Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi kertaa lasta yrittämään 42 vuotiaana?

Vierailija
23.05.2019 |

Niin, aiemmin mun suhteet ollu niin huonoja tai muuten vaan erikoisia, että lapsia en ole halunnut. Se on vain jäänyt kaiken muun vatjoon. Nyt ensimmäistä kertaa sellainen mies ja suhde, että jonkinlainen vauvakuume on tullut ensimmäistä kertaa eläissäni päälle. Miten on, annetaanko palaa vai pitäisikö koko homma unohtaa? On todella ristiriitainen olo asian suhteen, koska asia ei ole aiemmin mieltä vaivannut.

Kommentit (741)

Vierailija
701/741 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ap

Vierailija
702/741 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ollaan ylpeä vela ja inhotaan lapsiperheitä 42-vuotiaaksi asti. Sitten tulee hätä käteen ja halutaan erityislapsi ja yhteiskunnan kaikki tuki.

Johan oli kannanotto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/741 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kävi. On aika vanha topiikki

Katselin myös, ettö ap:llä on ollut jo aikaa yrittää lasta useampi vuosi.

Olisi kiva tietää, tärppäsikö.

Kyllä,  olisi kiva tietää! Onko ap linjoilla?

Vierailija
704/741 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ap viesteissänne

Vierailija
705/741 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ap viesteissänne

Ketjun aloittajaa. 

Aina kannattaa yrittää lasta. Voi se onnistua.

Vierailija
706/741 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
707/741 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuitenkin jo harjoitelleet ?

Vierailija
708/741 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä haittaakaan ole yrittää. Ei välttämättä kannata odottaa vaan tuloksia ja yllättyä iloisesti, jos tärppää. Ilman stressiä ja paineita. 

Vierailija
709/741 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, tuliko muksua?

Vierailija
710/741 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit yli 60v kun lapsi täyttää 18v.

Tää on maailman väsynein periustelu. Olen 44v ja raskaana ja olen minäkin yli 60 kun lapsi täysi-ikäinen, eli vielä monta vuotta työelämässä, aktiivinen ja hyväkuntoinen.

Mun äiti oli 20 kun sai minut. Todella paska äiti ja kertaakaan ei ole jaksanut lapsenlapsiaan hoitaa, ensimmäisen sai 50-vuotiaana eikä silloinkaan jaksanut.

Mun isoäiti taas on ihana, eli 96-vuotiaaksi ja hoiti lapsenlapsenlapsiaan ja oli rakastava ja lämmin.

Vaikka olisi 60 kun lapsi aikuistuu ehtii hyvinkin nähdä lapsenlapset ja hoitaakin niitä.

Mutta ikä ei ole mikään tae hyvästä isovanhemmuudesta.

Olet 62-63v lapsen täyttäessä 18v. Millä laskuopilla sinulla on monta vuotta ennen eläkeikää siinä vaihee

Nyt 42v pääsee eläkkeelle 67v 1kk, joten onhan siinä vielä vuosia.

Vierailija
711/741 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit yli 60v kun lapsi täyttää 18v.

Eihän se haittaa, minä  sain nuoremman pojan 39v.

Vierailija
712/741 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tärppäsi, niin lapsikin on jo n.4 vuotias. Sen verran vanha aloitus

Vierailija
713/741 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Itse olen vetreä, hoikka ja terve pienten lasten äiti. Päätin, että otan lapset vastaan, jos ilman hoitoja tulee. Ensi vuonna täytän 50. Kunhan sulla on henkisiä ja fyysisiä voimavaroja ja ymmärrät, että pienten lasten hoito on sitovaa. 

Vierailija
714/741 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
715/741 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pieni osa naisista voi tulla raskaaksi vielä 42-43v. , mutta noin korkea ikä ensisynnyttäjälle nostaa  riskiä sille, että lapsi syntyy vammaisena.

Julkisuudessa on jonkun verran näitä yli 45v äidiksi tulleita, mutta nämä raskaudet on saatettu alkuun luovutetuilla munasoluilla. 

Vierailija
716/741 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla useammalla miehellä. Yritimme exän kanssa lasta tosissaan, muttei onnistuttu. Erottiin ja parin vuoden sisään molemmilla oli lapsi omalla tahollaan. 

Vierailija
717/741 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli isosti maailmalla juttua 54- v. hoikan, terveen naisen luomuraskaudesta. Laitan tuon artikkelin, jos vielä mulla jossain.

Minun hollantilainen ekonomistina työsk. 154 cm, 46 kg, erittäin nätti hoikka ent. opiskelukaverini oli 48-vna synnyttänyt lapsen. Näin hänen postaukset Instassa viine talvena ja yllätyin. Ei keinohedelmöitys, mutta biologinen isä vasta 33, joten aika laadukasta siementä taisi tuo nainen saada. Lapsi täysin terve.

Kyllä luonto voi ihmeitä jakaa, eikä ole sattumaa kenenkään lapsen syntymä.

Äidiksi voi tulla niin pitkään kuin hormonit sen sallii ja kuukautiskierto voimissaan.

Terve lapsi on kallis lahja ja suurin ihme.

Vierailija
718/741 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trina McGee "Boy meets world" tähti on 54 ja raskaana, puhutko samasta muijasta? Hyvännäköinen hoikka akka.

Vierailija
719/741 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trina McGee "Boy meets world" tähti on 54 ja raskaana, puhutko samasta muijasta? Hyvännäköinen hoikka akka.

~Kyllä puhun, sama nainen, kiitos.

Vierailija
720/741 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että nainen ei saisi toivoa lasta, vaikka olisi hieman vanhempi. Tottakai saa ja toivon, että ap ainakin yrittää. Kerrotaan kaikenmaailman kauhujuttuja, vaikka seulonta on nykyisin äitiyshuollossa niin hyvä, että tutkitaan tarkasti koko odotusaika. Miksi pitää pelotella?

Enemmän itseäni ihmetyttävät nämä lapsena lapsen saaneet, joilla ei ole henkisesti mitään annettavaa lapsilleen, kun eivät ole elämää edes nähneet. Kaikki eivät löydä elämän rakkautta nuorena.

Turhaa vastakkainasettelua.  Hyviä ja huonoja vanhempia on kaikissa ikäryhmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi