Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
601/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on takana vain yksi pitkä parisuhde, on oppimut tasan yhden ihmisen tavoille, tekemään sen, mistä hän tykkää. Jos kokemuksia on enemmän tai paljon, ovat seksitaidotkin paremmat. Puhun kokemuksesta. Luulin, että meillä oli avioliitossa hyvää seksiä. Sitten erosimme ja aloin harrastaa seksiä vapaammin. Kyllä minä nykyisen minun kanssa mieluummin sänkyyn menisin.

Menisikö ex-miehesi mielummin nykyisen sinun kanssa sänkyyn?

Menisihän se, vaan kun en päästä enää.

Niin menis sänkyyn, mutta menisikö mielummin nykyisen sinun kanssa? Jos olit jo oppinut tekemään sen, mistä hän tykkää. Eihän siinä auta, että nyt osaat jotain mistä jotkut muut miehet tykkää.

Meinaat että vanhat taidot unohtuu, kun oppii uuden?

En, vaan meinaan että olisiko niistä uusista mitään hyötyä/iloa tuolle miehelle? 

Mitä väliä? Ex on ex.

No sitä väliä, että täällä on tämä ajatus että useampi kumppani tekisi paremmaksi rakastajaksi, jonka sinäkin otit omaksesi, kun sanoit, että itse panisit mielummin nykyistä itseäsi. Kuitenkin muiden kanssa opitut temput eivät auta sen yhden miehen, tässä tapauksessa sun exän kanssa.

Joten tämä "parempi rakastaja" tarkoittaakin vain, että valmiiksi tietää kikkoja joista osa toimisi useamman kumppanien kanssa. Eli varmaan todella hyvä jos haluaa tyydyttää irtopaneskelijoita. Kuitenkin jos haluaa sen yhden kumppanin kanssa olla, jopa loppuelämän, nuo opitut kikat ovat merkityksettömiä.

On kyllä todella outoa logiikkaa. Jos on saanut kasaan hyvät yleistaidot, niin ei se varmasti ole miinusta kenenkään kanssa, vaikka jokainen kumppani onkin erilainen.

Tämä ketjuhan selvästi kertoo, että on miinusta, monenkin miehen mielestä. Ei se "taito", vaan miten se on hankittu.

Lisäksi tuossa ei sanottu niin, vaan osoitettin tuon ihmisen omalla esimerkillä, ettei siitä välttämättä ole hyötyäkään.

Naisenkin mielestä. En halua kuulla miten joku tykkäsi jostain ja nyt mies yrittää samaa kikkaa minuun. Ja olen vaan yksi muiden joukossa.

Vierailija
602/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihistorian kyseleminen enteilee kontrollointia myös parisuhteessa. Sellaiselle ihmiselle ei kannata kertoa itsestään mitään vaan jättää hänet siinä kohdassa taakseen ja jatkaa matkaa.

Kyselijä taas voi itse ilmoittaa, että hän ei ala suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on ollut aikaisemmin irtosuhteita, niin toisen ylsityisasioita ei tarvitse udella, koska ne eivät kenellekään kuulu. Se kannattaa deittipalstoillakin kirjoittaa omaan kuvaukseensa, niin ei tule matchattua väärän ihmisen kanssa.

”Toisen yksityisasioista ei tarvitse udella” miksi tutustua kehenkään ollenkaan jos et halua kertoa itsestäsi asioita? Tälleenkö puhut toiselle parisuhteessa? Aika kylmää ja välinpitämätöntä. Ihme salailua, ihankuin joku kysyisi sun pankkitunnuksien salasanaa.

Seksi on yksityinen asia. Siitä on sopimatonta udella. Kun pariskunnat ja ystävät ja sukulaiset, tapaavat toisiaan, he saattavat kysyä ja kertoa, mitä kuuluu työelämään, miten talonrakennus sujuu, onko oltu terveitä, mitä lapsille kuuluu jne. Ei tulisi mieleenkään kysyä, miten kaverilla menee sängyssä miehensä tai vaimonsa kanssa, eikä se toinen oma-aloisesti kerro, että ei olla pantu kuukausiin, Penalla seisoo huonosti, tai että vilkasta on ollut makuuhuoneessa, viime viikollakin viisi kertaa, tykätään kokeilla uusia juttuja ja nautitaan toisistamme. Varattu seksiavautuja kummastuttaisi muita ja sitä pidettäisiin tökerönä, joka kysyy toisten avioseksistä. Koska seksi kuuluu yksityisiin asioihin. Myös sinkuilla, huom!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihistorian kyseleminen enteilee kontrollointia myös parisuhteessa. Sellaiselle ihmiselle ei kannata kertoa itsestään mitään vaan jättää hänet siinä kohdassa taakseen ja jatkaa matkaa.

Kyselijä taas voi itse ilmoittaa, että hän ei ala suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on ollut aikaisemmin irtosuhteita, niin toisen ylsityisasioita ei tarvitse udella, koska ne eivät kenellekään kuulu. Se kannattaa deittipalstoillakin kirjoittaa omaan kuvaukseensa, niin ei tule matchattua väärän ihmisen kanssa.

