Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
621/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei ole kukaan seksikyselijä vastannut, että miksi he eivät voi suoraan ilmoittaa, että he eivät halua suhdetta sellaisen kanssa, jolla on ollut irtoseksiä. Miksi heidän pitää saada tietoonsa, kuinka monen ihmisen kanssa seksiä on ollut?

Vierailija
622/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ei ole kukaan seksikyselijä vastannut, että miksi he eivät voi suoraan ilmoittaa, että he eivät halua suhdetta sellaisen kanssa, jolla on ollut irtoseksiä. Miksi heidän pitää saada tietoonsa, kuinka monen ihmisen kanssa seksiä on ollut?

Miksi naiset ei sano profiilissa suoraan, kuinka monta euroa miehen pitää tienata? 

Toisaalta, pituusrajan aika moni ilmoittaa cm tarkkuudella, ehkä minun pitäisi ilmoittaa painorajan naisille myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole kukaan mies koskaan kysynyt irtoseksin lukumääristä... Voin siis todeta, että nämä kaikki miehet ovat olleet ihan täyspäisiä aikuisia miehiä. Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja entisistä parisuhteista ollaan jotain keskusteltu, mutta ei mistään yhden illan hoidoista...

Joillekin miehille naisen historialla ei ole mitään väliä.

Silloin kun suhde ei ole vakava, sillä ei ole yleensä miehelle mitään väliä, poisluettuna seksitautien pelko

Vierailija
624/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee ne toiset pahemmistakin asioista, kuten eräs eurovaaliehdokas:

"STT: Mikkel Näkkäläjärvi valehteli SDP:lle - allekirjoitti paperin, jossa vakuutti kertoneensa mahdollisista rikoksista" 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2d072dbf-1254-4f11-8010-25d11d58c…

Vierailija
625/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei sano profiilissa suoraan, kuinka monta euroa miehen pitää tienata? 

Toisaalta, pituusrajan aika moni ilmoittaa cm tarkkuudella, ehkä minun pitäisi ilmoittaa painorajan naisille myös.

Musta tää olis oikeastaan hyvä. Miksi mies ei saisi ilmoittaa painoa jos nainen saa ilmoittaa vaaditun pituuden? Silloin ei ainakaan jäisi naisellekaan epäselväksi millaisesta mies pitää eikä tarvitse pohtia onko tarpeeksi hyvä.

Liian moni mies myös tyytyy ja sitten nainen on epävarma kun sisimmässään tietää ettei ole sitä mitä mies oikeasti haluaa.

Vierailija
626/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole kukaan mies koskaan kysynyt irtoseksin lukumääristä... Voin siis todeta, että nämä kaikki miehet ovat olleet ihan täyspäisiä aikuisia miehiä. Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja entisistä parisuhteista ollaan jotain keskusteltu, mutta ei mistään yhden illan hoidoista...

En minäkään kysy, koska oletus on, että kunnollisia naisia ei enää ole. En siis halua kuulla.

Tämä. Naisen kanssa on helpompi elää kun ei tiedä liikaa. Helpointa on kun ei ajaudu liikaa intiimikeskusteluihin ja tunteiden valtaan ja ajattele naisen persoonaa ja historiaa vaan suhtautuu häneen käsitteellisesti. Itse pidän omaa vaimoani vain vaimona. Muistan merkkipäivinä, ostan kukkia ja autan tarvittaessa. Ihan kuten hyvä mies vaimolle tekee. Näin on pärjätty toistakymmentä vuotta.

Tällaisia rehellisen oloisia avautumista on mielenkiintoista kuulla 👍 ja hyvä vinkki jos joskus löytää itsensä pahasta tilanteesta, että ilmenee ongelmaa vaimon menneisyydessä, mutta vaikkapa lasten takia on syytä jatkaa avioliittoa

M39

Vierailija
627/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei vieläkään ole selvinnyt, mikä tässä on ongelma. Jos haluaa tietää, pitää kysyä. Jokainen tekee ihan itse valintansa sen suhteen, haluaako tietää vai ei.

Silloin pitää myös kestää se, että toinen tekee päätelmänsä kyselijästä, eikä halua jatkaa suhdetta. Lukumäärä voi olla 1 tai 100, eikä kyselijä saa sitä ikinä tietää. Ei saa kyllä suhdettakaan.

Mulla ei tullut enää uusia treffejä tällaisen seksitonkijan kanssa, vaikka mies oli tosi ihastunut ja alku muuten lupaava. Alkoi ahdistaa heti.

Mikä olisi ollut vastaus miehen kysymykseen?

Vierailija
628/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo lukumäärät ovat jollekin niin tärkeitä? En vaan tajua! Jos sinä ihastut johonkin ihmiseen, niin miten se muuttaa sitä ihastumisen tuntua, jos toisella on menneisyydessä vain 1 seksikumppani tai 10 seksikumppania? Ja kyllähän sen seksitaudinkin on voinut saada vain siltä yhdeltä kumppanilta...

Puhutte noista asioista niin kevytmielisesti ”jos ihastut johonkin” niinkuin se olisi vaan yksi ihminen muiden joukossa.

Toiset ottaa parisuhteet hieman vakavammin ja mielessä on elinikäinen suhde jolloin on tärkeää tietää toinen hyvin kaikinpuolin eikä joku hetkellinen ihastus.

Niin eli hyvä tietää kaikki entiset panot oikein lukumäärältään ja vielä nimeltäkin?

Itseasiassa ihan se tieto riittää, että niitä kertapanoja olisi lueteltavaksi asti.

N42

Vierailija
629/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei vieläkään ole selvinnyt, mikä tässä on ongelma. Jos haluaa tietää, pitää kysyä. Jokainen tekee ihan itse valintansa sen suhteen, haluaako tietää vai ei.

Ongelma on se, että näillä joillain on joku ihme defenssi ettei voi kertoa. Se on jotain niin spesiaalia että pitää salata eikä voi keskustella asiasta niinkuin muista asioista keskustellaan eikä voida perustella miksi. Vastapuoli on taas perustellut monta kertaa miksi kysyvät.

Koska mulle seksi on kahdenvälinen asia. Seksi sinkkuna ja seksi parisuhteessa. Jos mulle sanotaan, että ei hyväksyisi sitä, että mulla on ollut seksielämää eroni jälkeen sinkkuna, sanoisin, että siinä tapauksessa en ole sinun naisesi, hyvää jatkoa. Mitään omia asioiitani en todellakaan sellaiselle kaivelijalle kertoisi. Hyi.

Eli mieluummin sinä lähdet kävelemään, kuin että kerrot, ja sitten mies toivottaa hyvää jatkoa ja lähtee kävelemään. Tämä on ymmärrettävä selitys.

T: eri mies

Vierailija
630/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että näillä joillain on joku ihme defenssi ettei voi kertoa. Se on jotain niin spesiaalia että pitää salata eikä voi keskustella asiasta niinkuin muista asioista keskustellaan eikä voida perustella miksi. Vastapuoli on taas perustellut monta kertaa miksi kysyvät.

Koska mulle seksi on kahdenvälinen asia. Seksi sinkkuna ja seksi parisuhteessa. Jos mulle sanotaan, että ei hyväksyisi sitä, että mulla on ollut seksielämää eroni jälkeen sinkkuna, sanoisin, että siinä tapauksessa en ole sinun naisesi, hyvää jatkoa. Mitään omia asioiitani en todellakaan sellaiselle kaivelijalle kertoisi. Hyi.

Hyi itelles kun olet näköjään niin monen kanssa ollut ettet edes muista määriä.

Ymmärrätkö sanan kahdenvälinen merkityksen?

Sandwich 🤓

Vierailija
631/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mieluummin sinä lähdet kävelemään, kuin että kerrot, ja sitten mies toivottaa hyvää jatkoa ja lähtee kävelemään. Tämä on ymmärrettävä selitys.

Ei, vaan tuo mies ei kelpaisi tuolle naiselle, vaikka naisella ei mitään irtosuhteita olisi ollutkaan. Eivät jaa samoja arvoja.

En minäkään huolisi miestä, joka esim asettaisi naisille ja miehille eri standardit jossain asiassa, vaikka itse sattuisin ne standardit täyttämään.

Vierailija
632/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä hyvin, jos herättää epäluottamusta. Nimenomaan siksi, että on aiemmin kertonut muuta, eli valehdellut.

Kuitenkin nyt on tullut huono omatunto, niin on kertonut totuuden. Se on rohkeaa, koska olisi ihan hyvin voinut jättää kertomattakin jäämättä koskaan kiinni valheesta. Ei vaikuta minusta miltään tapahuijarilta.

