Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, rehellisesti teidän ihanne nainen

Vierailija
20.05.2019 |

Tuntuu, että naisten ulkonäköön kohdistuva nais-ihanne on täysin eri kuin miesten.
Miehet kuvailkaa tai laittaa linkki esimerkistä. Lisätkää oma ikänne vastaukseen.

Alla pikakysely.

Miehet, rehellisesti teidän ihanne nainen

Vaihtoehdot

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyra Banksilla on nykyään täydellinen vartalo kun ei ole enää liian laiha. 

https://www.google.com/search?q=tyra+banks+sports+illustrated+2019&rlz=…:

Vierailija
42/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on sellainen hoikka nainen jolla on pyöreä peppu, mutta ei sellainen kamala Kardashian möykky perse, vaan sellainen persikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehillä on niin laaja naismaku että kaikki kelpaavat tasapuolisesti."

Terveisin tasojankkaava palstau li

Vierailija
44/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat naiset ovat niitä kauneimpia. Vaikea enää löytää ketään viehättävää naista, kun ylipainosta on tullut uusi normaalipaino. Ja kyllä, olen itsekin hoikka ja urheilullinen. Ja kyllä, olen myös tietoinen siitä, että suurin osa miehistä on niin ikään ylipainoisia.

Vierailija
45/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen sopivan muodokas.

Vierailija
46/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka miellyttää silmää. Ei tartte todellakaan olla mikään malli tjms. Saa olla vaikka lievästi ylipainoinenkin. Ja tykkään pitkistä naisista, kun itsekin olen.

Vierailija
47/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihanteellinen pakkaus niin pituuden kuin vartalomallinkin puolesta. En osaa sanoa meneekö mihin kategoriaan, mutta hyvältä näyttää.

https://www.google.com/search?client=ms-android-huawei&ei=BPLiXPjBDO2Xm…:

Vierailija
48/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihanteellinen pakkaus niin pituuden kuin vartalomallinkin puolesta. En osaa sanoa meneekö mihin kategoriaan, mutta hyvältä näyttää.

https://www.google.com/search?client=ms-android-huawei&ei=BPLiXPjBDO2Xm…:

Menee kategoriaan hoikka

Vierailija
49/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei väliä rakkauden kanssa. Rakkaani on hyvännäkönen, mutta rakastan yleisen olemuksen vuoksi.

Vierailija
50/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin sporttinen ja HOIKKA.

Ja olen mies joka on samaa. Kuten kuuluisa sanonta menee: LIKE ATTRACTS LIKE. Uskon siihen.

Samanlaiset tai samanlaiset arvot omaavat ihmiset yleensä pariutuu.

Sen takia esimerkiksi fitnessnaisilla on usein fitnessmies. Tottakai aina on poikkeuksiakin, kuten kaiken suhteen.

Fair enough, mutta kysymyksen asettelun puolesta sopii olettaa että ap:n hoikka on itse asiassa alipainoinen eikä terve hoikka, joka olisi yleisesti ottaen normaalipainoinen. Tai vaihtoehtoisesti hänen käsityksensä normaalipainoisesta onkin oikeasti ylipainoinen, ja hoikka on normaalipainoinen siinä missä 'todella hoikka' menee alipainoiseksi.

Vierailija
51/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hän on, täydellinen nainen

Otettu muutamaksi sekunniksi tuommoisen videon keskelle, että jaksaa katella.

Vierailija
52/190 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin sporttinen ja HOIKKA.

Ja olen mies joka on samaa. Kuten kuuluisa sanonta menee: LIKE ATTRACTS LIKE. Uskon siihen.

Samanlaiset tai samanlaiset arvot omaavat ihmiset yleensä pariutuu.

Sen takia esimerkiksi fitnessnaisilla on usein fitnessmies. Tottakai aina on poikkeuksiakin, kuten kaiken suhteen.

Fair enough, mutta kysymyksen asettelun puolesta sopii olettaa että ap:n hoikka on itse asiassa alipainoinen eikä terve hoikka, joka olisi yleisesti ottaen normaalipainoinen. Tai vaihtoehtoisesti hänen käsityksensä normaalipainoisesta onkin oikeasti ylipainoinen, ja hoikka on normaalipainoinen siinä missä 'todella hoikka' menee alipainoiseksi.

Miesten ihanne kaikissa maanosissa, on bmi 17-21, yhden tutkimuksen mukaan, jossa katsottiin erimuotoisia profiileja naisten kehoista.

Lähes kaikki playboy-mallit 60-luvulta lähtien, ovat olleet 19-20,5.

Vierailija
53/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lyhyistä naisista (<170). Naisen tulee olla pitkä, hoikka ja tumma, tähän tapaan:

http://img.photobucket.com/albums/v441/antbabe/more%20photos/moremoremo…

M40

Vierailija
54/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut juoksua koko ikäni ja nykyinen hehtaaripeppumuoti ällöttää minua. Niillä virtahevon läskeillä ei takuulla juosta kilometriä enempää.

Eli vastauksena: Sporttinen ja hoikka.

Vierailija
55/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta, naiset!

Kunhan suomalaiset miehet saadaan korvattua paremmalla materiaalilla lähí-ìdästä ja pohjoìsafríkasta, niin reilusti ylipainoinenkin nainen kelpaa, kunhan tulot ovat kunnossa.

Vierailija
56/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tissit tottakai.

Vierailija
57/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdoista puuttui oikeasti täydellinen. Rikas, kaunis ja nymfomaani.

Vierailija
58/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa todella hyvän kropan, on joko nuori (17-23) ja harrastaa voimistelua tai ratsastusta tms joka kehittää oikeita lihaksia, tai jos on sitä vanhempi niin sitten treenaa lihaksia salilla. 

Televisiosarjasta First Dates löytyi muuten älyttömän hyväkroppainen 48 vuotias, https://youtu.be/UcXSu416ZcQ

että ei se ikä välttämättä ole este, vaikka useimmat, naiset ja miehet, eivät jaksa panostaa vanhempana.

Vierailija
59/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla nimenomaan hoikka? Miksi ei riitä, että on normaalipainonen? Vai naisetko täällä nimenomaan vastailee.

Koska nimenomaan hoikka on normaalipainoinen.

Vierailija
60/190 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Paras on sellainen hoikka nainen jolla on pyöreä peppu, mutta ei sellainen kamala Kardashian möykky perse, vaan sellainen persikka.

Kuulostaa hyvälle, laita kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi