Hankaako teillä reidet yhteen?
Olen normaalipainoinen, mutta ongelmani on reisien hankautuminen yhteen jos pidän hametta. Miten ihmeessä estätte hiertymät? Apua!
Kommentit (88)
am kirjoitti:
Nykyään hankaa, on alkanut vasta yli kolmekymppisenä. Olin ennen lihavampikin eikä silloin hangannut. Enivei, ajattelin täksi kesäksi ostaa sellaiset reisisuojat, vähän niinkuin stayupit ilman sukkaosaa. Ainakin leeloo-nettikauppa myy sellaisia ja kaverit ovat niitä kehuneet.
Tilasin myös sellaiset, menee kokeiluun kun alkaa kesämekkokausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei hankaa, olen normaalipainoinen, jalat on lihaksikkaat salitreenin ansiosta.
No ei ole lihaksikkaat jos ei yhtään hankaa yhteen.
Luuletko oikeasti, että paksut jalat = lihaksikkaat jalat? Tiedoksi, että suuri osa siitä ympärysmitasta on rasvaa, ei lihasta. Ääliö..
En ole koskaan ymmärtänyt tätä ongelmaa.
Itselläni jää kolo reisien väliin, kun seison suorassa, joten eipä paljon hankaile.
Ei hankaa, vaikka olen kapealanteinen. Olen hoikka.
Ei hankaa ollenkaan, kumma kyllä. Mulla sentään osuu sisäreisien höttölöllö ylhäältä yhteen, silti ei ongelmaa.
No, jalkaterät hankaakin sitten sen edestä, ihan kaikissa jalkineissa.
Mulla taas on ylhäällä kolo reisien välissä mutta silti reidet kaareutuu silleen että ne hankaa yhteen. :(
Hankaa vähän. Olen hieman alipainoinen ja kapealantioinen (85 cm).
Vain yhdynnässä. Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Hankaa.Ratkaisu napakat mummokalsarit tai skortit...Amerikasta löysin myös uimahameita,polvimittaisia joissa kiinteä shortsiosa just kuin skorteissa
En epäile etteikö toimi, mutta eikä nämä hiosta ihan hitosti? Jotenkin sitä haluaisi etenkin helteellä pukeutua ihan vain siihen ilmavaan kesämekkoon eikä joihinkin hiton keinokuituspanxeihin..
Hankaa, uintiharrastuksen - 8krt/vko - takia lihaksikkaat jalat (ja leveät hartiat). Olen normaalipainoinen (162/51)
Kyllä hankaa, mutta olenkin sumee läski.
M48
Ei hankaa, koska liimaantuu toisiinsa kiinni ja siinä pysyy kävellessä. Tosi sexyt on, voitte kuvitella.
Se on jännä miten naisilla hankaaminen johtuu kapeasta lantiosta, mutta miehillä ei hankaa.
Kyllä hankaa. Kapea lantio + läskit reidet
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten naisilla hankaaminen johtuu kapeasta lantiosta, mutta miehillä ei hankaa.
No miehillä on pelkästään lihaksia jaloissa ja pepussa. Naisilla kerääntyy rasva niille alueille. Miehillä rasva kerääntyy keskivartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehillä on pelkästään lihaksia jaloissa ja pepussa. Naisilla kerääntyy rasva niille alueille. Miehillä rasva kerääntyy keskivartaloon.
Joo. KAIKILLA naisilla näin. Haha. Ehkäpä joillain naisilla. Minä treenaan suht paljon, jalkani ovat hyvin hoikat mutta kiinteät, ei löllöä.
T. Nainen, jolla kertyy kaikki keskivartaloon, jos lihoo
No ei ole lihaksikkaat jos ei yhtään hankaa yhteen.