Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänpohja kuvaus

Vierailija
01.08.2025 |

Sain kutsun kyseiseen toimenpiteeseen. Kutsussa, oli suositus, ettei autolla voi ajaa muutamaan tuntiin. Matkaa, kuitenkin on noin 50km ja en saa kuskia tälle paluureissulle. Eli pyörinkö sairaalassa nämä pari tuntia, vai uskallanko lähteä ajamaan. Kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa ajaa tai sitten ei, riippuu ihan henkilöstä.

Vierailija
2/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lähinäkö sumenee, mutta kaukonäkö ei. Eli et näe mittaristoa kunnolla.

Vierailija
4/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöri jossakin. Itselläni alkoi näkökyky normalisoitua vasta illansuussa, päivällä olleen kuvauksen jälkeen. Ei olisi tullut mieleenkään hypätä rattiin. 

Vierailija
5/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pystyy ajamaan kuvauksen jälkeen.Aurinkolasit kyllä pitää olla.

Vierailija
6/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käyttää julkisia, niin ei tarvitse pyöriä missään

Vierailija
7/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tullut mitään oireita.

Vierailija
8/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt mitään koko päivänä. Silmät myös veresti kun työnsivät neulan sinne

Vierailija
9/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mitään neuloja työnnellä, pöhkö.

Vierailija
10/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tarvinnut laittaa mustuaisten laajentavia silmätippoja. Onneksi ei tarvinnut. Näköjään muutenkin isot mustuaiset. :)

Vierailija
11/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla työnsivät. Oli joku 20 millin neula. Karmea kokemus. Ensi kerralla en mene

Vierailija
12/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti näkö sumeana melkein 6 tuntia. Eikä silmänpohjakuvauksissa mitään neulaa työnnetään silmiin.

Vierailija
13/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla työnsivät. Oli joku 20 millin neula. Karmea kokemus. Ensi kerralla en mene

Mulle ne laittoi ruostuneita nauloja molempiin silmiin.

Vierailija
14/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä Kela-taksilla kotiin. 

Vierailija
15/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kuvassa näkyi tuumori ja siitä tarvittiin koepala. Kuvauksessa sinne ei työnnetä mitään. Jos nyt haluaa nillittää niin ilmapulssi jolla mitataan silmänpaine, voi tuntua jostakusta epämiellyttävältä.

Vierailija
16/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tähtiä joka kerta kun otetaan silmänpohjakuvaus. On niin jännät näkymät ettei oo todellista. Eli en todellakaan suosittele autolla ajoa. Mee vaikka hotelliin koko päiväksi jos et keksi kyytiä kotiin.

Vierailija
17/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitä vähän tarkemmin. Mulla outoja silmäoireita ollut ja jotain outoja tehty. . Nimenomaan tehty Ei mikään tavanomainen vaiva. Ja Hehheh niin haluan nähdä niiden ilmeet, jotka luulleet että olen hörhö ja puhunut outoja. Turhaan väitän joutuneeni rikosten kohteeksi ja muidenkin vääryyksien kohteeksi?

Saanko nöhdä niiden ilmeet kun kerrotaan totuudet? 

Tosi nuoret tai teinit ei haittaa koska eihän niillä olisi mitään mahiksia tajuta, että asiat eivät ole niin miten muka kerrottu. Eihön Suomessa voi tapahtua niin ja miksi ihmeessä jolu tavis nsinen olisi rikosten kohteena terveydenhuollossa ajattelee nuoret ja osa Huoh koulutetuistakin. 

Niin Milsi? Mutta kuitenkin on ollut.

Mutta niiden naamat haluisin nähdä jotka ottaneet kantaa ja pitäneet itseään kovinkin fiksuina, mutta ei hölkäsen pöläystä tietoa mitä kaikkea tehty. Sitten nämä jotka tietää rikoksista, mutta röyhkeänä luulleet, että tuollaiset törkyrikokset ei tule ilmi uhrille tai muille tahoille? 

Vierailija
18/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työnnetä kuvauksen takia. Jotain muuta on sulle tehty. 

Vierailija
19/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kyllä se olisi dsnonit  jotain enemmän, jos olisi tiennyt kaikesta? Etteks te tiedä että sen pokka pitää. Vihjaili niille jotka ehkä tiesi jotain,  mutta pelkäänpä pahoin, että ihan kaikkea ei hänen lisäkseen tiennyt monikaan tai ei ainakasn moni niistä, keitä tapasi asioiden tiimoilta. 

Kstsos kun heille oli kerrottu jotsin jonka luulivst olevan se pointti, mutta ei ollut kerrottu ihan kaikkea. läheskään. 

Vierailija
20/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kuski tai kysy sairaalasta onko kelataksi mahdollinen (jos julkinen). 

Tippojen vaikutuksen kesto on tosi yksilöllistä, ja riippuu myös siitä mitä ainetta käyttävät. Pahimmillaan olen ollut vielä seuraavana päivänä huononäköinen ja nopeimmillankin vaikutus on kestänyt 4-5h ennen kuin on uskaltanut ajaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi