Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D

Vierailija
17.05.2019 |

Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.

Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊

Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈

Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).

Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.

Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄

Kommentit (228)

Vierailija
101/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies todennäköisesti lukee tätä ketjua ja naurahtelee näille jutuille ja kiemurtelulle, että hän päättää olla vielä pari päivää vastaamatta.

Tästä sen huomaa, että tavoitettamuus on hyvä asia kiinnostukselle.

Vierailija
102/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan jännityksessä täällä ap puolesta :D Harmi kun itselläni ei ole tällä hetkellä ihastusta, tämä ketju olisi saattanut rohkaista minut myös tekemään aloitteen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille tekstiviesti, että oletko nähnyt viestini. Jos ei vastaa niin soita että oletko nähnyt tekstiviestini. Jos ei vastaa puhelimeen niin odota kunnes näette seuraavaksi ja kerro pokkana että olet yrittänyt tavoitella. :D

Vierailija
104/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap mailisi tänne niin mä voin vastata sulle tosi romanttisen viestin. Lupaan etten laita kikkelikuvaa ainakaan heti alkuun ellet vältsisti sitten halua sellaista.

Vierailija
105/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä en avaa näitä sovelluksia kovinkaan usein, sama esim. Tinderin suhteen, että älkää naiset liian nopeasti tehkö johtopäätöksiä ettei miestä kiinnosta jos ei ole vastannut Tinder viestiin vielä vaikka viikossa. Mies ei välttämättä ole avannut sovellusta koko aikana.

Tiedän, että on naisia jotka poistavat mätsin jos ei ole vastannut 24h sisällä. Harmittaa, sillä kaikki eivät päivystä siellä jatkuvasti tavoitettavissa ollen. Siinä saattaa missata rakkauden tai hyvän tuttavuuden. Kyllä ne mätsit kannattaa pitää, joku päivä joskus viikkojenkin päästä sieltä joku voi herätä ja aktivoitua jälleen.

Vierailija
106/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea rokan syö! Oikein tehty.

Vierailija
107/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt kaksi kertaa niin, että en oo huomannut Instagramissa saapunutta viestipyyntöä, sen takia että ei ollut tullut viestejä sinä aikana joten en ollut viestilaatikkoa avannut. Ei siis tullut ilmoitusta kumpanakaan kertana, joten huomasin viestipyynnöt vasta kun avasin laatikon. Itse asiassa koskaan ei oo mulle tullut ilmoitusta viestipyynnöstä. Ja harvat kolmekymppiset puhuu siellä instassa kellekään, luulisin. Että voi mennä kyllä aikaa että mies huomaa viestisi, älä lannistu. Sinuna en kuitenkaan alkaisi seurata. Ja jos mies ei vastaa ikinä, vaikka näkisi viestin, niin siinä on kyllä harvinaisen epäystävällinen ja ylimielinen mies, et menettänyt mitään jos näin käy.

Vierailija
108/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Jos laitoit vistein sille ` turkulaiselle` niin en ikinä ole katsonut sitä tiliä viesteineen sen jälkeen. Siellä voi olla ihan mitä vaan.tili sinänsä ei kiinnosta, enkä aio sitä katsoa.kerron motiivin irl.

Viestit thx,irl tai mailitse

.

Vierailija
109/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, joskus pitää vaan olla rohkea! Mua yritti kerran lähestyä mies facebookin kautta, mutta en huomannut hänen viestiään. Vastaan aina asiallisiin viesteihin, jos suinkin ne näen, se on musta kohteliasta. Vaikkei siis kiinnostaisi tai olisi varattu yms, on fiksua vastata ystävällisesti ja sanoa miten asia on, niin toisen ei tarvitse arvailla saiko viestin tjsp. Onneksi mies oli sen verran sinnikäs, että kun seuraavan kerran törmättiin salilla, tuli reippaasti juttelemaan ja sanomaan laittaneensa viestiä noin viikko sitten. Oli tosi mukava ja sanoi heti, että ei ole tarkoitus ahdistella tai olla päällekäyvä, jos en ole viestiin halunnut vastata niin fine ja ymmärtää hyvin, mutta halusi varmistaa olenko huomannut sen. Nykyään kyseinen mies asuu kanssani saman katon alla ja on tehnyt musta maailman onnellisimman naisen :)

Alunperin hän ei siis lähestynyt irl, koska sali oli silloin työpaikkani eikä halunnut töissä häiritä mua, mutta sitten tosiaan kuitenkin tuli kysäisemään viestistä kun olisi muuten jäänyt vaivaamaan :D Oli kuulemma jo kaukaa ihaillut mua kauan :D Ja muistan itsekin, että olin kiinnittänyt kyseiseen asiakkaaseen huomiota, kun oli niin kohtelias aina ja näytti niin hyvältä. Mutta siis, mietin vain sun tapauksessa ap, että jos miehestä ei esim. viikon parin sisään kuulu niin pitäisikö sun vaan lähestyä irl? Ikävää, jos menettäisit elämäsi rakkauden sen takia, että hän ei vaan huomannut viestipyyntöä :D Niin mullekin olisi käynyt mikäli mies olisi sen viestin jälkeen vain antanut olla!

Vierailija
110/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Mies vastasi!! Ja kivasti vastasikin 😊 Hän kertoi hieman kuulumisiaan ja kysyi, mitä minulle kuuluu, johon nyt vastasin. Hän käytti myös hymiöitä, joten te hymiöitäni päivitelleet: ehkä olen nyt löytänyt itselleni sopivan miehen 😅 No, aikaistahan on mitään tuollaista sanoa, mutta katsotaan mihin juttelumme vie! Kiitos lämpimästi teille kaikille jotka olette tsempanneet mua täällä ❤ Olen tosi tyytyväinen että laitoin miehelle viestin. Jos kukaan tätä lukeva on samassa tilanteessa kuin minä olin, niin kannustan ottamaan rohkeasti yhteyttä ihastukseen! Enkä sano tätä vain siksi kun itse sain positiivisen vastauksen, vaan oikeasti sellainen rauha tuli ylleni heti kun olin lähettänyt sen viestin. Tuli olo, että meni kumpaan suuntaan hyvänsä, niin ainakin katsoin tämän kortin enkä jäänyt arvuuttelemaan että "mitä jos". Kiitos vielä kaikille! 😊 Onnellinen Ap

Vierailija
111/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap!  <3  <3  <3

Vierailija
112/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä! Mies vastasi!! Ja kivasti vastasikin 😊 Hän kertoi hieman kuulumisiaan ja kysyi, mitä minulle kuuluu, johon nyt vastasin. Hän käytti myös hymiöitä, joten te hymiöitäni päivitelleet: ehkä olen nyt löytänyt itselleni sopivan miehen 😅 No, aikaistahan on mitään tuollaista sanoa, mutta katsotaan mihin juttelumme vie! Kiitos lämpimästi teille kaikille jotka olette tsempanneet mua täällä ❤ Olen tosi tyytyväinen että laitoin miehelle viestin. Jos kukaan tätä lukeva on samassa tilanteessa kuin minä olin, niin kannustan ottamaan rohkeasti yhteyttä ihastukseen! Enkä sano tätä vain siksi kun itse sain positiivisen vastauksen, vaan oikeasti sellainen rauha tuli ylleni heti kun olin lähettänyt sen viestin. Tuli olo, että meni kumpaan suuntaan hyvänsä, niin ainakin katsoin tämän kortin enkä jäänyt arvuuttelemaan että "mitä jos". Kiitos vielä kaikille! 😊 Onnellinen Ap

Tulin tosi onnelliseksi puolestasi ap, kunpa kaikille kävisi näin! Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
113/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, paljon onnea! Jos mies osoittautuu samanlaiseksi hymiöidenkäyttäjäksi kuin ap, niin näen vain silmissäni heidän värikkään viestiketjunsa :D Mahtava uutinen ap! Tämä oli hyvän mielen ketju.

Vierailija
114/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään väärää. Tällä asia selviää.

Vierailija
115/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan vielä miten juttunne etenee? Olemme uteliasta kansaa 😇

Vierailija
116/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laitoin kerran viestin ihastukselleni eikä mies vastannut mitään :(

Mun mies ei vastaisi yhtään mitään sellaisen viestiin joka on häneen ihastunut. Ei hän tietäisi mitä vastata, ellei tämä laittaisi suoraan että moi, olen ihastunut sinuun, voisitko vastata voiko meistä tulla pari. Tuohon hän vastaisi että ei voi tulla, kiitos kuitenkin :D Pelkkään ap:n tyyliseen viestiin hän ei vastaisi ollenkaan. Ei siksi että olisi mulkero, vaan siksi ettei hän halua jutella somessa vieraiden naisten kanssa, ainoastaan tuttujen ihmisten.

Mukan miehellä(eikä mullakaan) ole somessa mitään parisuhdepäivityksiä, eikä yhteisiä kuvia tai sellaista, joten ei pysty kyllä päättelemään mitään onko sinkku vai ei.

Vierailija
117/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut itse ensiyhteyden valehtelematt yli puolet kerroista kun olen ollut ihastunut, ja kaikista itse tekemistäni aloitteista on poikinut jotain :)

Vierailija
118/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä.

Vierailija
119/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro heti jos vastaa! Mitä sinä laitoit miehelle?

Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"

Ap

Mitä tuohon pitäisi vastata? "Moi, jaa jaa".

Tämän viestin kirjoittaja ei kerro mitään muuta kuin sen, että on itse totaalinen juntti.

Toisaalta jos itse ei ajattele samoin toisesta tai ei ole mitään mielenkiintoa toista kohtaan, niin mitä siihen oikein sanoisi? "Moi, kiitti viestistä, hyvää kuuluu. Okei, kiitos"? Onko tuo loppujen lopuksi hirveästi sen parempi? Ymmärsin, että "moi, jaa jaa" oli karrikoitu vastaus tästä aivan samasta. 

Eikö lopputulos ole joka tapauksessa sama, kirjoitti ap mitä hyvänsä? Joko miestä kiinnostaa, tai ei kiinnosta. Joko keskustelu lähtee liikkeelle, tai ei lähde. Miten eri tavalla sanailtu viesti muuttaisi asiaa?

Asia on juuri näin! Joko kiinnostaa tai ei, mikään viestin muotoilu ei auta asiaa jollei kiinnostusta ole. Piste.

Vierailija
120/228 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ottanut itse ensiyhteyden valehtelematt yli puolet kerroista kun olen ollut ihastunut, ja kaikista itse tekemistäni aloitteista on poikinut jotain :)

On se naisilla helppoo, vai sanottaisko että miehet on helppoja. Ehdotankin, että naiset alkaa tekemään ne aloitteet niin vältyttäisiin monelta harmilta kun muidut nappaa heti sen miehen joka kiinnostaa, niin ei tarvi rumien äijien mieltään pahoittaa turhilla yrityksillä.