Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta.. antaisitko anteeksi?

Vierailija
29.05.2019 |

Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta..suhde sisälsi hotelliöitä, salaisia näkemisiä, viestittelyä ja PALJON valehtelua minulle. Minä sain asian selville ja pistin hommalle lopun. Mies on katuvainen ja haluaa olla minun kanssani. Meillä on lapsia.. antaisitko anteeksi ja jatkaisitko miehen kanssa?

Kommentit (258)

Vierailija
181/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi on joutunut salasuhteeseen turvautumaan? Oletko jo pyytönyt anteeksi mieheltäsi laiminlyöntiäsi?

Vierailija
182/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi on joutunut salasuhteeseen turvautumaan? Oletko jo pyytönyt anteeksi mieheltäsi laiminlyöntiäsi?

Tiedän tapauksen, jossa nainen joutui muuttamaan väliaikaisesti töihin toiselle paikkakunnalle. Mies piti sillä välin salasuhdetta. Asia tuli ilmi, kun tämä toinen nainen otti yhteyttä ja kertoi kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vain tähän väliin, että jos mies saa tarpeeksi usein suuseksiä puolisoltaan, niin ei varmasti koe tarvetta pettämiseen.

Vierailija
184/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jatkoin suhdetta ja ostimme jopa uuden asunnon vielä yhdessä.Elämä ei kuitenkaan enää yhdessä sujunut,vaikka pettämisepisodista pääsimme yli.Erosimme minun halustani 1,5v myöhemmin,eli ei edes vältytty myyntivoittoverolta kun saman katon alta oli ihan pakko päästä pois.Eron jälkeen välit jäi kaunaisiksi ja katkeriksi.Itseäni kaduttaa,että en jättänyt miestä jo tuon pettämisjupakan yhteydessä.

Vierailija
185/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuisipaljon miehestäkin.

Jos mies syyllistää vaimoaan ja perustelee sitten sillä oikeuttaan pettämiseen niin en näkisi mitään mahdolliaukksia jatkaa suhdetta.

Jos mies myöntäisi syyllisyytensä ja kertoisi miksi teki näin ja miten aikoo jatkossa välttyä samalta voisin harkita (no minä vaan halusin ”tinderissä” jutella naisten kanssa eikä ollut tarkoitus edes nähdä mutta kerran humalassa... ” ja siten selittäisi että poistaa kaikki tinderin ja vastaavien tilit ja vähentää merkittävästi alkoholinkäyttöä ja on todella pahoilalaan jolloin voisin harkita jatkoa).

Kerran Tinderissä? Suhde oli jatkunut vahvana puoli vuotta

Vierailija
186/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes puolen tunnin. Tai ainakin jättäisin tyypin.

Vierailija
187/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin koeajan ehdolla, että sanoisin miehelle, että nyt on mun vuoro kokeilla ja katsastaa muita miehiä. Sieltä voi tärpätä minullekin sopiva. Katsotaan sitten lopputulos, mitä tehdään. Eikös niin?

Pitää laittaa maistamaan ensin omaa lääkettään, ennen eroa, jos se tulee.Tasapuolisuuden nimessä. Ja mies saa luvan olla lastenvahtina, eikä väliaikatietoja heru ennen puolen vuoden määräaikaa, miten on käynyt miestä etsiessä.

Vierailija
188/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ton virheen. Äijä oli kunnolla pari vuotta kunnes taas uus muija. Edelleen kunnolla pari vuotta kunnes taas uusi. Annoin anteeksi ja yritin ymmärtää. Hän oli täysin tyytyväinen meidän suhteeseen, mutta kuulemma oli siihen ensihuumaan ihastunut. Tosin mielenkiintoista ettei välittänyt näistä naisista pätkääkään. Ainakun jäi kiinni, laittoi poikki samantien. Tämä tieto näiltä naisilta saatu. Oli patologinen valehtelija, ilmekään ei värähtänyt kun kertoi muuttuneista työvuoroista jne. Mua kohtaan erittäin mustasukkainen ja kontrolloiva, työssään kuulemma oppinut huomaamaan jos joku valehtelee. Tämän opin saatuani, en katsoisi edes sitä yhtä pettämistä.

Vierailija
189/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin koeajan ehdolla, että sanoisin miehelle, että nyt on mun vuoro kokeilla ja katsastaa muita miehiä. Sieltä voi tärpätä minullekin sopiva. Katsotaan sitten lopputulos, mitä tehdään. Eikös niin?

Pitää laittaa maistamaan ensin omaa lääkettään, ennen eroa, jos se tulee.Tasapuolisuuden nimessä. Ja mies saa luvan olla lastenvahtina, eikä väliaikatietoja heru ennen puolen vuoden määräaikaa, miten on käynyt miestä etsiessä.

