Miehet, rehellisesti teidän ihanne nainen
Tuntuu, että naisten ulkonäköön kohdistuva nais-ihanne on täysin eri kuin miesten.
Miehet kuvailkaa tai laittaa linkki esimerkistä. Lisätkää oma ikänne vastaukseen.
Alla pikakysely.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Hoikka tai normaalipainoinen sporttinen on paras. Ei siis mikään fitnesspimu vaan sopivasti treenattu.
Olen aina miettinyt, että mitä tarkoittaa sopivasti treenattu. Olen aika varma, että sopivasti treenattuun olotilaan ei oikein pääse kuin elämällä aika fitnesstyyppistä elämää. Tavallisella naisella se menee nimittäin näin:
- normaalipaino + lihakset = lihakset ei erotu - tiukka ruokavalio + lihakset = fitnessnainen, jolla lihakset erottuvat
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika klassinen et nainen keskittyy vaan siihen miltä näyttää, eikä yhtään siihen että on kiinnostavaa sanottavaa tai yleensä että antaa jotain kiinnostavaa itestään ulos. Naiset on yleensä itse itseään kohtaan enemmän ulkonäkökeskeisiä kun miehet.
Kuitenkin, tässä oma ”ihanne” mimmi;
- Ei ylipainoinen
- kivannäköinen / kaunis naama
- yli 175cm
- hyvä, pieni mutta muodokas peppu
- B-D rinnat
- kiva hymy
- Avara maailmankatsomus
- Fiksu
- ei mustavalkoinen / kategorisoi itseään johonkin tiettyyn ryhmään ja ajattele että muita asioita ei voi tehdä
- seikkailunhaluinen
- Ei ihmisvihaaja
- Terve itseluottamus
- On aito eikä käytä sarkasmia joka tilanteessaMutta minkään checklistin kanssa ei kannata kyllä koskaan olla liikenteessä, voi muuten missata aika kivoja tyyppejä.
Ulkonäköön vaikuttaa aika paljon myös käytös, eleet, ilmeet ja ryhti.Itse 35v
Komppaan tätä listaa ++
-28v
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika klassinen et nainen keskittyy vaan siihen miltä näyttää, eikä yhtään siihen että on kiinnostavaa sanottavaa tai yleensä että antaa jotain kiinnostavaa itestään ulos. Naiset on yleensä itse itseään kohtaan enemmän ulkonäkökeskeisiä kun miehet.
- Ei ylipainoinen
- yli 175cm
- B-D rinnat
- kiva hymy
- Avara maailmankatsomus
- Fiksu
- ei mustavalkoinen / kategorisoi itseään johonkin tiettyyn ryhmään ja ajattele että muita asioita ei voi tehdä
- seikkailunhaluinen
- Ei ihmisvihaaja
- Terve itseluottamus
- On aito eikä käytä sarkasmia joka tilanteessaMutta minkään checklistin kanssa ei kannata kyllä koskaan olla liikenteessä, voi muuten missata aika kivoja tyyppejä.
Ulkonäköön vaikuttaa aika paljon myös käytös, eleet, ilmeet ja ryhti.Itse 35v
Sama, mutta mieluummin silti keskipituinen tai sitä lyhyempi nainen.
Semmonen Pia Pakarinen tyyppinen ratkaisu
OOn itte hieman vatsakas mies, nelkyt plus , mutta voin rehellisesti sanoa ettei stagaa pystytetä ylipainoisen mamman kanssa. Kyllä se kaponen ja simpsakka nuori kaunotar se tangon pistää seisokkiin ja seisookin muuten kauan. ; ) Eli en ala kaltaisiani mammoja kattelemaan vaikka kuinka joku väittää että saman kaltaisia pitäis haluta.
Onneks on varaa valita kaunis nainen koska mulla on rahaa ja hieno auto. Ja menestyvä firma. Ja reenaan itteki. Noi kiima kissat ryömii kintuille joka paikassa. Rumia vihervassari Marimekko- tanttoja en ees kattele, hyi! Niillä on yleensä pullonpohjat, tanttatukka ja karvaiset kainaot. Vinkkinä: kukaan normaali mies ei halua tollaista naista!!
Vierailija kirjoitti:
Onneks on varaa valita kaunis nainen koska mulla on rahaa ja hieno auto. Ja menestyvä firma. Ja reenaan itteki. Noi kiima kissat ryömii kintuille joka paikassa. Rumia vihervassari Marimekko- tanttoja en ees kattele, hyi! Niillä on yleensä pullonpohjat, tanttatukka ja karvaiset kainaot. Vinkkinä: kukaan normaali mies ei halua tollaista naista!!
Tai sitten feministi farkkutakki ja niakanpituset hiukset otsatukalla
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen ja hoikka esim tyyliin Janni Hussi
Mutta Janni ei ole hoikka. Hän painaa lähes 60 kg ja on 162 cm. Painoindeksi on 23.40, kun normaalipainon alaraja on 19.