Jos olisin AP, saattaisin toimia näin: Tekisin selväksi, mitä mieltä olen siitä että on valehdellut minulle aiemmin, kuin myös että arvostaisin sitä että nyt kertoi totuuden. Kertoisin hänelle, miksi arvostan rehellisyyttä. Kysyisin, onko valehdellut jostain muusta asiasta ja jos on, kuulisin näistä totuuden. Kysyisin, kykeneekö tästä edespäin olemaan rehellinen. Tämän jälkeen nämä asiat olisivat käsitellyt ja anteeksi annetut.

Sen jälkeen sopisimme, että suhteessamme ei valehdella ja piste. Jos jäisi vielä kiinni valheesta, päättäisin suhteen.

Tämä kuulostaa fiksulta, jos valehtelu on ehdoton ei ja silti haluaa antaa vielä yhden mahdollisuuden. Jos taasen ei ole niin paha juttu ja itsekin laskettelee pientä luikuria sinne ja tänne, voi rauhoittua ja jatkaa elämää.

Jos se on ehdoton ei, ei halua antaa mitään lisää mahdollisuuksia valehdella vielä enemmän. Sinä kuvaat nyt ehdollista ei:tä. Ei, joka tarkoittaakin kyllä, ehkä, joskus.

No sanotaan sitten että jos haluaa antaa vielä yhden mahdollisuuden, sen jälkeen on ehdoton ei.

Vierailija
633/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan ilmoittaminen heti kättelyssä tai ilmoituksessa olisi tökeröä, parempi selvitellä vähemmän intiimejä asioita ensin.

Mahdollisesta irtosuhdehistoriasta ei muutenkaan kannata kysyä suoraan, koska nainen saattaa valehdella ja tällainen nainen saa suorasta kysymyksestä vihiä, että asia kannattaa salata tarkasti, tämä aiheuttaa katastrofin paljon myöhemmin kun menneisyys kuitenkin jotain kautta tulee ilmi. Tästä minulla ei ole kuitenkaan kokemusta vaan on ollut niin, että kaikki (pari) naiseni ovat oma-aloitteisesti kertoneet menneisyydestään. Näin kuitenkin toimisin jos nyt joutuisin esim. leskimieheksi.

Ei kai kukaan olekaan halunnut _tarkkaa_ lukumäärää tietää, esimerkiksi että oliko irtoseksikumppaneita 14 vai 15, vain sen mikä on ollut meininki

Vierailija
634/711 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei :D Arvot eivät kohtaa eikä minua kiinnosta sellainen ihminen. Pidän tuomitsevia, luokittelevia ja yksityiskohtiin takertuvia ihmisiä yksinkertaisina ja vastenmielisinä. En edes lähtisi keskustelemaan aiheesta niin sivistymättömän ihmisen kanssa. Minulle ratkaisevia kriteereitä ovat se, miten ihminen kohtelee toista ihmistä ja se, millainen tunne hänen olemuksestaan tulee. Ei mikään yksittäinen asia, koska ymmärrän myös, että ihminen sopeuttaa toimintansa kulloiseenkin tilanteeseen.

Yksi! mies on esittänyt tuohon viittaavaan kysymyksen minulle elämäni aikana. Vastasin hänelle, että mikään ennen sitä päivää tapahtunut ei kuulu hänelle, koska emme tunteneet silloin. Siitä on pari vuotta aikaa. Mies pyytelee yhä mahdollisuutta kanssani. Ei saa, koska osoitti olevansa tyhmä ja pieni ihminen.

Vierailija
635/711 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihistorian kyseleminen enteilee kontrollointia myös parisuhteessa. Sellaiselle ihmiselle ei kannata kertoa itsestään mitään vaan jättää hänet siinä kohdassa taakseen ja jatkaa matkaa.

Kyselijä taas voi itse ilmoittaa, että hän ei ala suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on ollut aikaisemmin irtosuhteita, niin toisen ylsityisasioita ei tarvitse udella, koska ne eivät kenellekään kuulu. Se kannattaa deittipalstoillakin kirjoittaa omaan kuvaukseensa, niin ei tule matchattua väärän ihmisen kanssa.

Enteilee kontrollia vain jos naisella on värikäs historia, sillon on mustasukkaisuudelle onkin ihan järkiperäinen syy.

Oletko kuullut rakastumisesta ja sitoutumisesta? Seksitöntä elämää elävä sinkku ei mitenkään osoita olevansa olevansa sitoutumiskykyisempi tai luotettavampi kuin sinkku, jolla on seksielämää.

Vierailija
636/711 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV on ihan oma todellisuutensa. Ei tällaisia keskusteluja käydä tosielämässä.

