Nainen valehteli menneisyydestään
Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheskään kaikille miehille tämä ei vaan ole mitätön asia. Suurin osa olisi jättänyt hänet heti sen hänen menneisyytensä takia. Siksi hän siitä valehteli. Naisen kannalta tilanne ei ole helppo, kun niitä nuoruuden virheitä ei saa tekemättömäksikään ja suurin osa miehistä pitää sinua h**rana jos on ollut muutama yhden illan juttu jossain kymmenen vuotta sitten. Miehet saa mokailla paljon enemmän ilman että se vaikuttaa pysyvästi hänen parisuhdekelpoisuuteensa.
Virheitä? Juhliminen ja seksi on virhe?
Se on valinta, joka saattaa kostautua tulevaisuudessa.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Naiset elävät elämää p*llu edellä. Eihän useimmilla naisilla olisi edes sisältöä elämässään ilman miehiä ja sutinoita. Vaan mitäpä minä siitä.
Ai ei? Tai no joo, ehkä tietyissä piireissä se onkin noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.
Suurin osa miehistä ei siis ole halunnut harrastaa seksiä kuin 0-5 kumppanin kanssa? Vai minkä vuoksi niitä on noin vähän?
Osalla on ollut pitkiä parisuhteita, mutta suurin syy on seksin jakautuminen 80/20 -suhteessa miespopulaation kesken. Eli ne huippumiehet keräävät suurimman osan seksikokemuksista. Lopuille jää viidesosa jaettavaksi. Siksi niitä jopa parinsadan kaadon sonneja on selvästi enemmän miehissä kuin vastaavia naisissa.
Eli keräävätkö huippumiehet suurimman osan seksikokemuksista siksi, että suurin osa miehistä ei halua enempää kuin 0-5 seksikumppania?
Taito tuokin leikkiä tyhmää muita ärsyttääkseen... :)
Väännetään nyt rautalangasta: Siksi koska naiset eivät anna tavismiehille irtoseksiä.
Miksi kukaan tavismiehille antaisi, koska se on tavismiehistä väärin? Tehän haluatte olla ilman seksiä.[/quote
Tavismies saa naiseltaan seksiä niin paljon kuin jaksaa lykkiä. Ole huoleti siitä ja huolestu omasta kuivasta kaudestasi.
Tavismiehethän valittavat irtoseksin puutteesta. Se minua ihmetyttää, miksi he halveksivat naisia, jotka harrastavat irtoseksiä, mutta valittavat, kun eivät itse sitä saa. Etkö sinä huomaa mitään ristiriitaisuutta tuossa?
Sinun tapasi niputtaa tavismiehet samanlaisiksi on kyllä huomattu.
Tässä ketjussa kylläkin miehet ovat kertoneet, miten tavismiehet eivät saa irtoseksiä. Itse uskon, että iso osa ihmisistä ei sitä edes halua, mutta yksikään mies ei ole tuota tässä sanonut.
Parisuhteen tavismiehet eivät yleensä harrasta irtosuhteita. Ei nimittäin tarvitse.
Mutta silti tavismiehet siviilisäädystä riippumatta ovat sitä mieltä, että tavismiehille kuuluu osa irtoseksistä, niinkö? Miksei ne osoita valituksia niitä superalfoja kohtaan, jotka nappaavat kaikki naiset? Jos superalfat alkaisivat jatkossa kieltäytyä jokaisen naisen ehdotuksiin, niin joku naisista saattaa sitten ehdotella seksiä tavismiehillekin. Ratkaisu on siin miesten omissa käsissä.
Ei näin. Tavismiehelle riittää oma vaimo enemmän kuin kylliksi.
On muuten myös alfoja joille riittää yksi. Tuskin olen ainoa joka tuntee tällaisia? Saisivat kyllä käytännössä kenet tahansa sänkyyn mutta eivät halua kuin sen yhden.
Mulle sellainen alfa!
Aika moni muukin haluaa. Lähes kaikki ovatkin varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.
Suurin osa miehistä ei siis ole halunnut harrastaa seksiä kuin 0-5 kumppanin kanssa? Vai minkä vuoksi niitä on noin vähän?
