Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D
Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.
Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊
Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈
Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).
Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.
Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko paljon hassunhauskoja hymiöitä siihen viestiin...
Tiedän että mulla on tapana käyttää paljon hymiöitä... tuon viestin kohdalla kuitenkin hillitsin itseni ja käytin koko viestissä vain yhtä hymynaamaa 😄
Ei vielä vastausta kuulu... En myöskään pysty näkemään, onko mies nähnyt viestin, koska tosiaan emme seuraa instassa toisiamme joten keskusteluominaisuudet ovat rajoitetummat. Ehkä hän pääsee neljältä töistä ja käy instagramissa vasta illalla 🙈 Tai ei edes joka päivä...
Olisit laittanut tällaisen hymiön: ” Vaikutat mukavalta” ☺️ tai 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä, miten naiset voi noin salamaihastua? Siis oletteko juteleet edes?
Välillä vain ilma väreilee vaikka sanoja ei olisi!
Näin se on. Nuorempana luulin että ihastun helposti poikiin, mutta vasta korkeakouluopinnoissa kun ensimmäisenä päivänä näin nykyisen kumppanini, mielessäni kävi heti ajatus "hänet minä haluan". Ihastuin päätä pahkaa ja koskaan sen jälkeen en ole tuntenut kenestäkään samalla tavalla, se oli uskomattoman vahva tunne. Nyt ollaan oltu vuosikymmen jo yhdessä ja joka päivä mietin mielessäni kuinka onnekas olenkaan.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=%F0%9F%A4%97
Contrary to popular belief, this DOES NOT mean hug. If a girl uses this on you, it means either she's not interested, just wants to be friends, or wants you to leave her alone.
Mä olen tehnyt melkein saman kuin ap, mies vastasi ja oli kiinnostunut. Laitoin aika samanlaisen viestin kuin ap, ilman hymiöitä. Harmi kun myöhemmin selvisi, että hänellä oli jo tyttöystävä. Meni sitten maku koko tyypistä.
Toivon parempaa onnea ja onnea rohkeudesta. Parempi ottaa selvää ja mennä eteenpäin, oli tulos mikä tahansa!
Ap täällä! Kiitos kaikille jotka on osallistuneet keskusteluun! Ihastus ei ole vielä vastannut... Hankalaa, kun en voi nähdä, onko hän edes nähnyt viestiäni. 😬
Tietääkö joku tuosta instagramin "Viestipyynnöt"-kansiosta tarkemmin? Tuleeko niistä viesteistä ilmoitus, vai pitääkö osata etsiä?
Vierailija kirjoitti:
Miks olen lukenut tämän saman jutun palstalta aikaisemminkin? Piti oikein tarkistaa päivämäärä.
Tuskin se Ap, on ainut joka on ollut ihastunut? xD
En tiedä logiikkaa, mutta joskus tulee ilmoitus ja joskus ei. Joka tapauksessa näkyy viestipyynnöt sinisenä linkkinä, jos menee omaan viestikansioon. Joskus siis jää huomaamatta tai kestää kauan huomata, ainakin jos ei hirveästi käytä ig-viestejä. Mutta tsemppiä, toivottavasti saat vastauksen! :)
Joo siinä ig:n viestipyynnöissä on kyllä jotain erikoista vaihtelua... Mulle on joistain viesteistä tullut ilmoitus, että "(nimimerkki) haluaa lähettää sinulle viestin", kun taas joistain ei tule mitään ilmoitusta ja voi mennä kauankin että huomaan ne. Toivottavasti ap.n ihastus huomaa viestin pian!
Itse muistan oman ihastukseni. Yli 10 vuoden takaa, tosin nyt ei kyllä enää nappaa.
Vaikka tämä mies nyt vuosien päästä pyysi kahveille. En ollut itse edes kertonut ihastuksestani :D
Ja senkin takia kun olen naimisissa ja on lapsia.
miehenä tuntuis hyvin epämukavalta. harrastuksessa ois ja sit tuollaisia koko ajan.... mitä vastais… joo on mulla kiva auto, ootko huomannut lastenistuimet, monesti hyvin pahalta tuntuu nämä naiset
Vierailija kirjoitti:
miehenä tuntuis hyvin epämukavalta. harrastuksessa ois ja sit tuollaisia koko ajan.... mitä vastais… joo on mulla kiva auto, ootko huomannut lastenistuimet, monesti hyvin pahalta tuntuu nämä naiset
Kokoajan? Tuskin monikaan saa koskaan mitään viestejä.
Itsellä on ollut yksi kerta elämäni aikana tuollainen puskista tullut ihailija. Valitettavasti en itse ollut yhtään kiinnostunut. Yläasteella tyttö soitti kotiini, lankapuhelimeen, ja alkoi juttelemaan. Hän oli yhtä luokkaa ylempänä kuin minä. Sitten hän juoksi perääni, kun olin kävelemässä bussipysäkille. Menin lukkoon, enkä osannut sanoa paljoa muuta kuin, että nyt pitää juosta bussiin, joka tuli juuri sopivasti. Hän ei vaan ollut yhtään tyyppiäni.
Tulin vaan katsomaan joko mies on vastannut ap:lle... Tulethan kertomaan jos niin käy?
Tulen ehdottomasti kertomaan jos mies vastaa! Toistaiseksi ei ole mitään kuulunut. Epäilen, että hän ei ole huomannut viestiä sieltä kansiosta (tai sitten häntä ei vain kiinnosta vastata). Piinaavaa, tarkistan puhelinta vähän väliä 😄 Ap
Hyvä kun uskalsit, mutta toivottavasti jätit nuo hymiöt vähemmälle siinä viestissä.
Älä lähetä mulle enää viestejä. En ole kiinnostunut!
Oletteko te siis vaihdelleet tiettyjä katseita toistenne kanssa, vai oletko sinä vain yksipuolisesti stalkannut ihastustasi jossain nurkassa?
Apua, mua niin jännittäis lukea vastaus.
Ap kerro heti miten kävi, kun hän vastaa.