Kevytsuhteissahan asialla ei ole mitään väliä. Sellaisen kanssa kun ei kuitenkaan ole tarkoitus loppuelämää viettää.

Eria asia on jos rakastuu ja on tosi tarkoituksella puolisoa etsimässä. Silloin kyllä haluaa tietää toisesta kaiken ja haluaa myös itse toiselle kertoa. Mikä olisi kamalampaa jos vuosien jälkeen jokin salassa pidetty asia rikkoisi parisuhteen.

Vierailija
604/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Toisen yksityisasioista ei tarvitse udella” miksi tutustua kehenkään ollenkaan jos et halua kertoa itsestäsi asioita? Tälleenkö puhut toiselle parisuhteessa? Aika kylmää ja välinpitämätöntä. Ihme salailua, ihankuin joku kysyisi sun pankkitunnuksien salasanaa.

Seksi on yksityinen asia. Siitä on sopimatonta udella. Kun pariskunnat ja ystävät ja sukulaiset, tapaavat toisiaan, he saattavat kysyä ja kertoa, mitä kuuluu työelämään, miten talonrakennus sujuu, onko oltu terveitä, mitä lapsille kuuluu jne. Ei tulisi mieleenkään kysyä, miten kaverilla menee sängyssä miehensä tai vaimonsa kanssa, eikä se toinen oma-aloisesti kerro, että ei olla pantu kuukausiin, Penalla seisoo huonosti, tai että vilkasta on ollut makuuhuoneessa, viime viikollakin viisi kertaa, tykätään kokeilla uusia juttuja ja nautitaan toisistamme. Varattu seksiavautuja kummastuttaisi muita ja sitä pidettäisiin tökerönä, joka kysyy toisten avioseksistä. Koska seksi kuuluu yksityisiin asioihin. Myös sinkuilla, huom!

Niin tässähän puhuttiinkin sukulaisten tai kavereiden kyselyistä... Miksi puhut tahalleen asian vierestä?

Parisuhdetta hakiessa ollaan alkamassa myös seksielämään sen henkilön kanssa joten tottakai silloin on oikeus kysyä niistä asioista ja tietää mihin ollaan ryhtymässä. Aivan naurettavaa pimittää toiselta tietoa ja vedota yksityisasiaan. Taidat olla joku tautipesä kun pitää salailla.

Vierailija
605/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole kukaan mies koskaan kysynyt irtoseksin lukumääristä... Voin siis todeta, että nämä kaikki miehet ovat olleet ihan täyspäisiä aikuisia miehiä. Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja entisistä parisuhteista ollaan jotain keskusteltu, mutta ei mistään yhden illan hoidoista...

Joillekin miehille naisen historialla ei ole mitään väliä.

Totta, mutta he eivät olekaan vakavasti sitoutuvaa tyyppiä.

eri

Vierailija
606/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei vieläkään ole selvinnyt, mikä tässä on ongelma. Jos haluaa tietää, pitää kysyä. Jokainen tekee ihan itse valintansa sen suhteen, haluaako tietää vai ei.

Vierailija
607/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole kukaan mies koskaan kysynyt irtoseksin lukumääristä... Voin siis todeta, että nämä kaikki miehet ovat olleet ihan täyspäisiä aikuisia miehiä. Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä 5 vuotta ja entisistä parisuhteista ollaan jotain keskusteltu, mutta ei mistään yhden illan hoidoista...

eri

Älä houraile. Ihan sitoutuneessa suhteessa olen mieheen, jota ei ole koskaan kiinnostanut monenko kanssa olen ollut joskus 40 vuotta sitten.

Usko jo, että sinä saat kysyä jos haluat. Et tarvitse siihen lupaa meiltä.

Vierailija
608/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei vieläkään ole selvinnyt, mikä tässä on ongelma. Jos haluaa tietää, pitää kysyä. Jokainen tekee ihan itse valintansa sen suhteen, haluaako tietää vai ei.

Silloin pitää myös kestää se, että toinen tekee päätelmänsä kyselijästä, eikä halua jatkaa suhdetta. Lukumäärä voi olla 1 tai 100, eikä kyselijä saa sitä ikinä tietää. Ei saa kyllä suhdettakaan.

Vierailija
609/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että näillä joillain on joku ihme defenssi ettei voi kertoa. Se on jotain niin spesiaalia että pitää salata eikä voi keskustella asiasta niinkuin muista asioista keskustellaan eikä voida perustella miksi. Vastapuoli on taas perustellut monta kertaa miksi kysyvät.

Vierailija
610/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitää myös kestää se, että toinen tekee päätelmänsä kyselijästä, eikä halua jatkaa suhdetta. Lukumäärä voi olla 1 tai 100, eikä kyselijä saa sitä ikinä tietää. Ei saa kyllä suhdettakaan.

