Lue keskustelun säännöt.
Ensi kertaa lasta yrittämään 42 vuotiaana?
Niin, aiemmin mun suhteet ollu niin huonoja tai muuten vaan erikoisia, että lapsia en ole halunnut. Se on vain jäänyt kaiken muun vatjoon. Nyt ensimmäistä kertaa sellainen mies ja suhde, että jonkinlainen vauvakuume on tullut ensimmäistä kertaa eläissäni päälle. Miten on, annetaanko palaa vai pitäisikö koko homma unohtaa? On todella ristiriitainen olo asian suhteen, koska asia ei ole aiemmin mieltä vaivannut.
Kommentit (741)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aika hauska yhteensattuma. Tilitin juuri eilen omalle äidilleni, miten raskasta on murrosikäisten kanssa. Äitini nauroi, että ei se yhtään sen helpompaa ole ollut silloin meidän ollessa teinejä, mutta teini itse ei tajua sitä ja aika kultaa muistot. Tunnekuohut! Äärilaidasta toiseen, yhtäkkiset räjähtelyt ja hetken päästä teini ei muistakaan koko juttua. Ystävät ja ystävyyssuhteiden murheet. Toinen kiusaa, tulee riitaa, yksinäisyyden kokemusta. Minun keskimmäisellä lapsella laski keskiarvo 7.-8. luokan välissä 8,3:sta 7,4:ään. Ei paljon naurattanut äitiä. Tukiopetusta kotona ja koulussa, koronasulun aikana kuulin, ettei lapseni ole tehnyt yhtään mitään silloin kun koulu oli kiinni ja piti tehdä etänä. Valehtelua. Päihdekokeiluja. 17-vuotias lähti kavereiden kanssa yön yli reissuun, ja puhelin oli mennyt rikki. Ei tajunnut ilmoittaa, että hän on kunnossa. Onneksi tuli ehjänä kotiin, mutta poliisin numero oli jo valinnassa. Seurustelun päättyminen, kun tunteet käy kuumina, masennusta ja alakuloa. En kelpaa kenellekään, itkua. Menee 2 kk ja uusi tapailukumppani ilmestyi. Tosin hiukan outolintu, mutta ei vanhempi voi valita puolesta. Kysytään neuvoa, älä vastaa mitään mitä et halua muistettavan seuraavat 5 vuotta. Sähän sanoit silloin, että. On rankat vuodet tosiaan ainakin vanhemmuudessa.