Kasvot vai keho tärkeämpi miehille?
Kumpaa palstamiehet arvostavat naisessa enemmän kasvoja vai kehoa silloin kun ei mennä ääripäihin? Kumpi on puoleensavetävämpi: kauniskasvoinen nainen keskivertokropalla vai kauniskroppainen nainen keskivertokasvoin? Olisi kiva tietää?
N32 (jälkimmäinen)
Kommentit (277)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän tähän väliin sellaisen kommentin, että eiköhän (näistä vastauksista huolimatta) miehilläkin kokonaisuus ratkaise. Mulla on kroppa sellaisessa kuosissa, jossa useimmilla naisilla se ei ole koskaan elämänsä aikana. Naama varmaan juuri tuo keskiverto. Eipä silti miehiä ole mun elämässä näkynyt viiteen vuoteen. Olenhan sellainen paljon parjattu nelikymppinen eronnut äiti :)
Laita tinderiin pari herutuskuvaa, odottele satoja vastauksia ja sitten vaan valitset parhaat päältä.
Jos sulla on hyvä kroppa, näytä se. Miksi pidät kynttilää vakan alla?
Ehkä tämä kesä on se kesä kun kokeilen tinderiä. Mä en vaan oikein ole sellainen heruttelijatyyppi, mutta kai se niillä korteilla pitää pelata mitkä on jaettu. Ja kai mä haluaisin että joku tykkäis musta enemmän mun sisäisten ominaisuuksien vuoksi. Mutta varmaan se on naiivia nykypäivänä. Täytyy opetella pelin säännöt.
Totta kai otat miehen, joka rakastaa sua juuri sellaisena kuin olet. Mutta ethän sä voi koskaan tavata häntä, jos et pistä tavaraa näytille!
Miehet kiinnostuvat sinusta varmasti, mutta se on vasta ensimmäinen askel. Älä ota ensimmäistä vastaantulijaa, vaan odota sitä oikeaa. Kotona piilottelemalla et häntä kuitenkaan tapaa.
On myös muita sivustoja kuin tinder, esim match.com
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Mies vastaa ja sanoo: Kasvot, keskimäärin.
Totta kai otat miehen, joka rakastaa sua juuri sellaisena kuin olet. Mutta ethän sä voi koskaan tavata häntä, jos et pistä tavaraa näytille!
Miehet kiinnostuvat sinusta varmasti, mutta se on vasta ensimmäinen askel. Älä ota ensimmäistä vastaantulijaa, vaan odota sitä oikeaa. Kotona piilottelemalla et häntä kuitenkaan tapaa.
On myös muita sivustoja kuin tinder, esim match.com
Samoja mieliä, Kaffebulla, kanssais. Oot paras.
Kyl kehon mittasuhteet näyttää ihan erilaisilta eri lajeja harrastavilla, eri painoilla yms. Esim mulle on yks sanonu et mul on kuulemma Hassut mittasuhteet, mut ku jos urheilee ja oon hoikka, niin ne ei enää oo yhen ainoonkaan mielestä Hassut.. 😁Ja nahka näyttää roikkuvalta pyöree Ä muttei hoikkana. Ja ihan voin valita että oonko aina hoikka vai en. Ja mitä hyvä kroppa kertoo geeneistä? Paremminki tavoista. Kasvot taas on sellaset ku niiden kas on synnytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot, koska hyväkään kroppa ei auta jos naama on Matti-Esko Hytönen.
Sitä paitsi kropalle voi tosiaan tehdä jotakin, naamalle ei juurikaan.
Aloituksessa nimenomaan sanottiin, että ei mennä ääripäihin. Keskivertonaama naisella ei varmaankaan ole Matti-Esko Hytönen.
Ja joo. Naiset nimenomaan alkaa tunnetusti treenata innokkaasti parisuhteessa.
No jos kroppakin on sitten keskivertoa, niin sen puolesta ei ole ongelmaa alkuunkaan. Eli kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Omg.
En halua uskoa, että ihmiset on näin yksioikoisia ja yksinkertaisia
Eivät olekaan. Mutta jos pyydetään teorian tasolla typistämään asia joko tai -vastaukseen, niin silloin vastataan siihen.
Hyvä kroppa on paljon tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kroppa. Keho on naisen peili. Jos nainen on päästänyt kroppansa kunnon romahtamaan, taustalla on yleensä myös vakavia henkisiä ongelmia. M49
Etkö tajua , että taustalla voi olla vakava sairaus ja lääkkeet lihottavat. Itse olen lihonut syöpälääkkeiden takia. Kortisoni turvottaa myös aika mukavasti.
Mun kokemuksen mukaan kroppa ehdottomasti.
Hoikkuus alkaa olla jo niin harvinaista, että hoikka nainen voi käytännössä valita, kenet ottaa.
Keskivertokasvoista voi saada ihonhoidolla ja meikillä todella nätit. Myös hiukset tekevät paljon. Jos naisella on pitkät, hyväkuntoiset hiukset, se tekee ihan valtavasti koko olemukselle.
Moni tuntuu ajattelevan, että kroppaa voi muuttaa. Sorry, mutta kehon mittasuhteita tai riippatissejä ei voi millään treenillä muuttaa. Eikä se laihdutus auta, jos nahka roikkuu. Kasvoille taas voi tehdä yllättävän paljon. Joku nenä- tai silmäluomileikkaus on pikku juttu.
