Hankaako teillä reidet yhteen?
Olen normaalipainoinen, mutta ongelmani on reisien hankautuminen yhteen jos pidän hametta. Miten ihmeessä estätte hiertymät? Apua!
Kommentit (88)
sukkahousuista leikatut lyhyet shortsit aina kesällä hameen alla
Leikka lahkeet vanhoista legginsseistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne rullaannu? 🤔
Ap
Onnekkaita olette te,joilla ei hankaa.
Ap
Ei hankaa enää. Mulla (olen/olen ollut normaalipainoinen) hankasi ennen kun sain uudet tukipohjalliset. On näet pahat lattajalat. Kehottaisin kääntymään lääkärin tai fyssarin puoleen, jos tuollaisia ongelmia on. Voit nimittäin seistä/ kävellä aivan väärin ja siitä voi aiheutua ties mitä selkä ym. ongelmia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne rullaannu? 🤔
Ap
Ei
Ei hankaa mutta läskit läsähtelee yhteen kun kävelen.
Käytän muotoilevia shortseja mekkojen/hameiden alla, ihan mukavat on. Ihan h&m ostettuja
Näkisittepä mun jättisuuret vesirakkulat haaroissa.
Pitää kokeilla tuota sukkahousuniksiä
Ap
Onhan niitä kaikenlaisia pitkälahkeisia alushousuja keksitty. Tai vaikka pyöräilysortsit.
Ei hankaa. Kivekset estää sen, sitähän varten ne on olemassa.
Ei hankaa, mutta joskus nuorempana samassa painossa hankasi. Sipaise reisiin vaseliinia. XD
Linola, talkki tai deodorantti (molemmat käy, roll-on ja spray). Talkkia pidän yleensä mukana, samalla kertaa saa vessassa lisättyä sitä reisiin ja naamaan jos kiiltää.
Eikö tuota ongelmaa kannattaisi hoitaa fyssarilla tai jossain? Ei kuulosta normaalilta.
Käsittääkseni on jotenkin lantiostakin kiinni. Olen hoikka, enkä saa reisiäni kunnolla yhteen vaikka puristaisin.
Minulla ei hankaa, olen normaalipainoinen, jalat on lihaksikkaat salitreenin ansiosta.