Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta.. antaisitko anteeksi?
Mies jäi kiinni puolen vuoden salasuhteesta..suhde sisälsi hotelliöitä, salaisia näkemisiä, viestittelyä ja PALJON valehtelua minulle. Minä sain asian selville ja pistin hommalle lopun. Mies on katuvainen ja haluaa olla minun kanssani. Meillä on lapsia.. antaisitko anteeksi ja jatkaisitko miehen kanssa?
Kommentit (258)
Oletko kotiäiti vai työssä käyvä perheenäiti? Riippuu minkälaiset tulot sinulle jää mahdollisen eron jälkeen. Ymmärrän jos annat anteeksi ja jäät suhteeseen.
öö etkö huomannut munaa imiessäsi alentunutta mällin määrää
Aina on nautinnollista seurata kun pettäjän kulissit kaatuvat. Maine menee ystävien keskuuudessa, perhe hajoaa, talo ja harrastusvälineet myyntiin. Sitä saa mitä tilaa. Halveksunta loppuiäksi vielä päälle.
En mitenkään kykenisi olemaan toisen lähellä enää, en fyysisesti saati henkisesti. Anteeksi yrittäisin antaa ajan kanssa, mutta suhde loppuisi siihen.
Jos jatkat suhdetta, mies ottaa sen merkkinä siitä, että ei se oikeastaan nyt niin haitannutkaan. Pian sama meno jatkuu. Tuo ei ole yksittäinen syrjähyppy, vaan pitkälle viety ja suunniteltu petos.
En. Jonkun yhden hairahduksen antaisin jos mies tunnustaisi oma-aloitteisesti ja katuisi. Salasuhdetta en, sillä se vaatii järjestelmällistä ja jatkuvaa valehtelua. Ja joka päivä päätöksen jatkaa salasuhdetta.
Mies tuhlaa perheen rahoja random panoon.
En jatkaisi kyseisen miehen kanssa.
Kyllä eroaisi, koska mies ei ollut se, joksi luulin. En näkisi mitään syytä jatkaa liitossa.
Mieshän tuossa on valintansa jo tehnyt eli sinun ja lasten sijasta haluaa sen salasuhteen.
Ihan reilua olisi, että sille toiselle menisi myös miehen paskaisten kalsareiden pesu ja muut huomaamattomat arjen askareet, joissa olet puurtanut miehen nauttiessa elämästään omaa laatuaikaansa viettäen muualla.
Oletko nainen vai kynnysmatto, kysympähän vaan. Sen valinnan TEKI JO miehesi eli sinä et ole se ihanampi etkä kiihottavampi vaan kätevä kodinkone.
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkat suhdetta, mies ottaa sen merkkinä siitä, että ei se oikeastaan nyt niin haitannutkaan. Pian sama meno jatkuu. Tuo ei ole yksittäinen syrjähyppy, vaan pitkälle viety ja suunniteltu petos.
Nimenomaan. Suunnitelmallinen valinta miehen elämän jatkolle tulevaisuudessa eli ei tasan lopeta. Parempi pistää kiertoon tuommoiset petturit.
Jatkaisin ja ottaisin kaiken hyödyn irti ukosta. Ottaisin häneltä rahaa ja pistäisin säästöön. Samalla vetäisin roolia kuinka loukattu ja petetty olenkaan!
Valehtelija on aina valehtelija. Annatko anteeksi vai et, se on sun päätös. Mutta mies pettää sua koko ajan.
Pystyisin ehkä jossain vaiheessa antamaan anteeksi, mut suhdetta en pystyis jatkaa. Just toi, että suhde on kestäny niin kauan, valehtelua on ollu niin pitkään ja systemaattisesti. Kokisin, että oon mieluummin yksin, kun suhteessa ihmisen kanssa, joka pystyy tekemään mulle noin.
Kovasti jaksamista aplle muista, että tää ei johdu siitä, että sussa olis mitään vikaa ja tää ei ole sun syytä. Sulla oli elämä ennen tätä miestä, sen aikana ja on sen jälkeenkin. Mut mitä vaan päätät tehdä suhtees kanssa niin niin kauan kun valitset suunnan ite oot tehny oikein sulle, oli se mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut wokeltajamiehet rikkovat avioliittojaan ja perheitään juuri tuolla suunnitelmallisella petoksella. Heissä ei ole mitään inhimillistä. Siksi he eivät ansaitse muuta kuin muiden ihmisten pysyvän halveksunnan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä anteeksi antaisin, mutta suhdetta en todellakaan jatkaisi.
Totta kai jatkaisit, koska haluat hyötyä hänen rahoistaan.
En usko että pystyisin ikinä antamaan anteeksi. Mutta koska en ole kokenut sitä itse en osaa sanoa kuinka suhtautuisin. Suhteemme alussa mies viestetteli hetken jonkun ”naiskaverin” kanssa joka ei johtanut seksiin mutta tämä asia vaivaa minua edelleen ja on luonut jonkinlaista kiilaa välillemme joten ei käy kateeksi sun asema nyt. Puoli vuotta valehtelua ja petosta on pitkä aika. Pettäisikö mies edelleen jos ei olisi jäänyt kiinni? Tunnustiko hän vai jouduitko pumppaamaan tietoa?