Hankaako teillä reidet yhteen?
Olen normaalipainoinen, mutta ongelmani on reisien hankautuminen yhteen jos pidän hametta. Miten ihmeessä estätte hiertymät? Apua!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka vastaa "ei, koska olen hoikka" eivät ymmärrä, että reisien etäisyys toisistaan johtuu luuston rakenteesta.
Mun reidenympärys on n. 47cm eli ei mitkään tukit ole kyseessä ja ihan koko elämän on reidet hanganneet yhteen. Käytän hameiden kauniita pitsireunallisia, lahkeellisia alushousuja, eivät rullaannu kunhan lahje on tarpeeksi pitkä (esim. puolireiteen). Viimeisimmät Lindexiltä.
Ihrapuikoista saa ympärysmittaa pois ties kuinka paljon jos tarpeeksi puristaa mittanauhaa.
et ole normaalipainoinen jos hankaa... caan läski sanoipa bmi mitä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankaa. Käytän kesäisin reisiin Compeedin rakonestopuikkoa, niin voin käyttää mekkoja ja hameita ongelmitta.
Miten käy jos hikoilee? Tahraako tuo vaatteet?
"Onneksi" on muitakin kanssasisaria (ja veljiä?). Jos tulee taas kuuma kesä niin tiedänpähän etten ole yksin 😅
Ap
En ole huomannut että tahraisi vaatteita, ainakaan mekkoja. Sortsien kanssa en ole kokeillut. Aine kuluu kyllä hieman päivän mittaan ja hikoillessa pois, mutta en ole kokenut vaivalloisena sipaista lisää vessassa käydessä. Mutta mulla on kyllä riittänyt se kaksi tai kolme levitystä päivässä, ei tarvii olla koko ajan hölväämässä.
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka vastaa "ei, koska olen hoikka" eivät ymmärrä, että reisien etäisyys toisistaan johtuu luuston rakenteesta.
Totta! Itellä ei hankaa onneksi normipainossa eikä silloinkaan kun on lievä lihavuus. Olen 164cm pitkä ja nyt laihtunut 13 kiloa ja painan nyt 84 kiloa. Ei enää kovin pahasti hankaa vaikka ylipainoa vielä onkin. Mulla ei todellakaan oo edes mitkään tikkujalat. Aiemmin oli lihastakin jonkin verran eli jalat senkin takia paksut (reidet) muttei hangannut.
Tosi hoikkanakaan taas en saa mitään isoa rakoa reisien väliin eli myöskään tuo väli ei ole sidoksissa painoon vaan ruuminrakenteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei hankaa, kun olen hoikka.
Ei reisien hankaaminen yhteen katso pelkästään kokoa, vaan siihen vaikuttaa myös ruumiinrakenne ja vartalon malli.
Talkkia käytän - toimii myös jalkoihin kenkien hiertäessä