Tuo on paras ja käy kostoksi. Antaa miehen kiehua mustasukkaisena ja tietämättömänä mitä vaimo mahtaa löytää ja kokea vieraiden miesten sylissä. Makean suolainen kosto:)

Vierailija
190/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mies välittäisi vaikka vaimolla olisi muita miehiä? Hah! Salasuhde toiseen naiseen kertoo aika hyvin sen rakastaako vaimoaan vai ei.

Kuinka yksinkertaisia te oikeasti olette?

Vierailija
191/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mies välittäisi vaikka vaimolla olisi muita miehiä? Hah! Salasuhde toiseen naiseen kertoo aika hyvin sen rakastaako vaimoaan vai ei.

Miksi mies sitren kerjää takaisin ja anelee ettei vaimo jätä hae eroa?

Ehdottomasti oikea rakastaminen selvii, kun vaimo tekee saman minkä mies on tehnyt. Pettää ja käy vieraissa oikein kunnolla.

Vierailija
192/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti missä mies on uittanut....

Vai sanoiko mies että pitivät vain kädestä kiinni?

Vierailija
193/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi, en vois yhtään millään sulattaa noin pitkälle vietyä valehtelua.

Vierailija
194/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sitren kerjää takaisin ja anelee ettei vaimo jätä hae eroa?

Ehdottomasti oikea rakastaminen selvii, kun vaimo tekee saman minkä mies on tehnyt. Pettää ja käy vieraissa oikein kunnolla.

Että mies kerjää takaisin rakkaudesta?? Te olette todella pihalla. Mies kerjää takaisin jotta ei jäisi yksin. Ja kun nainen pitää hänet, on turvallista pettää uudelleen koska ei kuitenkaan lennä pihalle.

Minkä ikäisiä te olette??

Vierailija
195/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Ajan kanssa voisin antaa anteeksi mutta en jatkaisi suhdetta. Ymmärrän (en hyväksy) yhden yön pettämiset. Ymmärrän, että hyväkin tyyppi voi parin promillen kännissä joskus tehdä huonoja ratkaisuja.  Mutta salasuhde on jo asia erikseen. Se, että pystynyt elämään kaksoiselämää, valehtelemaan ja feikkaamaan on jo aika vakavaa ja kertoo miehestä paljon. En pystyisi enää luottamaan.  Ihan jo oman itsekunnioituksen vuoksi, en jatkaisi suhdetta. Mies ulos. 

Vierailija
196/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kertoi pettäneensä minua muutaman kuukauden ajan työkaverinsa kanssa.. Pieniä lapsia meillä on. Vaimo katuu, pyytää anteeksi ja haluaa jatkaa kanssani. Olen ihan rikki. Pää hajoaa.. Rakastan vaimoani, mutta en käsitä miten näin voi tehdä omalle puolisolleen ja omalle perheelleen?

Vaimo sentään itse kertoi. Tosin voidaan saivarrella siitä miksi kertoi. Jättikö kakkosmies ja uhkasiko joku kertoa suhteesta sinulle, vai oliko oikeasti omantunnontuskia? Kakka temppu joka tapauksessa, en varmaan itse voisi jatkaa :( EHKÄ voisin jos syy oikeasti oli katumus. Luottamus olisi kuitenkin ihan säpäleinä.

Vierailija
197/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele itseäsi. Käykää tilannetta läpi. Menkää terapiaan yhdessä. Anteeksianto on mahdollista, jos molemmat haluaa tehdä muutoksia. Voimia, anna itkun tulla. Rakasta itseäsi.

Vierailija
198/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä miehesi ottaa vastuun teostaan ja ymmärtää, mitä on tehnyt, niin ehkä sitten voit harkita yhteiselon jatkamista. Kuitenkin tuollaiset tapahtumat ovat jo sellaisia, joita ei kannattaisi katsoa helposti sormien läpi. Ja teillä on lapsia, se ei näyttänyt miestäsi liikuttavan. Mieti tarkkaan, koska tuollainen asia voi toistua herkästi. Minun rehellinen mielipiteeni on, että ei kannata jatkaa. Tuollainen jättää ikuisesti jäljet. Mies ei ansaitse sinua kaiken tuon jälkeen. Pärjäät paremmin ilman tuollaista sikaa.

Vierailija
199/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toi nyt maailmaa kaada. Ranskassa maan tapa. Saattaa jopa parantaa teidän suhdetta.

Vierailija
200/258 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin anteeksi yli vuoden suhteen ja jatkoimme yhdessä. Avioliittomme muuttui paljon paremmaksi kuin aikasemmin. Ei ollut enää mitään hävittävää, vain voitettavaa.