Mulla ei tullut enää uusia treffejä tällaisen seksitonkijan kanssa, vaikka mies oli tosi ihastunut ja alku muuten lupaava. Alkoi ahdistaa heti.

Vierailija
611/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Älä houraile. Ihan sitoutuneessa suhteessa olen mieheen, jota ei ole koskaan kiinnostanut monenko kanssa olen ollut joskus 40 vuotta sitten.

Kukaan ei oo edelleenkään pyytänyt lupaa. Jokainen saa kysyä ihan mitä tahtoo.

Vierailija
612/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että näillä joillain on joku ihme defenssi ettei voi kertoa. Se on jotain niin spesiaalia että pitää salata eikä voi keskustella asiasta niinkuin muista asioista keskustellaan eikä voida perustella miksi. Vastapuoli on taas perustellut monta kertaa miksi kysyvät.

Koska mulle seksi on kahdenvälinen asia. Seksi sinkkuna ja seksi parisuhteessa. Jos mulle sanotaan, että ei hyväksyisi sitä, että mulla on ollut seksielämää eroni jälkeen sinkkuna, sanoisin, että siinä tapauksessa en ole sinun naisesi, hyvää jatkoa. Mitään omia asioiitani en todellakaan sellaiselle kaivelijalle kertoisi. Hyi.

Vierailija
613/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että yhdellä on oikeus kysyä ei tarkoita, että toisella on velvollisuus vastata. Sinä kysyt, nainen vastaa että yksityisasia, ja tiedätte molemmat että tutustumista ei kannata jatkaa. Jonain päivänä löydät naisen, joka suhtautuu asiaan samoin kuin sinä ja etkös sinä sellaisen naisen halua?

Vierailija
614/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Kukaan ei oo edelleenkään pyytänyt lupaa. Jokainen saa kysyä ihan mitä tahtoo.

Mistä tässä siis jankataan? Ihan samahan koskee vastaamista; kukaan ei edelleenkään tarvitse lupaa siihen, että pitää tietyt asiat elämässään henkilökohtaisina.

Vierailija
615/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että yhdellä on oikeus kysyä ei tarkoita, että toisella on velvollisuus vastata. Sinä kysyt, nainen vastaa että yksityisasia, ja tiedätte molemmat että tutustumista ei kannata jatkaa. Jonain päivänä löydät naisen, joka suhtautuu asiaan samoin kuin sinä ja etkös sinä sellaisen naisen halua?

En ole lesbo. Ja puhuit taas asian vierestä.. mikä siihen on niin vaikea vastata miksi pidätte sitä niin salattavana asiana ettei sitä voi kertoa? Se tässä ihmetyttää. Ihan samanlainen asia kertoa kuin edellisten parisuhdekumppanien määrä mielestäni.

Vierailija
616/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mulle seksi on kahdenvälinen asia. Seksi sinkkuna ja seksi parisuhteessa. Jos mulle sanotaan, että ei hyväksyisi sitä, että mulla on ollut seksielämää eroni jälkeen sinkkuna, sanoisin, että siinä tapauksessa en ole sinun naisesi, hyvää jatkoa. Mitään omia asioiitani en todellakaan sellaiselle kaivelijalle kertoisi. Hyi.

Hyi itelles kun olet näköjään niin monen kanssa ollut ettet edes muista määriä.

Ymmärrätkö sanan kahdenvälinen merkityksen?

Vierailija
617/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi itelles kun olet näköjään niin monen kanssa ollut ettet edes muista määriä.

Ymmärrätkö sanan kahdenvälinen merkityksen?

Aika erityisiä ovat olleet jos omalle kumppanille ei voi kertoa. Eli jätät kumppanin ikäänkuin ulkopuolelle osasta asioistasi.

Vierailija
618/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs exäni kysyi kerran omaa lukemaani, ja vastasin rehellisesti 35. Meni jotenkin vaikeaksi tämän jälkeen ja seuraavalla viikolla halusi erota. Eli menee tämä molempiin suuntiin, mutta mielestäni jokaisella saa olla omat preferenssinsä kumppanin suhteen, oli se sitten hiusten väri tai entisten kumppanien määrä. T: m26

Vierailija
619/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lesbo. Ja puhuit taas asian vierestä.. mikä siihen on niin vaikea vastata miksi pidätte sitä niin salattavana asiana ettei sitä voi kertoa? Se tässä ihmetyttää. Ihan samanlainen asia kertoa kuin edellisten parisuhdekumppanien määrä mielestäni.

Kuinka monta vastausta tarvitset ennen kuin lakkaat jankuttamasta? Moni on jo vastannut.

Vierailija
620/711 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vastausta tarvitset ennen kuin lakkaat jankuttamasta? Moni on jo vastannut.

Ei kyllä vastannut. Asian vierestä vaan kommentointia. Jossain aiemmalla sivulla kysyin eikä siihen kukaan vastannut. Mutta ihan sama, ärsyttää tollanen asian sivusta kommentointi tai kysymykseen vastaaminen kysymyksellä. Ei silloin voi keskustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi