Perhe ei hyväksy minua juhannuksen viettoon
Mies ja lapset ovat lähdössä mökille, jonne minunkin piti lähteä. Olin tehnyt valmisteluja ostanut ruokaa mutta en ole tervetullut enään. Olen ottanut tällä viikolla vain 12 lonkeroa enkä ole ollut häiriöksi. Anoppi puolustaa lastaan.
Kommentit (11)
Anna miehellesi suihinotto ja lupaa niitä päivittäin kuukauden ajan jos pääset mukaan.
Voimme kuvitella, millainen loputon show siitä syntyisi ja kuka sitä pystyisi halllitsemaan, kun lapset kasvavat.
Jää sinä naukkailemaan siidereitä kotisohvalle siksi aikaa, niin ei tarvitse laskea niitä.
Miehellä ei ole mitään oikeutta toimia noin. Sinulla on tapaamisoikeus. Ottaisin yhteyttä perheen juristiin.
"Tällä viikolla" on kaksi kokonaista päivää. Sinusta "vain" on kuusi lonkeroa per päivä ja se on oikeasti paljon.
Miksi lasten pitäisi juoppoa joutua katsomaan?
Kuulostat ihan samalta kuin exäni joka joi myös aina taivasteli että mikä ongelma kun hän oli juonut x määrän kaljaa. Määrä olisi ihan sopiva, jos se tapahtuisi harvoin ja ei lasten aikana, mutta hän oli humalassa lasten nähden ja pilasi viikonloput ja lomat. Hän samalla tavalla kuin sinäkin puolusteli jollakin hyvällä teollaan kuten että on tehnyt paljon töitä, on ihan kunnon mies, tai mitä milloinkin ja ihmetteli että eikö koskaan muka saa rentoutua ja mistä muka valitan. Ap, tämä on vakava varoitus, jos perhe-elämä on tuossa vaiheessa niin jos et heti lopeta juomista niin menetät kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan samalta kuin exäni joka joi myös aina taivasteli että mikä ongelma kun hän oli juonut x määrän kaljaa. Määrä olisi ihan sopiva, jos se tapahtuisi harvoin ja ei lasten aikana, mutta hän oli humalassa lasten nähden ja pilasi viikonloput ja lomat. Hän samalla tavalla kuin sinäkin puolusteli jollakin hyvällä teollaan kuten että on tehnyt paljon töitä, on ihan kunnon mies, tai mitä milloinkin ja ihmetteli että eikö koskaan muka saa rentoutua ja mistä muka valitan. Ap, tämä on vakava varoitus, jos perhe-elämä on tuossa vaiheessa niin jos et heti lopeta juomista niin menetät kaiken.
Meillä oli sama tilanne. Vaimo teki johtopäätöksensä ja jatkoi juomista sinkkuna.
Miksi et pääse mukaan jos vietät raittiin juhannuksen?
Olet selkeästi ollut häiriöksi, taidat tietää itsekin minet ne lonkerot liittyvät asiaan. Hyvä että mies osaa asettaa rajoja.