Mies on niin pihi, että parisuhde on pilalla
Tää on niin rankkaa. Kun tutustuin mieheen, niin yksi ominaisuus, johon hänessä ihastuin oli juuri tarkkuus rahan kanssa. Mutta nyt kun ollaan jo yhdessä asuttu jonkin aikaa, niin täähän on ihan kauhean ahdistavaa.
Tässä jotain miehen aivotuksia:
Mies itse peseytyy vain työpaikan kuntosalilla ja saunoo siellä. Ei käytä ollenkaan kotona suihkua. Mä saan käyttää suihkua max. kolme minuuttia niin, että vesi valuu. Saippuoinnit jne. tehdään niin, ettei vesi juokse.
Mies käy meillä kaupassa ja tuo vain halvinta mahdollista perusruokaa ja kaikki mahdollinen on alelaputettuja tuotteita. Meillä ei ole koskaan mitään viinejä, laatulihoja tai -juustoja.
Asuntoa lämmitetään talvella siten, että liikuteltavaa patteria pidetään siinä huoneessa, missä oleskellaan. Villasukat ja villatakit ovat tulleet tutuiksi.
Auto on todella vanha romu, jota mies huoltaa itse. Autolla ei saa ajaa mitään ylimääräistä, esimerkiksi tarjota ystäville kyytiä.
On paljon muutakin älyttömyyttä, mutta nämä on mun mielestä pahinta. En mä voi jatkaa tällaisessa suhteessa! Onko teillä kokemuksia tällaisista miehistä?
Kommentit (168)
Nykyään kun saa itse valita puolisonsa, niin pidän aika älyttömänä tällasta valittamista.
Mä käyn joka aamu, ma-pe salilla työpaikalla, jonka jälkeen käyn siellä suihkussa. Aina suljen veden siksi aikaa, kun pesen. Punalaput on ekologinen valinta.
Meillä on selkeä jako mitä kumpikin maksaa. Olen pari krt ostanut, kun olen saanut bonuksen, jotain arvokkaampaa itselleni, eikä miehelläni ole siihen mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun saa itse valita puolisonsa, niin pidän aika älyttömänä tällasta valittamista.
Selvä
Mielestäni pihiys voi täyttää mielenhäiriön määritelmän.
"Mä saan käyttää suihkua max. kolme minuuttia niin, että vesi valuu. Saippuoinnit jne. tehdään niin, ettei vesi juokse."
Jos minua alettaisiin käskyttää noin, niin olisin pari-kolme viikkoa käymättä suihkussa todeten, että turhaan minä sinne menen palelemaan. Pitkiä ja paksuja hiuksia ei tuossa ajassa saa kunnolla kasteltua ja shampoota huuhdeltua, niin turha sitten edes aloittaa koko pesua.
Ihan vaan mielenkiinnosta kokeillen, missä vaiheessa toinen alkaa kannattamaan oikein pitkää suihkua.