Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet lukiolaisesta jolla on yläasteikäisiä kavereita?

Vierailija
20.05.2019 |

Tuttavapiirissä tällainen ja mielestäni vähän erikoinen tapaus. Mitä mieltä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus valita itse kaverinsa. Jos kaverit ovat asiallisia ja kohtelevat häntä hyvin, asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
2/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hieman omituista jos yläastekaverit on ainoita kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kaikesta sitä saakin ongelman. Mulla on kaksi lasta ja kyllä se lukiolainen on yläkoulua käyvän siskonsa ja tämän kaverien kanssa ihan onnistuneesti. Itse seurustelin ysillä lukiolaisen kanssa. En tiennytkään tän olevan ongelma.

Vierailija
4/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion ekaluokkalaisella ja ysiluokkalaisella on korkeintaan vuosi ikäeroa. Ei mielestäni lainkaan merkittävä ikäero. 

Vierailija
5/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei muutu yhdessä kesässä miksikään. Jos siis ysillä voi olla kasiluokkalaisen kaveri, voi ihan hyvin jatkaa sitä kaveruutta sittenkin kun se vanhempi menee lukioon. 

Vierailija
6/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri kouluaikana oli minua 2v nuorempi. Yläasteella ja lukiossa. Ei mitään ongelmaa tai outoa kenenkään mielestä ollut. Meillä oli myös vanhempia kavereita.

Vierailija
7/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kanssa nuorena nuoremmista enemmän kuin saman ikäisistä.

Vierailija
8/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai sitten jotenkin outo, kun en hylännyt parasta ystävääni vain siksi, että menin lukioon. Meillä on ikäeroa alle viikko. 

Vierailija
9/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?!? Kyllä minä nuorena olin porukassa jossa oli kavereita ainakin neljän vuoden ikäerolla. Eipä tuosta suurta haittaa elämään seurannut.  :) Miksi ihmeessä ihmisen pitäisi missään iässä kaveerata vain juuri samanikäisten kanssa??

10/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran pieksut. Minulla 1991 syntyneellä ihmisellä on 1999 syntynyt kaveri. Voi kauhistus sentään ikä eroa.

Kaverini ole syntynyt vielä silloin kun minä olen kököttänyt ekalla

Vierailija
11/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö viettää kaiken aikaa tuon yläasteelaisen kanssa ja mielestäni hän on paljin lapsellisempi kuin muut ikäisensä.

Ap

Vierailija
12/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tyttö viettää kaiken aikaa tuon yläasteelaisen kanssa ja mielestäni hän on paljin lapsellisempi kuin muut ikäisensä.

Ap

Ystävien kanssa on tervettä viettää aikaa. Sinä olet ilkeä, jos pidät sellaista lapsellisena. 

Vierailija
13/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs koulukiusaaja täällä haukkuu toista kavereiden perusteella? Kaveruus ja ystävyys ei ole ikäkysymys. Minulla oli lapsena aikuiskaverikin. Hän on minua 25 vuotta vanhempi ja olemme edelleen ystäviä. 

Vierailija
14/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Vierailija
15/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen: "Hienoa, että hän on löytänyt kavereita. Se ei ole lainkaan itsestäänselvyys."

Vierailija
16/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ystävyys ei millään tavalla katso ikää. Rakkaus kylläkin.

Vierailija
17/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun, sinun tai kenenkään muunkaan pitäisi olla jotain mieltä kenestäkään??? Miksi et osaa elää ihan omaa elämääsi, ja pitää nokkasi erossa toisten asioista?

Vierailija
18/18 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien voi olla iästä huolimatta, tärkeintä että se oma kaveripiiri on sellainen missä viihtyy ja ystävyys on tasavertainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän