Korot rajussa nousussa
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Mun säästötilin korko on kyllä 0%?
Kannattaa vaihtaa pankkia! Nyt maksetaan 1,50% korkoa ilman minimitalletusta, vähintään 10 000 euron säästöille saa parempaa korkoa.
Onhan se muutama prosenttikin tietysti kova nousu kun lähdettiin nollasta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta marginaalin kanssa 5%pox
Tuskin.
Pörssit romahtaa kohta kun raha siirtyy korkea korkoisiin
Vierailija kirjoitti:
Pörssit romahtaa kohta kun raha siirtyy korkea korkoisiin
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
no on se aika lähellä kuule 3,520%+1 eli tänään 4,520 % onko paineita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa pankkia! Nyt maksetaan 1,50% korkoa ilman minimitalletusta, vähintään 10 000 euron säästöille saa parempaa korkoa.
misä pankissa? No, Norwegian tulee mieleen (1,45%) mutta muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin.
no on se aika lähellä kuule 3,520%+1 eli tänään 4,520 % onko paineita
Ei mulla ole noin suuri marginaali. Ja ei, ei ole paineita, vaikka lainaa onkin. On nimittäin myös maksukykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Svea 1,50 %
Fellow 1,55 %
Brocc 1,60 %
Itse laitoin OP:n säästötilille, jossa 10-50 ke säästöille talletuskorko on 3 kk Euribor -0,9 % ja säästöistä kertyy bonuksia.
Aika vähän noilla talletuskoroilla tienaa. Jos korko on vuodessa 1,5% niin kymppitonnilla saa 150€. Sijoittamalla tuon kymppitonnin saa todella helposti suuremman tuoton.
Pääkaupunkiseudulla ei asuntojen hinnat ole laskeneet paljoakaan. Myyntiajat pidentyneet kyllä, mutta hinnoissa laskua muutama tonni.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän noilla talletuskoroilla tienaa. Jos korko on vuodessa 1,5% niin kymppitonnilla saa 150€. Sijoittamalla tuon kymppitonnin saa todella helposti suuremman tuoton.
Tai ison miinuksen. Nimimerkillä kokemusta löytyy. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ei asuntojen hinnat ole laskeneet paljoakaan. Myyntiajat pidentyneet kyllä, mutta hinnoissa laskua muutama tonni.
Osissa alueista hinnat jatkoivat jopa viime vuonnakin nousuaan. Suuremmissa asunnoissa vielä useammin kuin pienemmissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on turvallisuushakuinen eikä varmasti tarvitse säästöjään vuoteen, kannattaa ne sijoittaa määräaikaistilille yli 2 % korolla.
3,5% korko..Onhan sitä korkeampiakin korkoja nähty. Mitä toi tekee esim 200 tonniin lisää korkoa? Lakin 300 euroa kuussa. Paljon melua tyhjästä. Asuntojen hinnat laskee kun raha ei ole ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 2% saa joka pankista. Paremmin tulee pääomalle tuottoa kuin sijoitusasunnoilla.