Miehet, rehellisesti teidän ihanne nainen
Tuntuu, että naisten ulkonäköön kohdistuva nais-ihanne on täysin eri kuin miesten.
Miehet kuvailkaa tai laittaa linkki esimerkistä. Lisätkää oma ikänne vastaukseen.
Alla pikakysely.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vastasin sporttinen ja HOIKKA.
Ja olen mies joka on samaa. Kuten kuuluisa sanonta menee: LIKE ATTRACTS LIKE. Uskon siihen.
Samanlaiset tai samanlaiset arvot omaavat ihmiset yleensä pariutuu.
Sen takia esimerkiksi fitnessnaisilla on usein fitnessmies. Tottakai aina on poikkeuksiakin, kuten kaiken suhteen.
Itse en usko mihinkään "like attracts like" vaan Pyhään Biologiseen Totuuteen, eli vaikka itse olen laihaläski niin en halua laihaläskiä naista, vaan vastasin: Muodokas, normaalipainoinen ja sporttinen (ja oma lisäys: nuori)
M37
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Paras on sellainen hoikka nainen jolla on pyöreä peppu, mutta ei sellainen kamala Kardashian möykky perse, vaan sellainen persikka.
Kuulostaa hyvälle, laita kuva.
https://i.imgur.com/1dEA0BH.png
-eri
Ihannenaiseni... fiksu, älykäs, kokeilunhaluinen, naisellinen ja osaa yhdyssanat!
Sporttinen ja hoikka. En pidä yhtään tästä nykyisestä fitness hommasta koska naiset ovat liian lihaksikkaita / pulleita. En toisaalta myöskään pidä nykyajan normista eli lievää ylipainoa potevista naisista joita valtaosa edustaa. Toisena hoikan ja sporttisen jälkeen on hoikka. Sitten ns.normaalipainoinen mikä tarkoittaa hieman löysempää olemusta mutta painoindeksi normaali. Noiden jälkeen tulee sitten fitnesstytöt ja viimeisenä lihavat.
Vierailija kirjoitti:
Sporttinen ja hoikka on monessa tapauksessa sama asia kuin fitness-urheilija. Ne kisarasvat on vain kisoja varten.
Kun kerran ihanteesta puhutaan, niin
https://www.instagram.com/annanystrom/?hl=en
2v+ takainen Sommer Ray, ei ihan pitänyt tasoaan viime vuoteen https://www.instagram.com/sommerray/?hl=en
Tai kotimaista https://www.instagram.com/johanna_hermans/?hl=en
Ei ole sama asia. Nuo esimerkit ovat lihaksikkaita eivät sporttisia ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ihanteellinen pakkaus niin pituuden kuin vartalomallinkin puolesta. En osaa sanoa meneekö mihin kategoriaan, mutta hyvältä näyttää.
https://www.google.com/search?client=ms-android-huawei&ei=BPLiXPjBDO2Xm…:
Menee kategoriaan hoikka
Höpöhöpö. Normaalipainoinen.
Hoikka on paras ja mikä hauskinta niin nykyaikana harvinaista herkkua. Vielä 90 luvulla oli naiset ja tietty miehetkin hoikkia suhteessa siihen mitä nykyään. Ns normaalit on nykyää lievässä ylipainossa...
No, jos johonkin tällaiseen hölmöön kyselyyn pitää vastata...
Lievästi ylipainoinen ja muodokas lienee se, joka silmääni erityisesti miellyttää, lievä sporttisuus/liikunnallisuus on plussaa.
Ulkonäössä miellyttävät myös pitkät, runsaat hiukset ja pyöreähköt, ystävällisen näköiset kasvot.
Mutta eihän sitä pelkän kropan kanssa yhteen mennä, henkilökemiat kai ne ovat etusijalla.
Mies, 47
Maria Sid on julkkiksista minun mielestä tosi sexy.
Toisilla on elämä,toisilla se on vain netissä.
Vertaillessa ja vaatimuksia ladellessa elämä on ohi ennenkuin huomaattekaan.
Sellainen lattari isot tissit iso perse pitkät tuuheat mustat hiukset. Joku venezuela kolombia mexico hottis muija.
Kunhan ei vaan oo suomalainen, saksalainen, itäblokin tms tylsä tyly epäsosiaalinen kurttunaama niin hyvä on.
Tärkeintä on sisäinen kauneus.
Jos on fiksu sisältä niin kauneus on todennäköisesti ulkoisestikin hyvä.
Harmi ettei tällaisille kelpaa kiltit miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla nimenomaan hoikka? Miksi ei riitä, että on normaalipainonen? Vai naisetko täällä nimenomaan vastailee.
yleensä lihavat mieltävät itsensä "normaalipainoisiksi" jolloinka miehet ovat alkaneet preferoimaan "hoikkaa" vaikka tarkoittavat sillä oikeasti normaalia normaalipainoista
Nykyään kun suurin osa väestöstä on lihavia, niin normaalipainoista ihmistä pidetään laihana ja anorektikkona. Kummallista "kehitystä".
Anders kirjoitti:
Kyllä se tykkääminen enempi riippuu siitä henkilön persoonallisuudesta, luonteesta ja fiksuudesta kuin kehon muodoista tai painosta.
Kyllä, varsinkin pitemmällä aikavälillä. Mutta voi niistä ulkoisistakin ominaisuuksista olla mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut juoksua koko ikäni ja nykyinen hehtaaripeppumuoti ällöttää minua. Niillä virtahevon läskeillä ei takuulla juosta kilometriä enempää.
Eli vastauksena: Sporttinen ja hoikka.
Pystytkö esittämään mielipiteesi kaunopuheisemmin?
Miksi vaihtoehtona ei ole lihavaa? Noista sitten tuo muodokas ja rehevä. Varmaan Lateciat tyyppinen 175cm ja 100kg. Oon siis 15-vuotias poika. Minusta paras olisikeskilihava eli 130
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaihtoehtona ei ole lihavaa? Noista sitten tuo muodokas ja rehevä. Varmaan Lateciat tyyppinen 175cm ja 100kg. Oon siis 15-vuotias poika. Minusta paras olisikeskilihava eli 130
Takaisin äidin tissille siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdoista puuttui oikeasti täydellinen. Rikas, kaunis ja nymfomaani.
Riittää, että on hoikka, kaunis ja nymfomaani.
Eivät tukevat ja pyöreät ole hedelmällisempiä, ylipaino vaikuttaa siihen negatiivisesti.