Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D

Vierailija
17.05.2019 |

Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.

Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊

Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈

Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).

Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.

Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman noin 4 viikkoa sitten ja nyt seurustellaan.

Kannattaa ainakin kokeilla. 😊

Vierailija
62/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidetaan hieman matkia MallaM:n keskustelua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kuka hitto laittaa instagramissa viestin ja seurustelee JO neljän viikon kuluttua? Mites sellanen asia kuin tutustuminen?

t. mies joka haluaa tutustua ennen seurustelua. Ja ei, en usko että neljässä viikossa ehtii tutustumaan riittävästi. Ja olen 27v. Eri asia toki jos olet joku teini.

Vierailija
64/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
65/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro heti jos vastaa! Mitä sinä laitoit miehelle?

Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"

Ap

Mitä tuohon pitäisi vastata? "Moi, jaa jaa".

Tämän viestin kirjoittaja ei kerro mitään muuta kuin sen, että on itse totaalinen juntti.

Vierailija
66/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Kuka hitto laittaa instagramissa viestin ja seurustelee JO neljän viikon kuluttua? Mites sellanen asia kuin tutustuminen?

t. mies joka haluaa tutustua ennen seurustelua. Ja ei, en usko että neljässä viikossa ehtii tutustumaan riittävästi. Ja olen 27v. Eri asia toki jos olet joku teini.

Minä laitoin Deitti.nettiin (sitä ei taida olla enää olemassa) ilmon 1999 joulukuussa. Kirjoitin kolmelle vastaajalle takaisin, heistä kahden kanssa puhuin puhelimessa, ja yhden tapasin. Kun tapasimme, olimme kirjoitelleet, käyneet keskusteluja ICQ:ssa (onkohan sitäkään enää) ja jutelleet puhelimessa viikon ajan. Tapasimme ja ensimmäiset treffit kestivät kahteen aamulla. Seuraavana iltana mies tuli kotiini ja jäi yöksi. Silloin oli 22. joulukuuta. Matkustin vanhempieni luokse jouluksi mutta päätimme että vietämme uudenvuodenaaton yhdessä. Uudenvuodenpäivänä juttelimme ja päätimme että meistä kumpikaan ei enää etsi muuta, vaan haluamme olla toistemme kanssa. 20 vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä.

Silloin kun kohtaa erityisen ihmisen, hyvin lyhytkin tutustumisaika riittää.

Vierailija
67/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin Deitti.nettiin (sitä ei taida olla enää olemassa) ilmon 1999 joulukuussa. Kirjoitin kolmelle vastaajalle takaisin, heistä kahden kanssa puhuin puhelimessa, ja yhden tapasin. Kun tapasimme, olimme kirjoitelleet, käyneet keskusteluja ICQ:ssa (onkohan sitäkään enää) ja jutelleet puhelimessa viikon ajan. Tapasimme ja ensimmäiset treffit kestivät kahteen aamulla. Seuraavana iltana mies tuli kotiini ja jäi yöksi. Silloin oli 22. joulukuuta. Matkustin vanhempieni luokse jouluksi mutta päätimme että vietämme uudenvuodenaaton yhdessä. Uudenvuodenpäivänä juttelimme ja päätimme että meistä kumpikaan ei enää etsi muuta, vaan haluamme olla toistemme kanssa. 20 vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä.

Silloin kun kohtaa erityisen ihmisen, hyvin lyhytkin tutustumisaika riittää.

Ai niin, ja olimme molemmat 32.

Vierailija
68/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan whatsappissa laitoin ja tunnettu jo yli 3 vuotta ennen tätä. Joten en näkisi ongelmaa. Ollaan samanikäsiä.

Vierailija
69/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"

Ap

No kyllähän tuohon nyt voi vastata vaikka millä tavalla jos miestä kiinnostaa alkaa jutella Ap:n kanssa. Voisi vastata esimerkiksi "Moi, muistan itsekin nähneeni sut harrastuksessa X. Kiitos, hyvää kuuluu, vihdoinkin viikonloppu :) Mitä sulle kuuluu?". Ja tuostahan se keskustelu lähtisi etenemään. Oletkohan jotenkin kielellisesti rajoittunut, jos osaisit itse vastata vain "Moi, jaa jaa"?

Hyvä viesti tuo on Ap! :)

Huono viesti. Vastausta ei tule.

En ole Ap mutta oma kokemukseni on se, että jos miestä vähänkään kiinnostaa,niin hän vastaa kyllä viestiin kuin viestiin. Itsehän lähestyin kerran melkein tuntematonta miestä niinkin ytimekkäällä viestillä kuin "Moi". Lopputulemana kolmen vuoden seurustelusuhde :)

Itse vastaan esim. Tinder-viesteissä "moi"-viesteihin "no moi moi" tmv. Tämän jälkeen tuleekin yleensä hiljaista. Ilmeisesti siis odotetaan, että se toinen alottaa jonkin mielettömän keskustelun, ja kun sellaista reaktiota ei kuulukaan, niin ei osata sanoa mitään. Jos kuitenkin itse lähestytään, niin en näe, että mulla olisi jokin vetovastuu keskustelussa. 

Vierailija
70/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vastaa.

Vierailija
71/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämän viestin kirjoittaja ei kerro mitään muuta kuin sen, että on itse totaalinen juntti.

Toisaalta jos itse ei ajattele samoin toisesta tai ei ole mitään mielenkiintoa toista kohtaan, niin mitä siihen oikein sanoisi? "Moi, kiitti viestistä, hyvää kuuluu. Okei, kiitos"? Onko tuo loppujen lopuksi hirveästi sen parempi? Ymmärsin, että "moi, jaa jaa" oli karrikoitu vastaus tästä aivan samasta. 

Vierailija
72/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin kerran viestin ihastukselleni eikä mies vastannut mitään :(

Vierailija
73/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan whatsappissa laitoin ja tunnettu jo yli 3 vuotta ennen tätä. Joten en näkisi ongelmaa. Ollaan samanikäsiä.

Varmaan ymmärrät, että oma tilanteesi ei ole mitenkään verrattavissa ap:n tilanteeseen. Ap hädin tuskin tuntee tätä miestä, sinä tunsit ja laitoit pitkän ajan jälkeen viestiä, ap laittaa viestiä käytännössä tuntemattomalle ihmiselle joka ei välttämättä ole edes tietoinen ap:n olemassaolosta.

Kommentistasi sai sen kuvan, että olisit täysin tyhjästä laittanut tuntemattomalle ihmiselle viestiä, ja neljän viikon jälkeen aloit jo seurustelemaan tämän vielä silloin tuntemattoman ihmisen kanssa.

Vierailija
74/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys yhteisesti kaikille Ap:n viestiä kritisoineille: MITÄ TEIDÄN MIELESTÄNNE PITÄISI KIRJOITTAA?

Tähän ei ole yksikään vielä vastannut. Ihan oikeasti, olen kiinnostunut kuulemaan. Itse en oikein käsitä mikä tuossa ap:n viestissä on huonoa. Hän on ystävällinen ja kohtelias, kertoo mistä tietää miehen, ja esittää kysymyksen (mitä kuuluu) eli antaa miehelle pallon jatkaa keskustelua halutessaan. Mitä te kritisoijat itse kirjoittaisitte? Laittakaa esimerkkiviesti. Muuten en ymmärrä.

Vierailija
75/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä on poistettu viestejä?

Vierailija
76/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toisaalta jos itse ei ajattele samoin toisesta tai ei ole mitään mielenkiintoa toista kohtaan, niin mitä siihen oikein sanoisi? "Moi, kiitti viestistä, hyvää kuuluu. Okei, kiitos"? Onko tuo loppujen lopuksi hirveästi sen parempi? Ymmärsin, että "moi, jaa jaa" oli karrikoitu vastaus tästä aivan samasta. 

Eikö lopputulos ole joka tapauksessa sama, kirjoitti ap mitä hyvänsä? Joko miestä kiinnostaa, tai ei kiinnosta. Joko keskustelu lähtee liikkeelle, tai ei lähde. Miten eri tavalla sanailtu viesti muuttaisi asiaa?

Vierailija
77/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko paljon hassunhauskoja hymiöitä siihen viestiin...

Mitä vttua XDDDD TÄMÄ EI OLE MIEKKOSNAISEN ALOITUS.

Vierailija
78/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys yhteisesti kaikille Ap:n viestiä kritisoineille: MITÄ TEIDÄN MIELESTÄNNE PITÄISI KIRJOITTAA?

Tähän ei ole yksikään vielä vastannut. Ihan oikeasti, olen kiinnostunut kuulemaan. Itse en oikein käsitä mikä tuossa ap:n viestissä on huonoa. Hän on ystävällinen ja kohtelias, kertoo mistä tietää miehen, ja esittää kysymyksen (mitä kuuluu) eli antaa miehelle pallon jatkaa keskustelua halutessaan. Mitä te kritisoijat itse kirjoittaisitte? Laittakaa esimerkkiviesti. Muuten en ymmärrä.

Luulenpa, että nämä ap:n viestiä haukkuvat ovat vain katkeria kun eivät itse ole koskaan saanet vastaavia viestejä ja/tai heidän omiin lähestymisiinsä ei ole vastattu :D Koittavat nyt tukahduttaa sitten muidenkin onnen.

Itse ainakin kolmekymppisenä miehenä (kuten ap:n ihastuskin on) voin sanoa, että en missään mielessä ajattelisi pahaa tuollaisesta viestistä. Ilahtuisin siitä ja ottaisin sen kohteliaisuutena, kiinnostipa nainen sitten minua tai ei. Ja varmasti vastaisin jotakin ystävällistä molemmissa tapauksissa.

M31

Vierailija
79/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kritisoinut viestiä, mutta jos kyseessä on täysin tuntematon ihminen, en varmaan laittaisi itse mitään viestiä. Siellä harrastuksessa voisin sitten ehkä moikata tai tehdä tikusta asiaa, esim. pyytää apua. Tai yksinkertaisesti sanoa suoraan, mikä mun agendana on. 

Vierailija
80/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas! Mies ei ole vieläkään vastannut.

Tässä on kaksi vaihtoehtoa:

A) Hän ei ole huomannut viestiä, koska se on tosiaan siellä Viestipyynnöt-kansiossa eikä siitä siis ilmeisesti välttämättä tule mitään ilmoitusta. Tässä tapauksessa mitään ei ole vielä menetetty, jatkan rauhassa (no, rauhassa ja rauhassa... ennemminkin kuin tulisilla hiilillä 😄) odottelua.

B) Hän on lukenut viestin ja päättänyt olla vastaamatta mitään. Se olisi surullista mutta noh, ihan rehellisesti en varmaan menettäisi siinäkään kauheasti mitään. Sitten meitä ei vain olisi tarkoitettu yhteen. Kiinnostuksen pitää olla molemminpuolista.

Tuossa joku sanoi, että miksi en siellä harrastuksessa mene tekemään tikusta asiaa. Se olisi tietty minustakin parempi, mutta kuten sanoin, olen nähnyt hänet siellä vain pari kertaa. Näemme siellä tosi harvoin eikä siellä tule luonnollista tilannetta mennä jutulle. Harrastamme siis sellaista lajia, jossa on miesten ja naisten ryhmät erikseen, joten emme ole mitenkään samoissa treeneissä tms. Olen ainoastaan nähnyt miestä pariin kertaan halleilla esim. käytävällä, jos on sattunut niin että miesten ja naisten treenit on olleet samoihin aikoihin.

En siis voi tietää edes koska törmäisin seuraavan kerran mieheen siellä, se voisi olla vaikka vasta puolen vuoden päästä. Minulle tuli vain sellainen olo, että haluan tehdä aloitteen NYT. 😄 Edelleen olen tyytyväinen tähän ratkaisuun, vaikka vastausta ei olekaan tullut!

Viestin lähettämisestä on siis nyt aikalailla vuorokausi. Jatkan odottelua, ja raportoin toki tänne 😄

Ap