puhuimme joskus lasten hankkimisesta, muun muassa siitä että miten avioliiton ulkopuolella syntyneen lapsen kohdalla toimitaan isyyden tunnustamisen jne. suhteen. Mies sanoi, ettei hän ainakaan halua aviotonta lasta kun sitten joutuu kuulusteluun missä kysytään hedelmöityspäivä, missä asennoissa oltiin yhdynnässä jne. ja sitten verrataan onko lapsen (oletetulla) isällä ja äidllä eroavat kertomukset! Siis mitä helvettiä :D Jos yhtään ihmisen lisääntymisbiologiaa tuntee, tietää ettei hedelmöitymisen hetkeä voi satavarmaksi sanoa. Koitin Googlesta etsiä tietoa, mitä isyyden tunnustamistilanteessa tapahtuu, mutta mies vaikutti edelleen epäilevältä ja vastasi vain että "no mä oon kuullut että siellä kysellään noita kaikkia asioita". Miesparka joutunut trollin/provon uhriksi...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minä tulisin hymyssä suin kaikkiin hänen sukunsa juhliin, vaikka hän itse kieltäytyisi tulemasta minun sukuni juhliin.

Ikä oli?

Vierailija
42/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiennyt että sodanaikana kaikilla Suomen kansalaisilla on velvollisuus puolustaan maataan, oli sivari tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös exä luuli, että menkkavuotoa voi pidätellä.

Pakko oikaista että kyllä jotkut voi, esim minä. Tai ei se ihan täysin tahdonalaista ole, mutta vuoto on sen verran niukkaa ja paikat hyvässä kunnossa, että isommalti materiaa tulee ulos vain vessakäyntien yhteydessä kun pinnistää. Eli kun normaalistikin juon paljon vettä ja käyn vessassa vähintään parin tunnin välein, tulee lähes kaikki vuoto pönttöön samalla käynnillä. Suojana käytän vain paria palaa wc-paperia, eikä siinä yleensä ole juuri mitään. Tiedän kyllä ettei näin ole kaikilla, mutta ehkä näillä miehillä on ollut kaltaiseni ex mistä luulo on syntynyt.

Toisin sanoen sinulla ei ole mitään, mitä pidätellä. Vaikka lihakset olisivat miten hyvässä kunnossa, niitä ei voi eikä ole tarkoituskaan puristaa tiiviiksi niin, ettei neste löytäisi tietään ulos. Parissa tunnissa emättimen seinämät ovat pahoin maitohapoilla ja krampissa. Kokeie vaikka. Parikymmentä millilitraa värjättyä vettä värkkeihin ja sitten vain työtuolia tarkastelemaan.

Mulla on itse asiassa aivan samaa. En ymmärtänyt aluksi sitä kun naiset tuskailivat että suojaamaton seksi sottaa ja sitä valuu vaikka seuraavana päivänäkin. Itse kävelen rauhassa vessaan, rutistan kaiken ulos, pesen ja se siitä, ei sotkua, ei valumista. Menkkojen kanssa sama, esim. yöaikaan en tarvitse mitään suojaa kun ei valu, eikä kyllä pahemmin päivälläkään, vaikka vuodan muuten kyllä suht runsaasti.

Ei hyvän tähen mikä pönttö sä olet :D

Se riippuu s perman määrästä. Itse voin nousta ylös ja pinnistää s permat heti paperiin tai sitten vessanpönttöön, mutta joskus s permaa on tullut niin runsaasti, että kaikki ei poistu tällä tavoin. Kyllä jokaikinen nainen osaa sitä pinnistää ulos, pikku juttu. Kuukautisvuoto ei toimi samalla tavoin. Sitä tihkuu jatkuvasti, ei niin että kohdunsuulla olisi odottelemassa annos ulos ponnistettavaksi.

