Laadukas länkkäri Rio Bravo tulee tänään
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Onks siinä John Wayne?
Jep. Miesten mies ja ehta rasisti.
Kyllä Anna Erikssonnin elokuva samariinin tuherosta hakkaa tämän diletanttitekeleen! Usko! Usko! Itket tai uskot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks siinä John Wayne?
Äijien äijä, laatua!
Huippuleffa, mutta puhkikatsottu joskus.
Kolme erilaista aikansa superstaraa pääosissa.
John Wayne, Dean Martin, Ricky Nelson, Angie Dickinson... Huippuleffa
Tulee liian myöhään. Mutta subtv:ltä tulevan sotilas elokuvan vois katsoa.
Miehet vois kyllä yhä olla enemmän kuin John Waynen roolihahmo tässäkin. Mä en tykkää turhasta nössöilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks siinä John Wayne?
Ja piilohomo, ehkä itseltäänkin piilossa. Siksi liioittelee maskuliinisuutta. Lisäksi sen suu on ruma. En katso. Kaikki muut Hollywoodin kulta-ajan miesnäyttelijät ovat komeampia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vois kyllä yhä olla enemmän kuin John Waynen roolihahmo tässäkin. Mä en tykkää turhasta nössöilystä.
Vihreiden mielestä Tuure Boelius on hyvä miehen malli.
Uusi E-elokuva alkaa kohtauksella, jossa Sanna Marinin kaltainen Suomen ex-pääministeri riisuu Nobel-juhlissa pikkuhousunsa, paljastaa alapäänsä ja poistuu paikalta. Hän pakenee kohua hiekkaerämaahan.
kuulostaa tosi mielenkiintoiselta...
Kiitos kun kerroit. Laitoin nauhalle :)
Pakkohan mun tuokin on nähdä, kun Circus World John Waynen tähdittämän leffan ostin tänä vuonna ihan sattumalta halpaan hintaan. Noin vanhat leffat ei ole itselleni kovin tuttuja, joten varmana saan niistä jonkinlaista elämystä.
Vierailija kirjoitti:
Huippuleffa, mutta puhkikatsottu joskus.
Kolme erilaista aikansa superstaraa pääosissa.
John Wayne paras länkkärimies. Dean Martinin ja Ricky Nelsonin duetto loistava.
Tuli kolmoselta jokunen päivä sitten. Edellisestä katsomisesta olikin jo ainakin 20 v ja muistini mukaan oli ehkä kaikkien aikojen paras western. En ole enää samaa mieltä. Ihan viihdyttävä kyllä mutta jotain jäi puuttumaan.
Tämäpä pitää katsoa.