Kyllä käydään. Me(kin) käytiin tämä keskustelu tapailuvaiheessa, koska kummallekin oli tärkeää ettei randompanoja ole harrastettu. Ei ollut, ja nyt seurustellaa ja nautitaan hyvästä seksistä.

Jos ei ollut randompanoja, niin oliko sitten parisuhdepanoja? Kuinka monta kertaa harrastit exäsi kanssa seksiä ja millaista seksiä oli 😂

Juuri näin, ongelma ei ollut seksin määrä vaan parisuhteiden lukumäärä ja yhdenillan jutut, fwb menosta puhumattakaan. Lukuisat kumppanit ja eksät on täydellinen turn-off, eikä sopinut kummankaan arvomaailmaan. Emme ole uskovaisia, vaan ihan kirkosta eronneita.

Vierailija
637/711 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei :D Arvot eivät kohtaa eikä minua kiinnosta sellainen ihminen. Pidän tuomitsevia, luokittelevia ja yksityiskohtiin takertuvia ihmisiä yksinkertaisina ja vastenmielisinä. En edes lähtisi keskustelemaan aiheesta niin sivistymättömän ihmisen kanssa. Minulle ratkaisevia kriteereitä ovat se, miten ihminen kohtelee toista ihmistä ja se, millainen tunne hänen olemuksestaan tulee. Ei mikään yksittäinen asia, koska ymmärrän myös, että ihminen sopeuttaa toimintansa kulloiseenkin tilanteeseen.

Yksi! mies on esittänyt tuohon viittaavaan kysymyksen minulle elämäni aikana. Vastasin hänelle, että mikään ennen sitä päivää tapahtunut ei kuulu hänelle, koska emme tunteneet silloin. Siitä on pari vuotta aikaa. Mies pyytelee yhä mahdollisuutta kanssani. Ei saa, koska osoitti olevansa tyhmä ja pieni ihminen.

Minä taas näen näillä tiedoilla sinussa sen pienisieluisen. Mies esittää "sen suuntaisen kysymyksen" eli kysymys ei ilmeisesti ollut suora vaan tulkinnanvarainen. Sinä sitten heti ilman keskustelua oletat hänen tarkoittaneen juuri tuota asiaa ja ennen kaikkea vielä oletat, että hänen tarkoituksenaan oli mahdollisesti tuomita sinut tiedon perusteella.

Vierailija
638/711 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas näen näillä tiedoilla sinussa sen pienisieluisen. Mies esittää "sen suuntaisen kysymyksen" eli kysymys ei ilmeisesti ollut suora vaan tulkinnanvarainen. Sinä sitten heti ilman keskustelua oletat hänen tarkoittaneen juuri tuota asiaa ja ennen kaikkea vielä oletat, että hänen tarkoituksenaan oli mahdollisesti tuomita sinut tiedon perusteella.

Höpö höpö. Tiedän kyllä, mitä mies kysyi, vaikka en sanatarkasti tässä siteeraakaan. Hän käytti mm. sanaa irtoseksi. Kysymys ei ollut ”tulkinnanvarainen” ja vastaukseni sopi hyvin siihen.

Vierailija
639/711 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Minulla on ollut muutama pitkä parisuhde, joissa olen ollut täysin uskollinen, ja niiden välissä sinkkuaikoja, jolloin olen harrastanut seksiä kevyissä tapailusuhteissa ja jokusen irtosuhteeksi jääneen kanssa. Pidän seksistä ja tarvitsen läheisyyttä ja kosketusta. Sairas ajatus, että joku voisi olla sitä mieltä, että minulla ei ole niihin oikeutta tai vaihtoehtoisesti myöhempään parisuhteeseen. Elämäntilanteet muuttuvat ja niiden mukaan eletään.

Vierailija
640/711 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tiedän kyllä, mitä mies kysyi, vaikka en sanatarkasti tässä siteeraakaan. Hän käytti mm. sanaa irtoseksi. Kysymys ei ollut ”tulkinnanvarainen” ja vastaukseni sopi hyvin siihen.

Asia selvä, välittyi sitten vähän väärä kuva tekstistäsi. Muistutan nyt kuitenkin että jos joku tuosta tai mistä tahansa muusta vastaavasta asiasta kysyy, ei taustalla välttämättä ole halu tuomita. Voi toki olla sekin mutta oletuksena en sitä pitäisi. Itse en kuulu näihin seksihistoriasta kyseleviin sillä en näe asiaa kovinkaan oleellisena, mutta pyrin ymmärtämään myös toisenlaiset näkökannat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi