Sinä yli 35v, mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi?
Kommentit (22)
Ei minulla ole hänelle mitään sanottavaa. N35
Tee kaikessa oman mielesi mukaan. Älä kuuntele muiden mielipiteitä, älä välitä yhtään siitä mitä muut ajattelee tai puhuu. Elä oma ainutkertainen elämäsi itsekkäästi ja nauttien.
48-v.
Tänään on hyvä päivä olla tyhmä, viisastut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tee kaikessa oman mielesi mukaan. Älä kuuntele muiden mielipiteitä, älä välitä yhtään siitä mitä muut ajattelee tai puhuu. Elä oma ainutkertainen elämäsi itsekkäästi ja nauttien.
48-v.
Ihana
Osta Nokiaa, myy kesäkuussa 2000.
Kun Bitcoin lanseerataan pyöritä palvelinta yötäpäivää.
Sanoisin, että jatka samaan malliin, äläkä anna muiden vähetellä itseäsi!
Tuossa iässä tekemäni asiat ovat johtaneet siihen missä olen tänä päivänä.
Kertoisin mm., että tulen selviämään kaikista vaikeuksistani, mitä minulla sillä hetkellä oli, ja että tulevaisuus on parempi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Älä polta itseäsi loppuun lapsen kanssa! Lapsikin voi paremmin jos ei ole koko ajan nuttura kireellä.
Sanoisin että kaikki järjestyy ja onni odottaa. Ja että paljon pahemminkin olisit voinut hölmöillä.
Juttele naisille rohkeasti, älä jää peräkammariin odottamaan.
Sanoisin että luota itseesi ja uskalla! Pystyt niin paljon parempaan.
Älä usko ikäluokkaasi, älä kuuntele itseäsi vanhempiasi, mutta nuoria.
Lopeta röökinpoltto ja alkoholin käyttö ja ala käyttää aikaasi viisaammin. Ala harrastaa liikuntaa. Ja pysy kaukana niistä miehistä jotka jostain syystä houkuttaa, et tule kuin pettymään. Ansaitset parempaa.
N42
Vaihda ammattia tulet sairastumaan. En olisi kyllä uskonut..
Minkä tahansa taannoisista 90 miljoonan Eurojackpotin oikeista riveistä.
Ole rohkeampi ja ota enemmän riskeja ja vastuuta. Älä pelkää virheitä, sillä kaikki kuitenkin mokaavat, älä siis yritä olla ns. "täydelllinen" - kukaan kun ei ole. Harrasta enemmän seksiä ja monipuolisempaa (liittyy rohkeuteen ja riskinottoon).
Lisäksi voit kertoa oman ikäsi! AP