"Behmin roolisuorituksesta paistaa, ettei hän ole näyttelijä. Kasvoilla on lähinnä yksi ilme, ja fyysinen olemuskin on usein varsin pökkelö"
Auts. Hesarin leffa-arvio.
Kommentit (34)
Suomilainen taide-elokuva on paska?
Lista yllättyneistä:
Vierailija kirjoitti:
Lista yllättyneistä:
Ei se edes ole mikään taide-elokuva vaan Itkosen kirjaan perustuva viihde-elokuva. Massoille suunnattu.
Sen takia valittiin rooliin, koska on Rita Behm. Ehkä ajateltiin tuon tuovan enemmän katsojia. Kaunis nainen, mutta ei se näköjään näytellä osaa.
Mä olen "aina" sanonut, että Suomessa on vain kourallinen näyttelijöitä jotka osaavat oikeasti näytellä. Kaikilla muilla on rooleissaan sama hölmistynyt ilme suu raollaan ihan sama mitä tunnetilaa näyttelevät. Eivät myöskään osaa käyttää kroppaansa näytellessä, siksi näyttävät kuin seipään nielleiltä hoomoilanen ilmeensä kanssa
Esimerkiksi Brittiläisissä sarjoissa huonokin näyttelijä on parempi kuin suomalainen näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia valittiin rooliin, koska on Rita Behm. Ehkä ajateltiin tuon tuovan enemmän katsojia. Kaunis nainen, mutta ei se näköjään näytellä osaa.
Mä olen "aina" sanonut, että Suomessa on vain kourallinen näyttelijöitä jotka osaavat oikeasti näytellä. Kaikilla muilla on rooleissaan sama hölmistynyt ilme suu raollaan ihan sama mitä tunnetilaa näyttelevät. Eivät myöskään osaa käyttää kroppaansa näytellessä, siksi näyttävät kuin seipään nielleiltä hoomoilanen ilmeensä kanssa
Esimerkiksi Brittiläisissä sarjoissa huonokin näyttelijä on parempi kuin suomalainen näyttelijä.
Ketkä näyttelijät on sun mielestä Suomessa osaavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lista yllättyneistä:
Ei se edes ole mikään taide-elokuva vaan Itkosen kirjaan perustuva viihde-elokuva. Massoille suunnattu.
Jollain kermapersekulttuurirahoituksella tuotettu jota kukaan ei katso = taide-elokuva
Kriitikon mielestä edes Taylor Swift ei nousisi maailmanmaineeseen tämän elokuvan musiikilla.
Ei kai se kenellekään voi yllätyksenä tulla, ettei amatööri osaa näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä näyttelijät on sun mielestä Suomessa osaavia?
Katja Küttner nyt vaikka. Tai Janne Reinikainen.
"Kasvoilla on lähinnä yksi ilme, ja fyysinen olemuskin on usein varsin pökkelö." Entäs jos hänen roolihahmonsa on juuri tuollainen? Minunkin fyysinen olemukseni ihan tässä oikeassa elämässä on usein varsin pökkelö.
Yksi syy, miksi en juuri katso elokuvia tai sarjoja, on ylinäyttely. Etenkin jatkuvat raivarit, mutta myös kiimakohtaukset ovat vähän liikaa. Mikko Niskasen Kahdeksan surmanluotia oli hyvä, realistisen oloisia tunteita.
Toki voi olla liiankin pökkelöä, kuten Klaus Härön ylistetyssä Miekkailijassa, jossa jähmettyneenä tuijoteltiin tyhjyyteen.
Ankeaa että tämä ja perään Temosen leffa ovat just nyt enskassa, kun elokuva-alan rahoituksesta puhutaan. Maassamme on hyvin taitavia elokuvaohjaajia, jotka eivät halua piiperrellä taidekamaa, mutta eivät pääse näiden kaupallisten leffojen apajille.
No onhan hänen musiikkinsakin karaokebaari-tasoa.
Kaurismäen elokuvia vähäeleisyys ei häiritse. Tosin ovat näyttelijöitä.
Mikään Behmissä ei ennakoinut että näyttelisi muunlaista.
Näkikö joku elokuvan? Onko arvioija odottanut liikoja?
Näyttelijöitä on tällä hetkellä paljon työttömänä, koska elokuvia ja sarjoja tehdään todella vähän. Ja sitten kun jotain tehdään, niin siihen palkataan ei-näyttelijä ja pilataan koko tuotos. Ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ankeaa että tämä ja perään Temosen leffa ovat just nyt enskassa, kun elokuva-alan rahoituksesta puhutaan. Maassamme on hyvin taitavia elokuvaohjaajia, jotka eivät halua piiperrellä taidekamaa, mutta eivät pääse näiden kaupallisten leffojen apajille.
Ja Anna Erikssonin
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kenellekään voi yllätyksenä tulla, ettei amatööri osaa näytellä.
Joillekin tulee vieläkin yllätyksenä, että kriitikkokaan ei ole mitään elokuva-alan ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
"Kasvoilla on lähinnä yksi ilme, ja fyysinen olemuskin on usein varsin pökkelö." Entäs jos hänen roolihahmonsa on juuri tuollainen? Minunkin fyysinen olemukseni ihan tässä oikeassa elämässä on usein varsin pökkelö.
Yksi syy, miksi en juuri katso elokuvia tai sarjoja, on ylinäyttely. Etenkin jatkuvat raivarit, mutta myös kiimakohtaukset ovat vähän liikaa. Mikko Niskasen Kahdeksan surmanluotia oli hyvä, realistisen oloisia tunteita.
Toki voi olla liiankin pökkelöä, kuten Klaus Härön ylistetyssä Miekkailijassa, jossa jähmettyneenä tuijoteltiin tyhjyyteen.
Hän siis esittää elokuvassa Suomen suurinta poptähteä. Pökkelömäisesti.
Eikös tää Behm ole nepo? Hollywoodissakin näkee, miten leffojen laatu laskee, kun näyttelijöiden sijaan valitaan malleja, muusikoita ja somevaikuttajia näyttelemään ihan vaan heidän miljoonien seuraajien vuoksi. Näyttelijätaitoja näillä ei luonnollisesti ole. Some pilaa kaiken hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen "aina" sanonut, että Suomessa on vain kourallinen näyttelijöitä jotka osaavat oikeasti näytellä. Kaikilla muilla on rooleissaan sama hölmistynyt ilme suu raollaan ihan sama mitä tunnetilaa näyttelevät.
Sehän on sitten ihan kuin minä. Tuollainen ilme minulla yleensä on.
Sopisi lähinnä salkkareihin. Ei ne muutkaan siellä näyttelijöitä ole.