Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankaako teillä reidet yhteen?

Vierailija
23.05.2019 |

Olen normaalipainoinen, mutta ongelmani on reisien hankautuminen yhteen jos pidän hametta. Miten ihmeessä estätte hiertymät? Apua!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekkaita olette te,joilla ei hankaa.

Ap

Ai haluaisit länkisääret? No mikäpä siinä.

Vierailija
62/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😂

Tiedätkö edes, mitkä on länkisääret?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hankaa. Leveähkö lantio ja reidet aika kaposet.

Vierailija
64/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😂

Tiedätkö edes, mitkä on länkisääret?

Tiedän. Ei varmasti hankaa reidet toisiinsa. Kaikilla normaalipainoisilla ja suorajalkaisilla reidet hankaa toisiaan vasten jossain määrin.

Vierailija
65/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lähetyssaarnaaja-asennossa

Vierailija
66/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hankaa. On se mystinen reisirako.

Vierailija
67/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hankaa, koska liimaantuu toisiinsa kiinni ja siinä pysyy kävellessä. Tosi sexyt on, voitte kuvitella.

Tämä tuntuu vielä inhottavammalle kuin tuo hankaaminen vaikka ei kipeää teekään. Lisäksi aina saa jännityksellä odottaa milloin (no siis tietenkin just silloin kun on muuten hiljaista ja kuulevia korvia lähellä) ne hionneet reidet lumpsahtaakin irti toisistaan kun se kuulostaa miltei siltä kuin jalkojen välissä olisi imukuppi.

Vierailija
68/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka vastaa "ei, koska olen hoikka" eivät ymmärrä, että reisien etäisyys toisistaan johtuu luuston rakenteesta.

Mun reidenympärys on n. 47cm eli ei mitkään tukit ole kyseessä ja ihan koko elämän on reidet hanganneet yhteen. Käytän hameiden kauniita pitsireunallisia, lahkeellisia alushousuja, eivät rullaannu kunhan lahje on tarpeeksi pitkä (esim. puolireiteen). Viimeisimmät Lindexiltä.

Vierailija
69/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

am kirjoitti:

Nykyään hankaa, on alkanut vasta yli kolmekymppisenä. Olin ennen lihavampikin eikä silloin hangannut. Enivei, ajattelin täksi kesäksi ostaa sellaiset reisisuojat, vähän niinkuin stayupit ilman sukkaosaa. Ainakin leeloo-nettikauppa myy sellaisia ja kaverit ovat niitä kehuneet.

Tilasin myös sellaiset, menee kokeiluun kun alkaa kesämekkokausi.

Millä nimellä ne löytyy? Kävin kurkkaamassa nettikauppaa mutta en löytänyt tuollaisia.

Vierailija
70/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 35 kg ylipainoinen reidet hankasivat yhteen, mutta nyt 25 kg ylipainoisena ei hankaa. Olen kapealanteinen ja -reisinen, ja läski kertyy eniten mahan kohdalle.

Emmeme naiset todellakaan ole samanlaisia, vaan jokaisella meistä on persoonalliset piirteemme.

Vierailija
71/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpähän vaan että miten ihmeessä sä oikein seksiä harrastat?? Jalat yhdessä? 😂

Vierailija
72/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yhdynnässä. Muuta kysyttävää?

Kysynpähän vaan että miten ihmeessä sä oikein harrastat seksiä? Jalat yhdessä kiinni? 😂

Vierailija
73/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaamipainoinen, mutta "vain niukasti" eli pari kiloa yli bmi-taulukon normaalin alarajan. Reiteni eivät hankaa yhteen, nivuset osuvat kyllä toisiinsa jos seison jalat lähekkäin, mutteivät kävellessä hankaa. Mutta kesäkuumalls hikoillessa on minullakin hikinen ja tukala olo missä vain kuteissa, varsinkin sileissä vaatteissa, jotka oikein liimautuvat ihoon. Kyllä se aina talvipakkasen voittaa!

Vierailija
74/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hankas, nykyään ei. Mut silloin ennen laitoin kesähelteellä aurinkoöljyä reisien sisäpintaan, niin liukui mukavasti eikä tullut hiertymiä.

Vierailija
75/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsihameet on hyviä, esim.Halti tai muut esim.urheilu- ja eräkaupoista

Ja joo, hankaa siis muuten ja inhoan sukkahousuja :(

Vierailija
76/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen hankas, nykyään ei. Mut silloin ennen laitoin kesähelteellä aurinkoöljyä reisien sisäpintaan, niin liukui mukavasti eikä tullut hiertymiä.

No yök. Vaatteet rasvassa sitten

Vierailija
77/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaa, mutta laitan liukuvoidetta, niin kuuluu kiva litinä kävellessä.

Vierailija
78/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka vastaa "ei, koska olen hoikka" eivät ymmärrä, että reisien etäisyys toisistaan johtuu luuston rakenteesta.

Mun reidenympärys on n. 47cm eli ei mitkään tukit ole kyseessä ja ihan koko elämän on reidet hanganneet yhteen. Käytän hameiden kauniita pitsireunallisia, lahkeellisia alushousuja, eivät rullaannu kunhan lahje on tarpeeksi pitkä (esim. puolireiteen). Viimeisimmät Lindexiltä.

Minulta myös suositukset noille Lindexin alushousuille ja pitsireunaisille puuvillashortseille. Oon normaalipainon ja lievän ylipainon rajapyykillä ja päärynävartaloinen, eli kyllä hankaa reidet yhteen!

Vierailija
79/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hame pois.

Vierailija
80/88 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankaa, mutta laitan liukuvoidetta, niin kuuluu kiva litinä kävellessä.

Ai minne?