Osalla on ollut pitkiä parisuhteita, mutta suurin syy on seksin jakautuminen 80/20 -suhteessa miespopulaation kesken. Eli ne huippumiehet keräävät suurimman osan seksikokemuksista. Lopuille jää viidesosa jaettavaksi. Siksi niitä jopa parinsadan kaadon sonneja on selvästi enemmän miehissä kuin vastaavia naisissa.
Eli keräävätkö huippumiehet suurimman osan seksikokemuksista siksi, että suurin osa miehistä ei halua enempää kuin 0-5 seksikumppania?
Väännetään nyt rautalangasta: Siksi koska naiset eivät anna tavismiehille irtoseksiä.
Mutta äskenhän sinä sanoit, että jos naisella on enemmän kuin se 0-5 seksikumppania, hän on tarjoillut t***uaan liian usein. Nyt sitten naisten pitäisi kuitenkin olla jakamassa irtoseksiä teille taviksille. Mikä ihmeen logiikka tässä on? Haluatteko te siis irtoseksiä antavia naisia vaiko niitä, jotka eivät anna?
Jos naiset jakaisivat seksin tasaisesti eritasoisille miehille, niin mitään ongelmaa ei olisi. Tavismiehet halveksivat siksi irtoseksiä antavia naisia, koska nämä naiset nirsoilevat ja panevat vaan niiden huippumiesten kanssa.
Naisten logiikka ei tätä jostain syystä ymmärrä. Otetaan konkreettinen esimerkki:
Kaveriporukassanne 10-20 miestä ja saman verran naisia. Olet paneskellut noista miehistä kuuden kanssa. Ajattelet, no problem, olen saanut ja antanut irtoseksiä ja joku muista naisista on antanut niille joiden kanssa itse en ole ollut sängyssä, joten kaikki ovat tyytyväisiä. Väärin. Kaveriporukan kaikki naiset ovat paneskelleet niiden kuuden saman tyypin kanssa ja ajatelleet kuten sinä. Lopputulos on se, että suurin osa miehistä on jäänyt ilman irtoseksiä kun taas kaikki halukkaat naiset ovat sitä saaneet.
Onko nyt helpompi ymmärtää?
Tuskin. Naiset ovat ultrakapitalisteja seksin suhteen ja nettohyötyjiä.
Toisin sanoen sinä koet ongelmaksi sen, että naiset saavat valita kumppaninsa itse, eikä heitä velvoiteta jakamaan t*ssuaan tasavertaisesti kaikille kuten jonkinlaisessa seksisosialismissa ilmeisesti pitäisi?
Soisihan se jakaantuvan miesten kesken tasaisemmin, eikä näin että samat miehet vain saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset elävät elämää p*llu edellä. Eihän useimmilla naisilla olisi edes sisältöä elämässään ilman miehiä ja sutinoita. Vaan mitäpä minä siitä.
Ai ei? Tai no joo, ehkä tietyissä piireissä se onkin noin.
Sen verran otan takaisin, että toki on muunkinlaisia naisia. Telarifeministit esim ovat ihan oma lajinsa, jotka kilpailevat miesten kanssa samoista asioista, mutta muitakin on, vaikka valtaosa onkin kuvaamanilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.
Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun
neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.
Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.
Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?
Selvä, pistä poikki ja heti. Et ansaitse naista. Pillitä Elli rauhassa.
Keskustelutaitosi on lapsen tasolla. Et osaa ottaa vastuuta mistään vaan syytät miehiä aina kaikesta. Tiedän sinun tyyppiset naiset.
No mutta sinähän kuulostat tosi kokeneelta mieheltä sitten! Wau.
Minkälainen minä olen...? No, olen 45 vuotias kolmen teinin äiti ja olen ollut mieheni kanssa naimisissa 20 vuotta. Rakkautta riittää, elämä on ihanaa, ystäviä on paljon ja raha ei ole ongelma. Olemme varmaan mieheni kanssa tosi lapsellisia molemmat, mutta tykkäämme hassutella ja huumoria löytyy.
Minkälainen sinä olet? Pettynyt nuori miehenalku, kokematon, hieman vihamielinen ja putkiaivoinen tyyppi. Ystäviä ei ole, eikä enää tyttöystävääkään.
Teidän värikästä seksuaalihistoriaanne ei saa kritisoida missään muodossa, mutta itse saatte irvailla ihmisille, jotka ovat kokemattomia. Tuota seksuaalista kokemattomuutta käytätte aina lyömäaseena, tämä toistuu jatkuvasti tällaisissa keskusteluissa. Mikä antaa teille oikeuden arvostella muita ihmisiä? Terveisin kokematon naisihminen, eli turha vetää tähän mitään uli-korttia.
Kokemattomuus naiselle on plussaa ja miehelle pääosin miinusta.
Tämä saa miinuksia vaikka on täyttä totta! Mikään karkeasti ottaen ei iljetä naisia yhtä paljon kuin saamaton mies ja toisaalta taas miestä harmittaa jokainen muu k*lli joka on naisessaan käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli provo tai ei, mutta minulle kävi samoin kuin ap::lle. Itse ratkaisin asian keräämällä sitten panoja itsekin, koska eihän "järvi soutamalla kulu yms" ja sehän on "vain hauskanpitoa". Enköhän tuota ole jo ohittanut vaimon lukemat , eikä kaivele asia enää.
Onko tuo mielestäsi joku kilpailu? Miten voit olla naimisissa, koska olet selvästi 15-vuotias?
Toteutan vain seksuaalisuuttani mahdollosuuksieni rajoissa.
Aloittaja kuulostaa naiselta eikä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kysyä eikä kertoa aiempien seksikumppaneiden määrää. Sopiva määrä kokemusta on hyvä juttu.
Sinusta siis sopivaa määrää kokemusta ei saa parisuhteessa? Itse olen olut sekä kahdessa pitkässä parisuhteessa että harrastanut yhdenyön juttuja ja kyllä ainakin mun taidot/kokemus on peräisin ainoastaan näistä parisuhteista. Muutenkin parisuhdeseksi ja kertapano eroaa toisistaan kuin yö päivästä ja ainakaan itse en saa mitään iloa seksistä sellaisen kumppanin kanssa, jota kohtaan mulla ei ole fyysisen halun lisäksi myös romanttisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta äskenhän sinä sanoit, että jos naisella on enemmän kuin se 0-5 seksikumppania, hän on tarjoillut t***uaan liian usein. Nyt sitten naisten pitäisi kuitenkin olla jakamassa irtoseksiä teille taviksille. Mikä ihmeen logiikka tässä on? Haluatteko te siis irtoseksiä antavia naisia vaiko niitä, jotka eivät anna?
Kaveriporukassanne 10-20 miestä ja saman verran naisia. Olet paneskellut noista miehistä kuuden kanssa. Ajattelet, no problem, olen saanut ja antanut irtoseksiä ja joku muista naisista on antanut niille joiden kanssa itse en ole ollut sängyssä, joten kaikki ovat tyytyväisiä. Väärin. Kaveriporukan kaikki naiset ovat paneskelleet niiden kuuden saman tyypin kanssa ja ajatelleet kuten sinä. Lopputulos on se, että suurin osa miehistä on jäänyt ilman irtoseksiä kun taas kaikki halukkaat naiset ovat sitä saaneet.
Oletko saanut jostain sellaisen käsityksen, että naisilla on vastuu tehdä seksistä jotain nollasummapeliä :D en ole koskaan kuullut mitään näin söpöä!!! Siis että seksi olisi joku kommunistininen hyödyke xD tuo on vähän sama kun kiukuttelisin että pihalla olevien kolmen auton omistajan pitäisi jakaa rahaa muille niin että saataisiin kaikki yhtä hienot autot. Ja siis jotenkin SYVÄSTI uskoa, että tää on ihan validi pyyntö.
Voin sanoa että en ole koskaan elämässäni ajatellut ketään miestä ympärilläni, joille en ole antanut seksiä. Eikä ole kukaan muukaan nainen. En minä ajattele mun naapureita kun ostan kamaa. Et varmaan säkään. Yritä nyt hetki kovasti niin ehkä ymmärrät jotenkin vertauskuvallisesti miten hassulta toi sun juttu kuulostaa. Sä oot käsittänyt jotain aika pahasti väärin jossain vaiheessa.