Lihaskuntosi ei kuulosta lainkaan erikoiselta, sinulla on vain niukat kuukautiset. Moni meistä ei tarvitse mitään suojaa makuuasennossa ja vessanpöntöllä tulee paljon enemmän ulos kuin vaikka siteeseen :)

Vierailija
44/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oikaista että kyllä jotkut voi, esim minä. Tai ei se ihan täysin tahdonalaista ole, mutta vuoto on sen verran niukkaa ja paikat hyvässä kunnossa, että isommalti materiaa tulee ulos vain vessakäyntien yhteydessä kun pinnistää. Eli kun normaalistikin juon paljon vettä ja käyn vessassa vähintään parin tunnin välein, tulee lähes kaikki vuoto pönttöön samalla käynnillä. Suojana käytän vain paria palaa wc-paperia, eikä siinä yleensä ole juuri mitään. Tiedän kyllä ettei näin ole kaikilla, mutta ehkä näillä miehillä on ollut kaltaiseni ex mistä luulo on syntynyt.

Toisin sanoen sinulla ei ole mitään, mitä pidätellä. Vaikka lihakset olisivat miten hyvässä kunnossa, niitä ei voi eikä ole tarkoituskaan puristaa tiiviiksi niin, ettei neste löytäisi tietään ulos. Parissa tunnissa emättimen seinämät ovat pahoin maitohapoilla ja krampissa. Kokeie vaikka. Parikymmentä millilitraa värjättyä vettä värkkeihin ja sitten vain työtuolia tarkastelemaan.

Mulla vuoto ei ole vesimäistä vaan enemmän muistuttaa hyytelöä. Kyllä sitä tulee enemmän kuin nolla kun vessassa käy, usko tai älä. Joskus ihan säikähdän pönttöön katsoessa kun itse toimitettava asia on peittynyt verestä.

Välillä käytin kuppia, ja päivän saldo oli noin puolikas kuppi. Eli niukkaa toki, niinkuin sanoin, mutta ei silti olematonta. Jos minä uskon että joku tarvitsee tamponin ja yösiteen, eikö voi uskoa että jollakin toisella on näin? Uskomatonta että tämäkin piti vetää negatiiviseksi kun halusin vain kertoa että näinkin voi kuukautiset hoitua.

Vierailija
45/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itse asiassa aivan samaa. En ymmärtänyt aluksi sitä kun naiset tuskailivat että suojaamaton seksi sottaa ja sitä valuu vaikka seuraavana päivänäkin. Itse kävelen rauhassa vessaan, rutistan kaiken ulos, pesen ja se siitä, ei sotkua, ei valumista. Menkkojen kanssa sama, esim. yöaikaan en tarvitse mitään suojaa kun ei valu, eikä kyllä pahemmin päivälläkään, vaikka vuodan muuten kyllä suht runsaasti.

Ei hyvän tähen mikä pönttö sä olet :D

Se riippuu s perman määrästä. Itse voin nousta ylös ja pinnistää s permat heti paperiin tai sitten vessanpönttöön, mutta joskus s permaa on tullut niin runsaasti, että kaikki ei poistu tällä tavoin. Kyllä jokaikinen nainen osaa sitä pinnistää ulos, pikku juttu. Kuukautisvuoto ei toimi samalla tavoin. Sitä tihkuu jatkuvasti, ei niin että kohdunsuulla olisi odottelemassa annos ulos ponnistettavaksi.

Lihaskuntosi ei kuulosta lainkaan erikoiselta, sinulla on vain niukat kuukautiset. Moni meistä ei tarvitse mitään suojaa makuuasennossa ja vessanpöntöllä tulee paljon enemmän ulos kuin vaikka siteeseen :)

Ei se liity lihaskuntoon mitenkään, höpsö, ei minun tarvitse mitään pidätellä, vaan rennosti oleminen riittää, ei valu. Eikä liity määrään (ellei nyt ihan ylettömästi ole), koska kuten sanoin, kuukautiseni ovat kuitenkin suht. runsaat ja tulee isoja klimppejä jne. eli paperilla pyyhkiminen ei esim. riitä mitenkään, vaan aina on pestävä, mutta sidettä en kyllä tarvitse vessakäyntien välillä.

Vierailija
46/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella näyttää liittyvän naisen yksilölliseen seksuaalisuuteen, menkkoihin, ehkäisyyn ja kaikkeen. Ehkä eniten noista tietää itse naiset. Okei, selvästi tietää :D Mehän niitä koetaan pääosin. 

Minun mieheni hassut luulot ovat myös liittyneet menkkoihin: että kaikilla on kovia kipuja esim. Sanoin, että yksilöllistä se on, mutta ei monen naisen mielestä kuitenkaan mukavaakaan. Sitten hän ajatteli että kuukautiset tapahtuvat muutaman kerran vuodessa eikä joka kuukausi. Olin että kyllä se tapahtuu useammin, ja hän oli että miten naiset kestää sen. Sanopa muuta :D Selitin että menkat kertovat yleensä siitä, että voi tulla raskaaksi ja että vuoto on sitä kalvoa, johon hedelmöitynyt munasolu kiinnittyy eli että menkat on olemassa syystä :D On meillä naisilla kyllä melkoinen biologia ja asiat elämässä, vähän rikkaampaakin monessa olosuhteessa kuin miehillä. Näin mieheni totesi, ja sanoi, että miehet ovat yksinkertaisempia naisiin verrattuna.

Vierailija
47/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex.vaimoni luuli, että raha kasvaa puussa ja sitä voi käyttää järjettömiä määriä.  Luuli minua pankki-automaatiksi.

Vierailija
48/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyden tunnustus: henkilöpaperit mukaan ja 2 allekirjoitusta papereihin. Ei vaadi mitään muuta isyydentunnustus.

Vierailija
49/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän nauratti, kun mies kysyi että tuntuuko tamponi sisällä yhtä hyvältä kuin muna :D

Vierailija
50/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vuoto ei ole vesimäistä vaan enemmän muistuttaa hyytelöä. Kyllä sitä tulee enemmän kuin nolla kun vessassa käy, usko tai älä. Joskus ihan säikähdän pönttöön katsoessa kun itse toimitettava asia on peittynyt verestä.

Välillä käytin kuppia, ja päivän saldo oli noin puolikas kuppi. Eli niukkaa toki, niinkuin sanoin, mutta ei silti olematonta. Jos minä uskon että joku tarvitsee tamponin ja yösiteen, eikö voi uskoa että jollakin toisella on näin? Uskomatonta että tämäkin piti vetää negatiiviseksi kun halusin vain kertoa että näinkin voi kuukautiset hoitua.

Minä kritisoin tuota "paikat hyvässä kunnossa" -väitettä, en vuodon määrää tai koostumusta. Limakalvon riekaleet voivat olla jossakin putkenmutkassa pitkäänkin, mutta esimerkiksi puolta kuukupillista nestettä ei emättimen seinämien lihaksilla pidätellä kovin monta minuuttia. Lue tarkemmin äläkä hermostu turhasta.

Vierailija
51/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys neloselle: Onko mies osaksi tai koknaan romani, sillä heidän kulttuuriinsahan kuuluu, että lattialle pudonneet ruokailuvälineet nakataan roskiin, koska ne ovat lattialla saastuneet.

Eikä heitetä roskiin, vaan laitetaan normaalisti pesuun.

Vierailija
52/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen aviomieheni, muuten ihan fiksu ihminen, toivoi nuorena itselleen eturauhasen liikakasvua, koska kuvitteli sen parantavan peniksen kokoa. Jossa ei muuten ollut valittamista.

Vierailija
53/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity miehiin vaan omaan anatomiatietouteeni. Luulin pitkälle aikuisikään, että kohtua ja munasarjoja pääsisi sormella yms ronkkimaan noin vain. Joskus sitten luin ehkäisystä tarkemmin ja mietin miksi kierukan laittaminen sattuu monella paljon. Totuus kohdunkaulan pienuudesta paljastui ja tunsin itseni idiootiksi.

Vierailija
54/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyyden tunnustus: henkilöpaperit mukaan ja 2 allekirjoitusta papereihin. Ei vaadi mitään muuta isyydentunnustus.

Näin meni meilläkin 2000-luvun alussa. Tosin ei kysytty noita henkkareitakaan.

Vierailija
55/55 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-vaimoni osti puutarhaliikkeestä kukkien taimia ja istutti ne tosi iso isoihin altaisiin aina ruukkuinen.  Sanoin siitä joka vuosi, että ruukut pitää ottaa pois, jotta juuret pääsevät kasvamaan.  Ei uskonut.  Nyt ollaan oltu erossa kymmenisen vuotta, ja kun joskus olen joutunut käymään hänen ovellaan, niin sama uskomus on vielä voimassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi