Mies on niin pihi, että parisuhde on pilalla
Tää on niin rankkaa. Kun tutustuin mieheen, niin yksi ominaisuus, johon hänessä ihastuin oli juuri tarkkuus rahan kanssa. Mutta nyt kun ollaan jo yhdessä asuttu jonkin aikaa, niin täähän on ihan kauhean ahdistavaa.
Tässä jotain miehen aivotuksia:
Mies itse peseytyy vain työpaikan kuntosalilla ja saunoo siellä. Ei käytä ollenkaan kotona suihkua. Mä saan käyttää suihkua max. kolme minuuttia niin, että vesi valuu. Saippuoinnit jne. tehdään niin, ettei vesi juokse.
Mies käy meillä kaupassa ja tuo vain halvinta mahdollista perusruokaa ja kaikki mahdollinen on alelaputettuja tuotteita. Meillä ei ole koskaan mitään viinejä, laatulihoja tai -juustoja.
Asuntoa lämmitetään talvella siten, että liikuteltavaa patteria pidetään siinä huoneessa, missä oleskellaan. Villasukat ja villatakit ovat tulleet tutuiksi.
Auto on todella vanha romu, jota mies huoltaa itse. Autolla ei saa ajaa mitään ylimääräistä, esimerkiksi tarjota ystäville kyytiä.
On paljon muutakin älyttömyyttä, mutta nämä on mun mielestä pahinta. En mä voi jatkaa tällaisessa suhteessa! Onko teillä kokemuksia tällaisista miehistä?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Mikset osaa käydä itse kaupassa tai ajella omalla autolla?
Mies on näistä niin tarkka. Meillä on yhteinen tili.
Ap
Mä en kestäis... lähtisin kävelemään suhteesta.
Toi patterin siirtely kuulostaa kyllä hullun hommalta. Eikö teillä ole takkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi suostut typeryyksiin?
Lähde. Tuo vaan pahenee ajan myötä. Kuvittele itsesi 60-vuotiaaksi, mitä kuvittelet iäkkään itsesi sanovan nuorelle itselle?
Tottakai saippuoinnit tehdään niin, ettei vesi valu, mutta mikään muu tuossa ei ole normaalia.
Hei mitäs sitten kun tulee lapsia? Annatko heidän palella? Ota ja juokse!
Jos raha hallitsee noin paljon ajatusmaailmaa, on aika epätodennäköistä että mies muuttuisi. Elämänkokemusta on sen verran, että uskallan väittää suhtautumisen rahaan olevan aika pysyvä ominaisuus ihmisen luonteessa. Tuollainen elämä ei ole normaalia. Jos raha kiehtoo, pitää miettiä keinoja tulojen lisäämiseen eikä kulujen karsimiseen niin, ettei elämässä ole enää muuta tarkoitusta.
Jos raha hallitsee noin paljon ajatusmaailmaa, on aika epätodennäköistä että mies muuttuisi. Elämänkokemusta on sen verran, että uskallan väittää suhtautumisen rahaan olevan aika pysyvä ominaisuus ihmisen luonteessa. Tuollainen elämä ei ole normaalia. Jos raha kiehtoo, pitää miettiä keinoja tulojen lisäämiseen eikä kulujen karsimiseen niin, ettei elämässä ole enää muuta tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Luokaton miesvihaprovo, mutta kyllä tämäkin mammoihin uppoaa.
Ikävä kyllä, tollasia miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Luokaton miesvihaprovo, mutta kyllä tämäkin mammoihin uppoaa.
Sairaalloinen pihiys ei katso sukupuolta. Tunnen itsekin yhden todella itaran naisen, ihan saman neuvon antaisin hänen puolisolleen, jos hän tekisi tänne aloituksen.
Jotain on pahasti pielessä jos sinä suostut tohon perseilyyn. Mitä tapahtuu jos otat pidemmän suihkun? Tai jos heität kaverin autolla johonki? Tai ostat kaupasta kunnon pihvit ja haet pari pulloa viiniä? Mököttääkö tämä mies pari viikkoa. Joudutko maksamaan hänelle? Tuleeko nyrkistä?
Tästä provosta puuttuu se että käydään keräämässä naapurin metsästä risuja takkaan, kun ei omastametsästä raaskita kaataa polttopuita, kun ne kasvaa 5% vuodessa. Ensi vuonnahan jokainen iso puu on kasvanut yhden takallisen "korkoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä en kyllä suostuis yhteiseen tiliin ikinä.
N25
Ihme, että olet tuollaiseen ylipäätään suostunut! Isäni oli ja on todella pihi. Se pihiys sitten tuhosi parisuhteen ja perheen. Hän on pihi myös tunnepuolella. Emme ole olleet juurikaan tekemisissä yli 20 vuoteen.
Olin kerran tuollaisessa suhteessa ja ero oli ehdottomasti mun elämäni parhain päätös. Kerran me vaan eletään.