Ei ole kyllä mitkään leikkaukset suurimmalle osalle tallajista mikään pikkujuttu, vaikka sinulle olisikin. Hiuksetkaan eivät niin paljon pelasta rumalta naamalta, mitä naiset tuntuvat luulevan. Paljonhan sitä näkee, että yritetään jollain villillä väriräjähdyksellä kompensoida elähtänyttä naamaa, mutta se vain lähinnä viestittää sitä että parhaat päivät on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän tähän väliin sellaisen kommentin, että eiköhän (näistä vastauksista huolimatta) miehilläkin kokonaisuus ratkaise. Mulla on kroppa sellaisessa kuosissa, jossa useimmilla naisilla se ei ole koskaan elämänsä aikana. Naama varmaan juuri tuo keskiverto. Eipä silti miehiä ole mun elämässä näkynyt viiteen vuoteen. Olenhan sellainen paljon parjattu nelikymppinen eronnut äiti :)
Laita tinderiin pari herutuskuvaa, odottele satoja vastauksia ja sitten vaan valitset parhaat päältä.
Jos sulla on hyvä kroppa, näytä se. Miksi pidät kynttilää vakan alla?Ehkä tämä kesä on se kesä kun kokeilen tinderiä. Mä en vaan oikein ole sellainen heruttelijatyyppi, mutta kai se niillä korteilla pitää pelata mitkä on jaettu. Ja kai mä haluaisin että joku tykkäis musta enemmän mun sisäisten ominaisuuksien vuoksi. Mutta varmaan se on naiivia nykypäivänä. Täytyy opetella pelin säännöt.
Sisäiset ominaisuudethan ne sitten loppupelissä ratkaisevat, mutta ulkonäkö on se ensimmäinen portinvartija joka vaikuttaa lähestymisten määrään aika merkittävästi.
Jos on ylipainoa, niin mitkään kasvot eivät pelasta tilannetta. Herkuttelut ja huonot elämäntavat eivät vain ole hyväksyttäviä pariutumisessani. Ei puhettakaan muusta.
Jos kroppa on hoikka/normaali, niin kasvojen merkitys on vähintään 80 %. Tissien koko, jalkojen pituus, vyötärön muoto tai muut asiat eivät juuri kiinnosta minua.
Mun kokemuksen mukaan kroppa ehdottomasti.
Hoikkuus alkaa olla jo niin harvinaista, että hoikka nainen voi käytännössä valita, kenet ottaa.
Keskivertokasvoista voi saada ihonhoidolla ja meikillä todella nätit. Myös hiukset tekevät paljon. Jos naisella on pitkät, hyväkuntoiset hiukset, se tekee ihan valtavasti koko olemukselle.
Moni tuntuu ajattelevan, että kroppaa voi muuttaa. Sorry, mutta kehon mittasuhteita tai riippatissejä ei voi millään treenillä muuttaa. Eikä se laihdutus auta, jos nahka roikkuu. Kasvoille taas voi tehdä yllättävän paljon. Joku nenä- tai silmäluomileikkaus on pikku juttu.
Kasvoille ei voi juuri tehdä mitään, niinpäin se kyllä menee. Eikä hääkuvaakaan oteta pelkistä pepuista.
Ensin katson kaasvoihin, jos ei ole liikaa meikkiä niin vilkaisen muuallekin. muta kokonaisuus ja luonne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ylipainoa, niin mitkään kasvot eivät pelasta tilannetta. Herkuttelut ja huonot elämäntavat eivät vain ole hyväksyttäviä pariutumisessani. Ei puhettakaan muusta.
Jos kroppa on hoikka/normaali, niin kasvojen merkitys on vähintään 80 %. Tissien koko, jalkojen pituus, vyötärön muoto tai muut asiat eivät juuri kiinnosta minua.
Nainen voi laihduttaa, mutta jos kasvot on kuin petolinnun sanonko mikä niin mitään ei ole tehtävissä.
Ja nainen joka on yli 170 cm on aina isokokoinen nainen myös hoikkana.
Lyhyillä miehillä ei ole yleensä kaunis kasvoisia naisia, näkee että ovat joutuneet tyytymään huonompaan, vaikka itse mies olisikin ok näköinen. Nyt on monta kertaa tajunnut, että koska miehet ovat lyhyitä niin sen takia heillä ei ole edustavaa vaimoa, muuta selitystä ei ole löytynyt koskien lyhyitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kroppa. Keho on naisen peili. Jos nainen on päästänyt kroppansa kunnon romahtamaan, taustalla on yleensä myös vakavia henkisiä ongelmia. M49
Tai sitten liikaa kotitöitä eikä omaa aikaa.
Kasvot. T. mies.
Tosin olisi mukava, jos vartalo olisi sellainen että ei tarvitse apua sängystä ylös nousemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun menet naimisiin lähetätte sukulaisille kiitoskortin pelkistä pepuistanne.
Minäkin olen kai epänormaali.
Ne silmät vaan vie kaiken huomion, muuta en ensitapaamisen jälkeen muistanutkaan hänestä. Nyt jälkeenpäin vasta huomioin muutakin, on ne kasvotkin kauniit, ja vartalo kuin kaikkien unelmien täydellisyys, naisellisen muodokas.