Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä itedoksi "menkää töihin" -huutelijoille:

Vierailija
17.06.2026 |

Hesburgeriin haki tänä vuonna kesätöihin 26 829 henkilöä.

Hesburger tiedottaa, että luku on lähes kaksinkertainen viime vuotuiseen verrattuna. Toisaalta myös avoimia paikkoja oli runsaasti enemmän. Tänä vuonna auki oli 294 pestiä, viime vuonna 108.

Keskimäärin yhtä ilmoitettua paikkaa kohden saapui 92 hakemusta. Haastatteluihin asti pääsi 2 300.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tiedoksi" - korjaan.

Vierailija
2/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "mee töihin"- huutelijat on mielisairaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut sai sen työpaikan, eli menivät töihin. 

Vierailija
4/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, minä menin töihin. 

Vierailija
5/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huutelijat on r yssän trolleja. Ne ei nyt voi hakea töihin heselle, kun hese lopetti pietarin konttorin. Sen tilalle tosin tuli joku slobokeittiö, et ehkä sitten sinne? 

Vierailija
6/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut sai sen työpaikan, eli menivät töihin. 

Meidänkin firma palkkasi 25 ihmistä, eli yli 25 ihmistä meni töihin. 

Vierailija
7/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin meni töihin. 

Vierailija
8/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin työttömäksi vuodenvaihteessa. Hain 5 paikkaan joista 3 haastatteluun ja 2 olisin päässyt. Toiseen menin ja olen vieläkin. Ikää 52v

Vierailija
9/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä joku hese kiinnostaa? Tarkoitin oikeita työpaikkoja.

Vierailija
10/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin meni töihin. 

Tänä vuonna tähän mennessä noin 18 000 on mennyt töihin. 

Vierailija
11/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä joku hese kiinnostaa? Tarkoitin oikeita työpaikkoja.

Hesessä on ihan oikeita työpaikkoja, urpo.

Vierailija
12/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hakijoista” aika iso prosentti on tekoälyspämmejä, onko ne vähennetty tuosta lukemasta? 

Vierailija
13/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin työttömäksi vuodenvaihteessa. Hain 5 paikkaan joista 3 haastatteluun ja 2 olisin päässyt. Toiseen menin ja olen vieläkin. Ikää 52v

Itse valmistuin huhtikuussa ja siitä asti työtön. Kaikkiin paikkoihin minne oon hakenut on satoja hakijoita, yhteen oli lähes 800!!! Vastavalmistuneen lähes mahdotonta saada töitä, kaikkiin on valittu joku jolla on vuosien kokemus vastaavista töistä. Masentavaa... 

Vierailija
14/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse valmistuin huhtikuussa ja siitä asti työtön. Kaikkiin paikkoihin minne oon hakenut on satoja hakijoita, yhteen oli lähes 800!!! Vastavalmistuneen lähes mahdotonta saada töitä, kaikkiin on valittu joku jolla on vuosien kokemus vastaavista töistä. Masentavaa... 

Vanhempasi mahdollisti sen pystyit keskittymään pelkkiin opintoihin, etkä ole tehnyt opintojen ohessa töitä? 

Vierailija
15/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistuit massatyöttömyys alalle, eli johonkin naisvaltaiseen alaan jossa ei ole pulaa akateemisista käsienpyörittäjistä?

Vierailija
16/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan

Vierailija
17/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on nyt vaan ahkerasti etsiä sitä työtä ja mennä töihin.

T: Petteri ja Riikka

Vierailija
18/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiähaukkuvia trolleja on vain yksi. 

Olen huomannut että kaksi henkilöä pyörii palstalla 7-23 joka ikinen päivä vuodesta toiseen; äärioikeistolainen joka suoltaa rasistisia aloituksia ja työttömiähaukkuvatrolli.

Näiden molempien omistautuneisuus palstailulle on niin suuri ettei kyse ole enää mistään mielenterveydellisestä häiriöstä vaan selkeästi maksetusta vastakkainasettelusta. Olisi aika poliisin kiinnostua asiasta.

Tämä työttömiä haukkuvatrolli kirjoitti aikoinaan:

”Saisin kyllä uuden työpaikan käytännössä heti mutta jos vaikka työkyky menisi niin voisin kyllä realisoida okt:ni ja muuttaa johonkin kaksioon ja elää vaikka 30 vuotta ilman mitään tukia”

Vierailija
19/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi on nyt vaan ahkerasti etsiä sitä työtä ja mennä töihin.

T: Petteri ja Riikka

Samalla on kuitenkin selvää, ettei passiivinen odotus edistä työn löytymistä. Kun teemme sitä, mitä tähänkin asti, saamme todennäköisesti samoja tuloksia kuin tähänkin asti. Mikäli muutosta halajaa, on löydettävä edes se jokin pieni asia, jonka muuttamiseen omat voimat riittävät.

T. Petra, vastavalmistunut ja työllistynyt

Vierailija
20/40 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi mahdollisti sen pystyit keskittymään pelkkiin opintoihin, etkä ole tehnyt opintojen ohessa töitä? 

Miten tämä liittyy asiaan? Ne opiskelujen ohessa tehdyt siivous/kassa/tarjoilu-hommat on yhtä tyhjän kanssa kun haet töitä. Ei työnantajia oikeasti kiinnosta tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän