Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
661/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei vieläkään ole selvinnyt, mikä tässä on ongelma. Jos haluaa tietää, pitää kysyä. Jokainen tekee ihan itse valintansa sen suhteen, haluaako tietää vai ei.

Ongelma on se, että näillä joillain on joku ihme defenssi ettei voi kertoa. Se on jotain niin spesiaalia että pitää salata eikä voi keskustella asiasta niinkuin muista asioista keskustellaan eikä voida perustella miksi. Vastapuoli on taas perustellut monta kertaa miksi kysyvät.

Se on niin salaperäistä ja intiimiä, mutta sitä ollaaan valmiina harrastamaan tutemattoman kanssa ilman, että tiedetään edes nimeä. Siinä muuten yksi syy miksi sitä toisaalta kysellään. Se kertoo kertakaikkiaan niin paljon ihmisestä.

Vierailija
662/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hulluna ja kestämättömänä ajatuksena, että kieltäisin itseltäni seksin, koska joku, jonka EHKÄ joskus tapaan, ei pidä siitä, että minulla on ollut seksielämää ennen tapaamistamme. Välttämättä ihmistä, johon rakastun, ei tule ikinä enää vastaan ja minä eläisin jalat ristissä, vaikka tykkään paljon seksistä. Elän itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt olen ihan rehellinen täällä palstalla, mutta en tietenkään tätä kumppanille kerro, mutta minusta jotkut yhden illan jutut ovat paljon pienempi "haitta", kuin pitkässä parisuhteessa tapahtuva seksi, joka on yleensä tunnepohjaista ja sitä harrastetaan säännöllisesti... Vertaileeko kumppani minua exäänsä? Mitä jos exä olikin parempi? Onko hän oppinut nuo kaikki temput ja asennot exänsä kanssa?

Olen itse mies ja vaikea kuvitella että kukaan mies ajattelisi näin, vaan tämä vaikuttaa naisen vastauksesta. Kiinnostavasti tämä on aihealue, jossa miehillä näyttää olevan ihan eri tunteet naisia kohtaan kuin naisilla miehiä kohtaan, ja kummankin sukupuolen on mahdoton intuitiivisesti ymmärtää toisiaan

Eli miehet eivät siis kuvittele, että naiset vertailisivat seksikokemuksiaan? Mikä siinä määrässä sitten oikein kiehtoo?

Mitä siinä määrässä on niin henkilökohtaista? Jos joku kysyy niin miksei siihen voi vastata? Hävettääkö se vai mitä? Mikä tekee siitä asiasta sellaisen ettei sitä voi kertoa niinkuin muut asiat?

Eri

En häpeä, mutta ihmettelen mitä joku sillä tiedolla tekee! Ymmärrän, jos kysellään entisistä PARIsuhteista ja avioliitoista ym., mutta että seksipartnereiden määrästä ja ihan sieltä lähtien, kun on poikuus/neitsyys menetetty!? Minusta se kertoo ihmisestä enemmän, jos on lukuisia parisuhteita taustalla, kuin se, että olisi vain näitä irtosuhteita... Jokainen nyt sen tietää, että parisuhteissa harrastetaan seksiä, niin miksei siis riitä se tieto, että miten paljon on ollut näitä vakavia tunteisiin perustuneita suhteita?

Et vastannut kysymykseen, miksi se on niin henk. koht asia että otat siihen vastaamisesta noin suuret paineet?

Koska minä pidän sitä ihan järjettömänä, että miksi jonkun pitäisi tietää toisen irtosuhdehistorian oikein numerotarkkuudella. Mitä joku sillä tiedolla tekee? Pitääkö jotain tilastointia, kuinka paljon miehet ja naiset keskimäärin harrastavat irtosuhteita?

Ei se ole yhtään sen järjettömämpi kuin mikään muukaan kysymys. Ihan rinnastettavissa entisten parisuhteidenkin määrään, henkilön koko suhdehistoriaan. Ihan sama kuin entisistäkin parisuhteista sanoisit että ihan järjetöntä tietää, tekeekö jotain tilastoa? Miksi irtosuhdemäärä on joku spesiaalitapaus mistä ei voi puhua?

Sinä taidatkin olla tässä se, jolle seksi ei merkitse juuri mitään muuta kuin kevyttä hupia, niin valmis olet sillä repostelemaan. Hassua miten keikahti ympäri tämä asetelma.

Voi voi, et tiedä kenelle puhut.

Ja taas et vastannut kysymykseen vaan piti jotenkin ilveillä.... :D ootte te kyllä hassuja. Se, että asioista voi puhua avoimesti ei kerro henkilön kokemuksesta kyseisistä asioista :) näköjään juuri kokeneemmilla on joku ongelma puhua niistä, jostain syystä parisuhteista ei ole kuitenkaan ongelmaa puhua.

Vierailija
664/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei vieläkään ole selvinnyt, mikä tässä on ongelma. Jos haluaa tietää, pitää kysyä. Jokainen tekee ihan itse valintansa sen suhteen, haluaako tietää vai ei.

Ongelma on se, että näillä joillain on joku ihme defenssi ettei voi kertoa. Se on jotain niin spesiaalia että pitää salata eikä voi keskustella asiasta niinkuin muista asioista keskustellaan eikä voida perustella miksi. Vastapuoli on taas perustellut monta kertaa miksi kysyvät.

Niin, koska se on henkilökohtaista. Haluaisitko, että kun sinulla tulee ero niin nainen kävisi seuraavan miehen kanssa läpi sinun panojasi kovinkin tarkasti?

Miksei parisuhteet ole henkilökohtaisia? Miksi niiden läpikäyminen on ok?

Vierailija
665/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei ole kukaan seksikyselijä vastannut, että miksi he eivät voi suoraan ilmoittaa, että he eivät halua suhdetta sellaisen kanssa, jolla on ollut irtoseksiä. Miksi heidän pitää saada tietoonsa, kuinka monen ihmisen kanssa seksiä on ollut?

Miksi naiset ei sano profiilissa suoraan, kuinka monta euroa miehen pitää tienata? 

Toisaalta, pituusrajan aika moni ilmoittaa cm tarkkuudella, ehkä minun pitäisi ilmoittaa painorajan naisille myös.

Musta tää olis oikeastaan hyvä. Miksi mies ei saisi ilmoittaa painoa jos nainen saa ilmoittaa vaaditun pituuden? Silloin ei ainakaan jäisi naisellekaan epäselväksi millaisesta mies pitää eikä tarvitse pohtia onko tarpeeksi hyvä.

Liian moni mies myös tyytyy ja sitten nainen on epävarma kun sisimmässään tietää ettei ole sitä mitä mies oikeasti haluaa.

Niin että naiset laittaisivat euromäärän siihen? Eikun eikun, tarkoitit tietysti taas vain, että miesten pitäisi olla transparentteja ja rehellisiä, naiset edelleen valehtelisi ja teeskentelisi, ettei semmoista ole, ettei sillä ole väliä.

Mitenniin taas?

Ja siinäs laittaisivat? Harva varmaan kuitenkaan kehtaa, kuten miehet eivät kehtaa laittaa painoa.

Luonnollisesti kenenkään ei pitäisi valehdella tai teeskennellä.

Ilman valehtelua ja teeskentelyä suhteita ei juuri synny. Koska naiset eivät siedä suorapuheisuutta ja pehmentämätöntä, kaunistelematonta totuutta. Eikä jotkut miehet pidä naisten eletystä elämästä.

Ylellä oli yksi miedosti kiinnostava deittailuohjelma, jonka idea oli, että osapuolet ovat mahdollisimman rehellisiä alusta asti. Luurangot kaapeista heti, historia auki kysyttäessä, ja rehellisesti tulevaisuuden odotuksista ja toiveista.

Ei siellä syntynyt juuri mitään pareja, tai olla yksi neohippi-rastatukka-pariskunta, mutta tavallisemmat ihmiset torjuivat toisensa tällä menetelmällä.

Mistä tiedät että he eivät olisi torjuneet toisiaan joka tapauksessa?

Itse ainakin haluan rehellisyyttä, mistä muuten voin tietää onko mies sopiva jos valehtelee? Törkeää huijata itsensä parisuhteeseen.

Vierailija
666/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska se on henkilökohtaista. Haluaisitko, että kun sinulla tulee ero niin nainen kävisi seuraavan miehen kanssa läpi sinun panojasi kovinkin tarkasti?

Parisuhteen seksielämä on henkilökohtaista

Vierailija
667/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen seksielämä on henkilökohtaista

Parisuhteet luettelemalla saa kuitenkin tietää kuinka monen kanssa sitä parisuhdeseksiä on harrastettu.

Vierailija
668/711 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vastata, mutta jokainen voi tehdä valinnan tuon perusteella

Vierailija
669/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta tarvitse jokaisesta nuoruuden biletysreissusta kertoa. Ei minua kiinnostaisi kenenkään lukumäärät. Riittää kun kertoo mahdollisesta avioliitosta tai muusta pidemmästä suhteesta, niitäkään ei tarvitse yksityiskohtaisesti avata.

Onpa itsekeskeistä ajattelua. "Riittää kun kertoo x". Niin, sinulle riittää, ei se tarkoita että toiselle osapuolelle riittäisi.

Miksi sen toisen pitäisi tietää kaikki jopa sieltä neitsyyden/poikuuden menetyksestä alkaen? Ihan oikeasti...

Jotta tietää millainen toinen on oikeasti ollut.

Miksi työnantaja haluaa koko työhistorian? Ainakin uraputki-töissä, rivityöntekijän palkkaamisprosessissa ei ehkä ole niin tarkkaa.

Eikö erota parisuhdetta työsuhteesta? Eikä kukaan täysipäinen työnhakija kerro kaikkea, eikä fiksulle rekrytoijalle tule yllätyksenä ettei työhaastattelussa todellakaan avata koko historiaa.

Heh, osaan kyllä kuvitella millainen tunnelma on treffeillä, joissa toinen ottaa esimiehen asenteen. Ei tule toisia treffejä.

Oletko niin tyhmä ettet ymmärrä vertausta? 

Vertauksesi on todella paska, sillä ei ole mitään arvoa tässä keskustelussa kun noita asioita ei voi vertailla keskenään.

-eri

Tietenkin niitä voi vertailla. Tuossa linkitettiin jopa pitkä ketju, jossa molempien hakuprosessia vertailtiin.

Voihan niitä vertailla, muttei siitä mitään hyötyä ole tälle keskustelulle. Siitä vaan.

Kyllä siitä on hyötyä, tässä ja moneessa muussa keskustelussa. SiitäKIN näkee, että historia on oleellinen osa henkilöä, ja on yleisestikin paras ennuste tulevaisuudesta.

Vierailija
670/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän hulluna ja kestämättömänä ajatuksena, että kieltäisin itseltäni seksin, koska joku, jonka EHKÄ joskus tapaan, ei pidä siitä, että minulla on ollut seksielämää ennen tapaamistamme. Välttämättä ihmistä, johon rakastun, ei tule ikinä enää vastaan ja minä eläisin jalat ristissä, vaikka tykkään paljon seksistä. Elän itselleni.

Ei ole kukaan kieltänyt. Kunhat et sitten valehtele asiasta.

Vierailija
671/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yksityinen asia, eikä muilla ole kommentointioikeutta kenenkään seksielämään.

Jos parisuhteeseen aiotaan niin kyllä on oikeus tietää.

No ei ole. Se, mitä tapahtuu parisuhteen aikana, kuuluu toiselle, mutta se, mitä on tapahtunut aikaisemmin, on yksityistä eikä liity millään tavalla ajankohtaiseen suhteeseen. . Jos joku haluaa kertoa, niin siitä vaan, mutta kenelläkään ei ole oikeutta toisen menneisyyteen. Mitä sillä tiedolla edes tekisi. Mennyt on mennyttä. Jos nainen ei pysty keskittymään minuun, vaan vetää mukaan mun entiset naiset, ei ole luvassa mitään tasapainoista suhdetta. Haluan itsevarman naisen, joka haluaa just minut. Olen saanutkin onneksi. Nyt olen taas sinkku ja nautin siitä niin kauan kuin sitä kestää.