Ei sillä etteikö Janni olisi erittäin viehättävä. Kertoo vaan, miten eri tavoin asiat voivat näyttäytyä eri ihmisille. Hoikkuuskin voi merkitä monenkin laista painoa näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Janni ei ole hoikka. Hän painaa lähes 60 kg ja on 162 cm. Painoindeksi on 23.40, kun normaalipainon alaraja on 19.
Ei sillä etteikö Janni olisi erittäin viehättävä. Kertoo vaan, miten eri tavoin asiat voivat näyttäytyä eri ihmisille. Hoikkuuskin voi merkitä monenkin laista painoa näköjään.
Ei millään pahalla Jannille, mutta sillä on semmonen kroppa että se näyttää että se on heti semmosessa pullamössökunnossa jos ei treenaa kokoajan. Vrt vaikka niihin mimmeihin joilla on tiukat kropat treenaamattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla Jannille, mutta sillä on semmonen kroppa että se näyttää että se on heti semmosessa pullamössökunnossa jos ei treenaa kokoajan. Vrt vaikka niihin mimmeihin joilla on tiukat kropat treenaamattakin.
Tai sitten vertaat nuoriin tyttöihin, etkä aikuisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä vanhempia mimmejä kun Janni jotka ovat vieläkin timmissä kunnossa treenaamatta.
Tunnen myös pari miespuolista henkilöä jotka ovat aina olleet tikissä treenaamatta koskaan. Toinen vielä veti aika paljon bisseä ja pizzaa.
Aika paljon ratkaisee geenit ja suoliston bakteerikanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei ole hoikka. Päivän vitsin murjaisit. Vai mistä lähin "hoikka" on ollut synonyymi alipainoiselle?
Itse olen 58kg ja 162 cm ja hoikka on nimenomaan se termi, millä olen usein saanut kuulla itseäni kuvattavan. Ehkä et miellä Jannia hoikaksi, koska hän on lihaksikas? Mielestäni voi kuitenkin olla hoikka sekä sporttinen samaan aikaan. Hoikka on sellainen jolla ei ole varressa ylimääräistä.
Laiha taas on asia erikseen, laiha on sellainen joka on alipainoinen tai sen rajoilla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei ole hoikka. Päivän vitsin murjaisit. Vai mistä lähin "hoikka" on ollut synonyymi alipainoiselle?
Itse olen 58kg ja 162 cm ja hoikka on nimenomaan se termi, millä olen usein saanut kuulla itseäni kuvattavan. Ehkä et miellä Jannia hoikaksi, koska hän on lihaksikas? Mielestäni voi kuitenkin olla hoikka sekä sporttinen samaan aikaan. Hoikka on sellainen jolla ei ole varressa ylimääräistä.
Laiha taas on asia erikseen, laiha on sellainen joka on alipainoinen tai sen rajoilla ainakin.
No jopas osui.
Normaalipaino alkaa olla niin harvinaista, että ihmiset käsittävät terveessä painossa olevan lähtökohtaisesti hoikaksi. Lievä ylipaino on uusi normaali.
Mutta todellisuudessa ihminen, jonka painoindeksi on yli 23 ei ole hoikka vaan lähellä normaalipainon ylärajaa. Hoikka on lähellä alarajaa. Laiha puolestaan on alarajalla tai sen alla.
Esimerkiksi mallit ovat hoikkia tai laihoja ja heidän painoindeksinsä on tyypillisesti 18-20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on näitä, millä huijataan itseään. Todellisuudessa ei ole olemassa eri BMI-taulukkoa eri-ikäisille, ellei kasvuikäisiä tarkoiteta. Monet lihovat vanhetessaan mutta ei se meinaa, että he olisivat sitten enää normaalipainossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei ole Janni hoikkaa nähnytkään. Tasapaksu pötkylä, vaikka lihaksikas onkin.
Mies2019’ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen ja hoikka on monessa tapauksessa sama asia kuin fitness-urheilija. Ne kisarasvat on vain kisoja varten.
Kun kerran ihanteesta puhutaan, niin
https://www.instagram.com/annanystrom/?hl=en
2v+ takainen Sommer Ray, ei ihan pitänyt tasoaan viime vuoteen https://www.instagram.com/sommerray/?hl=en
Tai kotimaista https://www.instagram.com/johanna_hermans/?hl=en
Ei ole sama asia. Nuo esimerkit ovat lihaksikkaita eivät sporttisia ja hoikkia.
Ne olikin minun ihannetta, eikä esimerkki alun lauseesta, siksi sanoin, että kun ihanteesta puhutaan.On se vaan usein sama asia. Vähintään puolet bikinifitness-kisaajista et tunnistaisi kisaajiksi kisakauden ulkopuolella, etenkään massakaudella.
Tässä yleinen ihanne joka on hoikka ja sporttinen ja fitness
https://www.instagram.com/sierraaaskyee/?hl=en
Tuommoista lantiota ei löydy kovin monelta, ja muu kroppa treenattu juuri siihen pisteeseen, jossa suurin osa miehistä kiinnostuu, myös ne jotka eivät tajua treenaamisesta mitään. Tuohan saa elantonsa siitä. Itse pidän ihanteena vielä vähän lihaksikkaampaa.
Ihanteella ei tietenkään ole paljoakaan tekemistä nk oikean elämän kanssa, maailmankuulut kaunottaret kuin tuo Sierra tai aiempi Sommer, ja vastaavat komistukset, elävät eri piireissä, tavallaan eri planeetalla. Mutta tiettyjä piirteitä voi tavallisempikin ihminen emuloida, nostaakseen tasoaan. Vaikka ei ihan samalle viivalle yltäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas osui.
Normaalipaino alkaa olla niin harvinaista, että ihmiset käsittävät terveessä painossa olevan lähtökohtaisesti hoikaksi. Lievä ylipaino on uusi normaali.
Mutta todellisuudessa ihminen, jonka painoindeksi on yli 23 ei ole hoikka vaan lähellä normaalipainon ylärajaa. Hoikka on lähellä alarajaa. Laiha puolestaan on alarajalla tai sen alla.
Esimerkiksi mallit ovat hoikkia tai laihoja ja heidän painoindeksinsä on tyypillisesti 18-20.
Bmi ei määritä hoikkuutta, vaan läskin määrä. Lihas painaa kolme kertaa enemmän. Laihaläski ei ole hoikka. Lihasta omaava voi olla, mutta hoikkia naisia yli bmi 23 ovat kyllä... no, todella harvinaisia, jos semmoisia on.
Ja se alaraja normaalipainolle on 18,5, ei 19. Ja monet mallit ovat alipainoisia. Tämän tutkimuksen mukaan jopa 94% malleista ovat alipainoisia
https://mightygoods.com/underweight-fashion-models/
vaikka se on varmaan yläkanttiin arvioitu.
Vierailija kirjoitti:
Mies2019’ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen ja hoikka on monessa tapauksessa sama asia kuin fitness-urheilija. Ne kisarasvat on vain kisoja varten.
Kun kerran ihanteesta puhutaan, niin
https://www.instagram.com/annanystrom/?hl=en
2v+ takainen Sommer Ray, ei ihan pitänyt tasoaan viime vuoteen https://www.instagram.com/sommerray/?hl=en
Tai kotimaista https://www.instagram.com/johanna_hermans/?hl=en
Ei ole sama asia. Nuo esimerkit ovat lihaksikkaita eivät sporttisia ja hoikkia.
Ne olikin minun ihannetta, eikä esimerkki alun lauseesta, siksi sanoin, että kun ihanteesta puhutaan.On se vaan usein sama asia. Vähintään puolet bikinifitness-kisaajista et tunnistaisi kisaajiksi kisakauden ulkopuolella, etenkään massakaudella.
Tässä yleinen ihanne joka on hoikka ja sporttinen ja fitness
Tuommoista lantiota ei löydy kovin monelta, ja muu kroppa treenattu juuri siihen pisteeseen, jossa suurin osa miehistä kiinnostuu, myös ne jotka eivät tajua treenaamisesta mitään. Tuohan saa elantonsa siitä. Itse pidän ihanteena vielä vähän lihaksikkaampaa.
Ihanteella ei tietenkään ole paljoakaan tekemistä nk oikean elämän kanssa, maailmankuulut kaunottaret kuin tuo Sierra tai aiempi Sommer, ja vastaavat komistukset, elävät eri piireissä, tavallaan eri planeetalla. Mutta tiettyjä piirteitä voi tavallisempikin ihminen emuloida, nostaakseen tasoaan. Vaikka ei ihan samalle viivalle yltäisikään.
Tää
On kyllä erittäin erittäin bueno.
Suomesta ei oikein tämmösiä löydy. Muille jätkille voin heittää vinkkinä että kannattaa harrastaa hieman venäjänmatkailua vaikka Pietariin tai Moskovaan. Venäjä on aika kiva maa kun näkee ne mimmit siellä. Jotkut aivan jäätäviä kaunottaria. Suomen baari ja tinderskeneen palaaminen sen reissun jälkeen on Hieman masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kyllä vanhempia mimmejä kun Janni jotka ovat vieläkin timmissä kunnossa treenaamatta.
Tunnen myös pari miespuolista henkilöä jotka ovat aina olleet tikissä treenaamatta koskaan. Toinen vielä veti aika paljon bisseä ja pizzaa.
Aika paljon ratkaisee geenit ja suoliston bakteerikanta.
Hah, et todellakaan tunne vanhempia naisia jotka ovat timmissä kunnossa treenaamatta, etkä miehiä. Tai sitten sinulla on poikkeava käsitys timmin tarkoituksesta, tai mitä treenaaminen tarkoittaa.
- Ei ylipainoinen
- yli 175cm
- B-D rinnat
- kiva hymy
- Avara maailmankatsomus
- Fiksu
- seikkailunhaluinen
- Ei ihmisvihaaja
- Terve itseluottamus
- On aito eikä käytä sarkasmia joka tilanteessa
Mutta minkään checklistin kanssa ei kannata kyllä koskaan olla liikenteessä, voi muuten missata aika kivoja tyyppejä.
Ulkonäköön vaikuttaa aika paljon myös käytös, eleet, ilmeet ja ryhti.
Itse 35v