Ei siinä ole mitään hassua jos osaa ajatella yhteiskunnan kannalta omaa napaa pidemmältä. Mutta sinä oletkin tyypillinen minäminä-nainen, joka on saanut elää feministisessä hyvinvointiyhteiskunnassa. En minäkään valittaisi, jos saisin pitää verorahani itselläni eikä tarvitsi maksaa kaikenmaailman tulonsiirtoja naisille sitä kautta. Tai ei tarvitsisi neuvoa epäpäteviä naisia työpaikalla.
Suomalaiset miehet olisivat paljon onnellisempia, jos verotus kevenisi ja yhteiskuntamalli olisi lähempänä Keski-Eurooppaa tai Yhdysvaltoja.
Yhdysvalloissa kotirouvakulttuuri on ihan toisella tasolla Suomeen verrattuna. Siellä miehet joutuvat maksamaan vaimollekin elatustukea eron jälkeen lasten lisäksi, joten ihanko oikeasti sinä haluat saman tänne?
Minä voisin ajatella yhteistä hyvää ja jakaa omaa hyvääni puutteessa oleville miehille. Oma aviomies siitä saattaisi hermostua, mutta eiköhän hänkin ymmärrä, kun selitän, että teen sen vain yhteiskuntarauhan nimissä. Nyt vaan pitäisi saada miehistä nimirekisteri, josta voi tarkistaa, kenelle itseäni tarjoan. Kuuluuko sen perustaminen Kelan tehtäviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisiin kannata luottaa.
Mitäpä ihmettä se aikaisempi seksi haittaa? Meneekö nainen lempimisestä pilalle, vai eikö pojun ego kestä vertailutilannetta?
Voi nyyh, miten tyhmä pitää miehen olla. No minäpä en tyhmiä huoli kun on älykkäitäkin.
Ei kai nyt sinänsä pilalle, mutta tunne suhteen ainutlaatuisesta kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset jakaisivat seksin tasaisesti eritasoisille miehille, niin mitään ongelmaa ei olisi. Tavismiehet halveksivat siksi irtoseksiä antavia naisia, koska nämä naiset nirsoilevat ja panevat vaan niiden huippumiesten kanssa.
Naisten logiikka ei tätä jostain syystä ymmärrä. Otetaan konkreettinen esimerkki:
Toisin sanoen sinä koet ongelmaksi sen, että naiset saavat valita kumppaninsa itse, eikä heitä velvoiteta jakamaan t*ssuaan tasavertaisesti kaikille kuten jonkinlaisessa seksisosialismissa ilmeisesti pitäisi?
Soisihan se jakaantuvan miesten kesken tasaisemmin, eikä näin että samat miehet vain saavat.
Mikä miehissä ulkonäössä on se seikka, josta erottaa paljon ja vähän saaneen toisistaan? Minä nyt en keksi, mikä se voisi olla. Kysyä tietenkin voi, mutta vähän tylyltä sellainen tenttaaminen heti alkuun kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ihmettä se aikaisempi seksi haittaa? Meneekö nainen lempimisestä pilalle, vai eikö pojun ego kestä vertailutilannetta?
Voi nyyh, miten tyhmä pitää miehen olla. No minäpä en tyhmiä huoli kun on älykkäitäkin.Ei kai nyt sinänsä pilalle, mutta tunne suhteen ainutlaatuisesta kärsii.
Miten? Kun sinä pääset sänkyyn naisen kanssa, sinäkö et keskity hetkeen vaan mietit muita miehiä ja niiden karvaisia pakaroita? No jopas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheskään kaikille miehille tämä ei vaan ole mitätön asia. Suurin osa olisi jättänyt hänet heti sen hänen menneisyytensä takia. Siksi hän siitä valehteli. Naisen kannalta tilanne ei ole helppo, kun niitä nuoruuden virheitä ei saa tekemättömäksikään ja suurin osa miehistä pitää sinua h**rana jos on ollut muutama yhden illan juttu jossain kymmenen vuotta sitten. Miehet saa mokailla paljon enemmän ilman että se vaikuttaa pysyvästi hänen parisuhdekelpoisuuteensa.
Mun yhdenillanjutut ei todellakaan ole olleet mitään "uoruuden virheitä", vaan ihanaa aikaa, elettyä elämää jota muistan ilolla ja lämmöllä :) Kannattaa ottaa semmoinen mies jota ei sun menneisyytes kiinnosta, vaan tulevaisuus kanssasi :)
Aijai, nuoruus... Hymyillen muistelen niitä keveitä kesäöitä, jolloin olimme kavereiden kanssa vaikka Hietsussa. Paikalla oli tietenkin satoja muitakin nuoria ja jokaisella oli hieman ilolientä mukanaan. Uusia ystävyyssuhteita syntyi, istuimme sylikkäin, pussailimme, nauroimme, juttelimme ja kävimme puskapissalla jossakin. Ja festareilla myös. Yöt teltassa jonkun kivan ihmisen kanssa, joskus teltassa oli ruuhkaakin, mutta ei siellä välttämättä seksiä harrastettu, sillä ei jaksettu vaan vain nukuttiin.
Tai kun oli koti/mökkibileitä, tehtiin monta pellillistä pizzaa, juotiin, juteltiin uitiin ja ehkä naitiin. Tai lähdettiin laivalle ja neljän hengen hytissä olikin yöllä kahdeksan tyyppiä nukkumassa ja hyvin mahtui.
Nuoruus oli myös hauskoja etelänlomia kaveriporukan kanssa ja Tallinnan reissuja.
Se oli nuoruutta se, ihanaa aikaa, jota hymyillen muistelen vielä 45 vuotiaanakin. Seksikumppaneita minulla on ollut kuusi kappaletta ja sen kuudennen kanssa olen ollut nyt yli 20 vuotta. Kolmen kanssa seurustelin 3kk-1,5 vuotta ja parin kanssa suhde oli hieman lyhyempi. Muistan kyllä hyvin heidän nimetkin.
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, kun tällainen ketju on aina täynnä "iloista elämää" viettäneiden naisten raivokkaita miehenhaukkumisia, mutta vastaan aloitukseen.
Olen itse mies, ja noin 25 ikävuoteen asti olin ajatuksiltani liberaali. Olin sitä mieltä, että mitä enemmän ihmiset ylipäätään sekstaavat sen parempi, ja tieto senaikaisen tyttöystäväni (oikeastaan avovaimon, koska olimme monta vuotta yhdessä ja asuimmekin yhdessä) entisistä seksikumppaneista ainoastaan kiihotti minua. Sanoin hänelle, että hän voi panna muita jos haluaa, ja minäkin saatan tehdä niin. Tyttöystävä oli tätä vastaan ja pettynyt asenteestani, enkä ymmärtänyt miksi. Ajattelin, että yhteiskunnassa seksivastaisuus (se vähä mitä sitä on) johtuu uskonnosta jääneistä tottumuksista.
Sitten kerran kun ajatuksissa on fantasioin eräästä naisesta, ja ajatukseni harhailivat siihen, millaista olisi mennä hänen kanssaan naimisiin, ihan puun takaa yllättäen minulle nousi voimakas kieltävä tuntemus, että tuo nainen ei käy, koska hänellä on paljon entisiä seksikumppaneita. Tämä tuntemus on kuin yltyvä kipu, mahdoton kuvitella, että sitä vastaan pidemmän päälle mentäisiin. Leukani loksahti hämmästyksestä auki, ja maailmankuvani nyrjähti ympäri, kun yhtäkkiä oivalsin, miksi suurin osa ihmisistä käyttäytyy seksin ja parisuhteiden osalta niin kuin käyttäytyy nyt ja kautta historian. Tämä tuntemus on kerran ilmaannuttuaan jäänyt minulla toimintaan, ja se ilmaantuu nyt ennustettavasti.
Vaihdoin naista ja menin naimisiin. Yhdessä tämän tuntemuksen-jonka-nimeä-en-tiedä tuli myös halu perustaa perhe (ajatus että aiempi tyttöystäväni pamahtaisi minulle paksuksi oli minulle ennen hikoiluttavan karmea) ja terve mustasukkaisuus vaimoani kohtaan.
Totta kai naisen menneisyydellä on ratkaiseva merkitys. AP: nainen toimi hyvin ymmärrettävällä, suorastaan optimaalisella tavalla, aluksi sitouttaen ap:n, ja vasta sitten paljastaen asian joka muutenkin tulisi tavalla tai toisella esille pitkän suhteen kuluessa. AP nyt itse ensin hyväksyy omat tuntemuksensa asian suhteen, sitten päättää voiko jatkaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyh, miten tyhmä pitää miehen olla. No minäpä en tyhmiä huoli kun on älykkäitäkin.Ei kai nyt sinänsä pilalle, mutta tunne suhteen ainutlaatuisesta kärsii.
Miten? Kun sinä pääset sänkyyn naisen kanssa, sinäkö et keskity hetkeen vaan mietit muita miehiä ja niiden karvaisia pakaroita? No jopas.
Ihana! Luulen, että siinä vaiheessa kun on ihanan naisen vieressä, niin mies ei ensimmäisenä jattele jonkun toisen miehen rytmikkäästi heiluvia karvaisia pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, kun tällainen ketju on aina täynnä "iloista elämää" viettäneiden naisten raivokkaita miehenhaukkumisia, mutta vastaan aloitukseen.
Olen itse mies, ja noin 25 ikävuoteen asti olin ajatuksiltani liberaali. Olin sitä mieltä, että mitä enemmän ihmiset ylipäätään sekstaavat sen parempi, ja tieto senaikaisen tyttöystäväni (oikeastaan avovaimon, koska olimme monta vuotta yhdessä ja asuimmekin yhdessä) entisistä seksikumppaneista ainoastaan kiihotti minua. Sanoin hänelle, että hän voi panna muita jos haluaa, ja minäkin saatan tehdä niin. Tyttöystävä oli tätä vastaan ja pettynyt asenteestani, enkä ymmärtänyt miksi. Ajattelin, että yhteiskunnassa seksivastaisuus (se vähä mitä sitä on) johtuu uskonnosta jääneistä tottumuksista.
Sitten kerran kun ajatuksissa on fantasioin eräästä naisesta, ja ajatukseni harhailivat siihen, millaista olisi mennä hänen kanssaan naimisiin, ihan puun takaa yllättäen minulle nousi voimakas kieltävä tuntemus, että tuo nainen ei käy, koska hänellä on paljon entisiä seksikumppaneita. Tämä tuntemus on kuin yltyvä kipu, mahdoton kuvitella, että sitä vastaan pidemmän päälle mentäisiin. Leukani loksahti hämmästyksestä auki, ja maailmankuvani nyrjähti ympäri, kun yhtäkkiä oivalsin, miksi suurin osa ihmisistä käyttäytyy seksin ja parisuhteiden osalta niin kuin käyttäytyy nyt ja kautta historian. Tämä tuntemus on kerran ilmaannuttuaan jäänyt minulla toimintaan, ja se ilmaantuu nyt ennustettavasti.
Vaihdoin naista ja menin naimisiin. Yhdessä tämän tuntemuksen-jonka-nimeä-en-tiedä tuli myös halu perustaa perhe (ajatus että aiempi tyttöystäväni pamahtaisi minulle paksuksi oli minulle ennen hikoiluttavan karmea) ja terve mustasukkaisuus vaimoani kohtaan.
Totta kai naisen menneisyydellä on ratkaiseva merkitys. AP: nainen toimi hyvin ymmärrettävällä, suorastaan optimaalisella tavalla, aluksi sitouttaen ap:n, ja vasta sitten paljastaen asian joka muutenkin tulisi tavalla tai toisella esille pitkän suhteen kuluessa. AP nyt itse ensin hyväksyy omat tuntemuksensa asian suhteen, sitten päättää voiko jatkaa suhdetta.
Ehkä typykkä on jo päättänyt olla jatkamatta suhdetta. Toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehissä ulkonäössä on se seikka, josta erottaa paljon ja vähän saaneen toisistaan? Minä nyt en keksi, mikä se voisi olla. Kysyä tietenkin voi, mutta vähän tylyltä sellainen tenttaaminen heti alkuun kuulostaa.
No vrt pitkä, tumma ja komea vs vaalea , lyhyehkö ja ei niin komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhut aktista, minä suhteesta.
Eli miestä ei tarvitse eikä pidä hyväillä? Olet siis näitä lahnan päällä makaajia, joille nainen on vain runkkupatja? Voi poika parka, ja voi sitä naisparkaa, joka sinut huolii...