Tietenkin on oikeus asettaa suhteen ehdoksi, että saa tietää mitä toinen on puuhastellut elämässä. Ei sinun tietenkään ole pakko kertoa, eikä toisen ole pakko olla sinun kanssa.

Menneisyys on paras ennuste tulevaisuudesta. Siksi meillä on mm rikosrekisterit ja luottotiedot.

Jos menneisyys ennustaa, että seksi maistuu, niin minä laitan ainakin yläpeukkua siinä kohtaa. minkään pihtarin kanssa en alkaisi seurustella.

Oletatko sinä että jokainen, jolla ei ole takana paljoa kokemuksia, on suhteessa sitten pihtari? Voi hyvänen aika sentään.

No en ihan sitä tarkoittanut.

Haluatko sitten selittää mitä tarkoitit?

Otin vain kantaa siihen, että en lähde automaattisesti tuomitsemaan ihmistä värikkään seksihistorian takia ja ainakin sen perusteella tiedän, että seksi tuolle ihmiselle todennäköisesti maistuu. Siinä kaikki.

Mutta automaattisesti tuomitset pihtariksi sen, jolla on vähemmän värikäs seksihistoria. Asia selvä.

No kun en. Pihtariutta ei voi etukäteen tietää, mutta jos on ollut paljon seksiä ennenkin niin sitten voi kohtalaisen varmasti olettaa, että sellainen nainen ei ainakaan ole pihtari. Ymmärsitkö nyt?

Joo, mutta sinä et nyt tainnut ymmärtää mitä minä tarkoitin. Sanoit että et alkaisi suhteeseen pihtarin kanssa, mutta koska sitä ei voi etukäteen tietää, et siis alkaisi suhteeseen sellaisen kanssa jolla ei ole paljoa seksihistoriaa takana. Etkö sä tällöin leimaa sellaiset ihmiset pihtariksi, jos et ole valmis edes ottamaan asiasta selvää?

Siksi et ymmärrä, kun syötät sanoja suuhuni. Sanoin ainoastaan, että pihtarin kanssa en alkaisi suhteeseen. Missä kohtaa tuossa sanotaan, että kaikki vähäisen seksihistorian omaavat ovat automaattisesti pihtareita?

Niin, mutta edelleen: jos sanot ettet alkaisi suhteeseen pihtarin kanssa, niin millä sinä sitten ennen suhdetta selvität onko toinen sellainen? Määrittääkö sen aiempi seksihistoria (kuten tekstistäsi tulkitsin) vai mikä sitten?

No sehän selviää tietenkin suhteen kuluessa.

Olemme käyneet tämänkin jo läpi, mutta jos naisella on ollut aiemmin monipuolinen seksihistoria, niin silloin on ainakin melko varmaa että pihtaaja *ei* ole kyseessä. Se on ainut asia, jonka voimme päätellä.

Sitäkään sä et voi tietää varmasti kuin vasta suhteessa, miten tämä monipuolisen historian omaava siinä käyttäytyy. Jos sille se monipuolisuus onkin se juttu, voi yksi kumppani alkaa kyllästyttämään ja pihtaus tälle alkaa. Kokemuksia haetaan sitten suhteen ulkopuolelta. Näitäkin tapahtuu.

Koskaan ei voi etukäteen tietää.

Tuollainen ihminen tuskin lähtisi edes parisuhdetta hakemaankaan, miksi lähtisi jos ikuinen monipuolisuus olisi se juttu?

Koska suhteelta haluaa muita asioita, TIETYSTI! Pitääkö tänne oikeasti lausua itsestäänselvyyksiä ääneen, tai kirjoittaa auki? Eikä teidän teeskentelyllä ole mitään rajaa?

Vierailija
672/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei ole kukaan seksikyselijä vastannut, että miksi he eivät voi suoraan ilmoittaa, että he eivät halua suhdetta sellaisen kanssa, jolla on ollut irtoseksiä. Miksi heidän pitää saada tietoonsa, kuinka monen ihmisen kanssa seksiä on ollut?

Miksi naiset ei sano profiilissa suoraan, kuinka monta euroa miehen pitää tienata? 

Toisaalta, pituusrajan aika moni ilmoittaa cm tarkkuudella, ehkä minun pitäisi ilmoittaa painorajan naisille myös.

Musta tää olis oikeastaan hyvä. Miksi mies ei saisi ilmoittaa painoa jos nainen saa ilmoittaa vaaditun pituuden? Silloin ei ainakaan jäisi naisellekaan epäselväksi millaisesta mies pitää eikä tarvitse pohtia onko tarpeeksi hyvä.

Liian moni mies myös tyytyy ja sitten nainen on epävarma kun sisimmässään tietää ettei ole sitä mitä mies oikeasti haluaa.

Niin että naiset laittaisivat euromäärän siihen? Eikun eikun, tarkoitit tietysti taas vain, että miesten pitäisi olla transparentteja ja rehellisiä, naiset edelleen valehtelisi ja teeskentelisi, ettei semmoista ole, ettei sillä ole väliä.

Mitenniin taas?

Ja siinäs laittaisivat? Harva varmaan kuitenkaan kehtaa, kuten miehet eivät kehtaa laittaa painoa.

Luonnollisesti kenenkään ei pitäisi valehdella tai teeskennellä.

Ilman valehtelua ja teeskentelyä suhteita ei juuri synny. Koska naiset eivät siedä suorapuheisuutta ja pehmentämätöntä, kaunistelematonta totuutta. Eikä jotkut miehet pidä naisten eletystä elämästä.

Ylellä oli yksi miedosti kiinnostava deittailuohjelma, jonka idea oli, että osapuolet ovat mahdollisimman rehellisiä alusta asti. Luurangot kaapeista heti, historia auki kysyttäessä, ja rehellisesti tulevaisuuden odotuksista ja toiveista.

Ei siellä syntynyt juuri mitään pareja, tai olla yksi neohippi-rastatukka-pariskunta, mutta tavallisemmat ihmiset torjuivat toisensa tällä menetelmällä.

Mistä tiedät että he eivät olisi torjuneet toisiaan joka tapauksessa?

Itse ainakin haluan rehellisyyttä, mistä muuten voin tietää onko mies sopiva jos valehtelee? Törkeää huijata itsensä parisuhteeseen.

Niin, tyypillisesti sinä naisena haluat että mies on rehellinen sekä itsestään että toiveistaan, jotta voit

a) tuomita ja torjua jonkun seikan takia, kuten mainittu ettei tienaa tarpeeksi.

b) voit ennaltaehkäisevästi torjua miehen hänen toivomusten takia. Koska et voi sietää ajatusta että sinua tuomittaisiin ja torjuttaisiin.

Itsellesi ei tullut mieleenkään, että naisen pitäisi olla rehellinen mistään arasta asiasta. 

Juurihan sanoin että molempien pitäisi olla rehellisiä? Se että naisen ei pitäisi olla mielestäni rehellinen on ihan omaa keksimääsi. Ihme oletuksia taas.

Vierailija
673/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin turhaa mussuttamista. On täysi oikeus valita kumppani haluamillaan kriteereillä. Kuten naiset vaikka olisi metrin leveä ja puolitoista pitkä haluaa pitkän miehen. Jotkut asiat vain on niin. Se loppujen lopuksi riittää loppukaneetik. En halua irtoseksinaista kumppaniksi, koska en halua.

Se on ihan ok, sulla on siihen oikeus. Sulla ei ole kuitenkaan oikeutta kaivella kenenkään menneisyyttä. Mutta sehän ei ole ongelma, jos ilmoitat kriteerisi ihan oma-aloitteisesti. Sulle varmasti on ok myös se, että nainen, joka pitää kysymystäsi sopimattomana, riippumatta omien kokemustensa määrästä, hylkää sut siinä vaiheessa.

Vierailija
674/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan kieltänyt. Kunhat et sitten valehtele asiasta.

En tietenkään valehtele, koska en edes käy tuota keskustelua. Jos mies siinä vaiheessa katoaa, olen hyvin tyytyväinen, koska en haaskaa aikaani enempää sellaiseen persoonaan.

Vierailija
675/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vastata, mutta jokainen voi tehdä valinnan tuon perusteella

Tietenkin voi, myös se, joka jättää vastaamatta voi tehdä valinnan kysymyksen perusteella.

Vierailija
676/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin turhaa mussuttamista. On täysi oikeus valita kumppani haluamillaan kriteereillä. Kuten naiset vaikka olisi metrin leveä ja puolitoista pitkä haluaa pitkän miehen. Jotkut asiat vain on niin. Se loppujen lopuksi riittää loppukaneetik. En halua irtoseksinaista kumppaniksi, koska en halua.

Se on ihan ok, sulla on siihen oikeus. Sulla ei ole kuitenkaan oikeutta kaivella kenenkään menneisyyttä. Mutta sehän ei ole ongelma, jos ilmoitat kriteerisi ihan oma-aloitteisesti. Sulle varmasti on ok myös se, että nainen, joka pitää kysymystäsi sopimattomana, riippumatta omien kokemustensa määrästä, hylkää sut siinä vaiheessa.

Kuten kirjoitin. On täysi oikeus kummallakin tehdä valintansa. On oikeus kysellä toisen menneisyydestä ja siitä tietenkin seuraa toisen oikeus tehdä siitä omat johtopäätökset.

Vierailija
677/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on oikeus kaivella mahdollisen kumppanin historiaa, en minä(kään) sokkona suinpäin parisuhteeseen syöksy. Jos naiselle ei ole ok että asiasta keskustellaan, niin se on hyvä vain ettei enempää toisiimme aikaa tuhlattu ja sanotaan heipat. Odotan että molemmilla on samat arvot, tai että ne ainakin peilaa hyvin paljon toisiaan. Osaan tehdä kompromisseja ja tulla puolitiehen vastaan, mutta en tässä asiassa.

-eri

Vierailija
678/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Joskus sanoi, että valehdellaan koska miehet eivät kestä totuutta. En ikinä haluaisi seurustella miehen kanssa , joka ei hyväksyisi menneisyyttäni. Aika moni mies nauttii estottomuudestani ja kokeneisuudestani. Sellaisen kanssa haluan olla suhteessa.

Vierailija
679/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihistorian kyseleminen enteilee kontrollointia myös parisuhteessa. Sellaiselle ihmiselle ei kannata kertoa itsestään mitään vaan jättää hänet siinä kohdassa taakseen ja jatkaa matkaa.

Kyselijä taas voi itse ilmoittaa, että hän ei ala suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on ollut aikaisemmin irtosuhteita, niin toisen ylsityisasioita ei tarvitse udella, koska ne eivät kenellekään kuulu. Se kannattaa deittipalstoillakin kirjoittaa omaan kuvaukseensa, niin ei tule matchattua väärän ihmisen kanssa.

Enteilee kontrollia vain jos naisella on värikäs historia, sillon on mustasukkaisuudelle onkin ihan järkiperäinen syy.

Oletko kuullut rakastumisesta ja sitoutumisesta? Seksitöntä elämää elävä sinkku ei mitenkään osoita olevansa olevansa sitoutumiskykyisempi tai luotettavampi kuin sinkku, jolla on seksielämää.

Kyllä seksikumppaneiden määrä korreiloi vahvasti uskottomuuden kanssa.

Sulla on varmaan tälle jotain tieteellistä näyttöä?

Vierailija
680/711 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin salaperäistä ja intiimiä, mutta sitä ollaaan valmiina harrastamaan tutemattoman kanssa ilman, että tiedetään edes nimeä. Siinä muuten yksi syy miksi sitä toisaalta kysellään. Se kertoo kertakaikkiaan niin paljon ihmisestä.

Olisiko siinä vaikka se, että seksi on yleensä aika spontaani ja hetkessä tapahtuva juttu ja sellaisten kokmeusten tilittäminen jälkeenpäin ikään kuin tilastoina tuntuu jotenkin tympeältä. Kun se hetki on ollut ja mennyt ja siihen liittyy niin monenlaista prosessia, että mikään numerojen luetteleminen ei tee sille millään tavalla oikeutta, vaan tuntuu pelkästään oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän