Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankaako teillä reidet yhteen?

Vierailija
23.05.2019 |

Olen normaalipainoinen, mutta ongelmani on reisien hankautuminen yhteen jos pidän hametta. Miten ihmeessä estätte hiertymät? Apua!

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläreidet hankaa toisiinsa, viime vkl tuli käveltyä suht tiukassa maxihameessa kuumuudessa. Kyllähän sen tunsi sitten kotimatkalla että kipeää tekee, mutta herranjestas mitkä jäljet! Raskausarvet oli ihan vereslihalla muusta ihosta puhumattakaan, ihan oli palovammaan verrattavissa. Ja kyllä muuten suihku kirveli! Onneksi oli ensihätään jtn linolaa tms ja sitten myöhemmin bepanthenia. Vieläkin erottuu jäljet, melkein kuin mustelmilla olisi.

Vierailija
22/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameen alle pitkälaikeiset ”kalsarit”, Zizzi ainakin myy näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa ja eipä siihen muu oikein auta kuin sukkahousut tai polvipituiset trikoot hameen ja mekon alla. Menee kyllä samalla koko hameen/mekon idea pilalle (itse siis tykkään käyttää hameita/mekkoja vain kesällä/helteellä) kun ei se enää olekaan kovin vilpoisa vaate kun alle pitää laittaa puolipitkät kalsarit..

Vierailija
24/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa,kerran melkein syttyi housut tuleen kitkasta juostessa.

Vierailija
25/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota ongelmaa kannattaisi hoitaa fyssarilla tai jossain? Ei kuulosta normaalilta.

Höpöhöpö. Ihan normaalia on.

Vierailija
26/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa. En käytä hameita, mutta housut kuluu puhki aina reisien sisäpinnoilta siitä hankauskohdasta.

Vierailija
27/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka vastaa "ei, koska olen hoikka" eivät ymmärrä, että reisien etäisyys toisistaan johtuu luuston rakenteesta.

Vierailija
28/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa hoikkanakin. Olen omenamallia eli lantio on aika kapea ja lihon lähinnä vatsasta.

Vierailija
29/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankasi silloin, kun olin vielä ylipainoinen. Hieroin silloin jojobaöljyä sisäreisiin. Toimi minulla parhaiten.

Vierailija
30/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa, joten jos haluan käyttää hametta/mekkoa, laitan alle ohuista leggingseistä leikatut shortsit. 

Vierailija
31/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa. BMI 21. Hankaisi sillonkin, kun oli vähemmän.

Vierailija
32/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka vastaa "ei, koska olen hoikka" eivät ymmärrä, että reisien etäisyys toisistaan johtuu luuston rakenteesta.

Tämä. Ei hankaa mullakaan, en edes saa reisiä yhteen. Johtuu lähinnä just lantiosta JA pattipolvista. En uskottele itselleni olevani mikään keijukainen. :-)

Vierailija
33/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hankaa, on alkanut vasta yli kolmekymppisenä. Olin ennen lihavampikin eikä silloin hangannut. Enivei, ajattelin täksi kesäksi ostaa sellaiset reisisuojat, vähän niinkuin stayupit ilman sukkaosaa. Ainakin leeloo-nettikauppa myy sellaisia ja kaverit ovat niitä kehuneet.

Vierailija
34/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa. Käytän kesäisin reisiin Compeedin rakonestopuikkoa, niin voin käyttää mekkoja ja hameita ongelmitta.

Vierailija
35/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sillon kun tönötän koneella ja syön roskaa. Pari kävelylenkkiä niin avot. - Mies

Vierailija
36/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankaa. Käytän kesäisin reisiin Compeedin rakonestopuikkoa, niin voin käyttää mekkoja ja hameita ongelmitta.

Miten käy jos hikoilee? Tahraako tuo vaatteet?

"Onneksi" on muitakin kanssasisaria (ja veljiä?). Jos tulee taas kuuma kesä niin tiedänpähän etten ole yksin 😅

Ap

Vierailija
37/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa.Ratkaisu napakat mummokalsarit tai skortit...Amerikasta löysin myös uimahameita,polvimittaisia joissa kiinteä shortsiosa just kuin skorteissa

Vierailija
38/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankaa,kerran melkein syttyi housut tuleen kitkasta juostessa.

:D hot pants!

Vierailija
39/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolfordills ”sukkahousushortsit”. Pysyy paikoillaan.

Vierailija
40/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyshortsit. Itsellä ei hankaa, kun olen jo niin läski että reidet pysyy yhdessä kävellessä.