Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D
Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.
Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊
Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈
Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).
Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.
Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄
Kommentit (228)
AP, tiedoksi sinulle että näin miehenä avaan instani keskimäärin kerran viikossa.
Joskus saatan päätyä olemaan jopa kuukauden avaamatta sitä äppiä. Ilmoitukset eivät ole päällä.
Jospa se helpottaa. Uskon että moni mies on samanlainen, me ei vain vouhoteta instoista kuten naiset. Ja ilmoitukset luontaisesti ei ole päällä varmaan yhdelläkään miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et rupea seuraaman miestä Instagramissa? Siitähän tulisi ilmoituis hänelle.
Mietin tätä kyllä, mutta olisikohan se vähän liian tyrkyttävää nyt? Erityisesti jos hän onkin lukenut viestin eikä ole kiinnostunut, ja nyt alkaisin vielä päälle seuraamaan häntä? Ainakin minulle voisi tulla tuosta vähän ahdistava olo, jos en olisi kiinnostunut tyypistä.
Nyt jälkikäteen ajatellen olisi ollut järkevää ensin alkaa seuraamaan häntä ja jos hän olisi seurannut minua takaisin, sitten lähettää viesti. Silloin se olisi tullut hänelle heti ilmoituksena. Ja olisin jo saanut hänen kiinnostuksestaan jotain viitteitä siinä, olisiko hän ylipäätään seurannut minua takaisin vai ei. Olin vain niin hätäinen tuon viestini kanssa että halusin pistää sen heti tulille kun olin päätöksen tehnyt 😄
Ehkä tämä voi olla vinkki muille samassa tilanteessa oleville. Seuratkaa ensin, sitten vasta viestiä 🙈 Ap
Vierailija kirjoitti:
AP, tiedoksi sinulle että näin miehenä avaan instani keskimäärin kerran viikossa.
Joskus saatan päätyä olemaan jopa kuukauden avaamatta sitä äppiä. Ilmoitukset eivät ole päällä.
Jospa se helpottaa. Uskon että moni mies on samanlainen, me ei vain vouhoteta instoista kuten naiset. Ja ilmoitukset luontaisesti ei ole päällä varmaan yhdelläkään miehellä.
Kiitos rohkaisusta! 😊 Toivottavasti olisi vain tällaisesta kyse. Ainakaan hän ei ole tällä ajalla lisännyt mitään julkaisuja, muusta aktiivisuudesta en toki tiedä kun en häntä seuraa.
Tsemppiä! Toivotaan että saat edes jonkinlaisen vastauksen, ettei tarvitse jäädä asiaa miettimään.
Mitä muuten meinaat tehdä kun seuraavaksi näette harrastuksen yhteydessä ja jos hän siis ei ole vastannut vielä silloinkaan viestiin? Meinaatko tervehtiä iloisesti vai luikitko nolona karkuun? :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten meinaat tehdä kun seuraavaksi näette harrastuksen yhteydessä ja jos hän siis ei ole vastannut vielä silloinkaan viestiin? Meinaatko tervehtiä iloisesti vai luikitko nolona karkuun? :)
Jos noin käy niin aion tervehtiä normaalisti, mutta en varmaan sano mitään muuta. En halua alkaa tuossa tilanteessa kovistelemaan miestä tyyliin "miksi et vastannut viestiini?", koska se asettaisi hänet vähän ahdinkoon ja antaisi ehkä minustakin turhan epätoivoisen/aggressiivisen kuvan 😅 Ap
Tsemppiä ap! Toivottavasti saat vastauksen pian! Ja älä välitä ilkeistä kommentoijista täällä, olet tosi symppiksen oloinen nainen hymiöinesi päivinesi 😘 Jään seuraamaan ja toivon parasta.
Kyllä voit vielä alkaa seuraamaan. Ei siinä ole mitään noloa. Todennäköisesti ei ole nähnyt sun viestiä vielä ollenkaan. Sitten ainakin huomaisi. Nyt sama rohkeus päälle kun eilen ja ajattelu meni syteen tai saveen.
Mä laittaisin kyllä jo viestin, että mitä helvettiä, miksi et vastaa?!!? Ja että mikä säkin luulet olevas että on muka varaa valita nainen ja haukkuisin perään vielä kaikki kuvansakin. :D paitsi en vaiskaan, mutta joku voisi tehdäkin niin.
Minua aikoinaan pommitti vuoden verran sitkeästi eräs mies ja kun en hänelle lämmennyt niin haukkui lesboksi, mitä kyllä oikeasti olenkin :) ja sitten vielä sanoi, että alkaisin edes meikkaamaan niin voisi joskys käydä flaksikin.
Samaa harrastusta harrastavaa voi kyllä ihan netraalissakin mielessä seurata ja myös laittaa tuon Ap:n viestin tyylisen.Ehkä ihastus luulee,että on tullut vastaan instafeedissä ihan pesis/pyöräily/kilpatanssi-yhteyden ja kuvien vuoksi.
Seuraa vaan sitä AP!
Minä en suosittele, että alkaisit nyt seuraamaan häntä instassa. Syyt ovat samoja, mitä itsekin mietit.
Nyt vain yrität suhtautua asiaan tyynen viileästi vellovista tunteistasi huolimatta. Jos mies on hyvä tyyppi, hän kyllä vastaa sitten joskus, kun näkee viestin. Jos mies ei vastaa mitään, et sinäkään ole sitten menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit vielä alkaa seuraamaan. Ei siinä ole mitään noloa. Todennäköisesti ei ole nähnyt sun viestiä vielä ollenkaan. Sitten ainakin huomaisi. Nyt sama rohkeus päälle kun eilen ja ajattelu meni syteen tai saveen.
Tekisitkö itse ap:n tilanteessa näin, vai annatko vain toiselle tuon neuvon? Itse ymmärrän kyllä hyvin tuon ap:n perustelun, että hän ei halua olla liian päällekäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin kyllä jo viestin, että mitä helvettiä, miksi et vastaa?!!? Ja että mikä säkin luulet olevas että on muka varaa valita nainen ja haukkuisin perään vielä kaikki kuvansakin. :D paitsi en vaiskaan, mutta joku voisi tehdäkin niin.
Minua aikoinaan pommitti vuoden verran sitkeästi eräs mies ja kun en hänelle lämmennyt niin haukkui lesboksi, mitä kyllä oikeasti olenkin :) ja sitten vielä sanoi, että alkaisin edes meikkaamaan niin voisi joskys käydä flaksikin.
Tällä miehellä on ollut kommenteissaan ihan sama timanttinen logiikka kuin niillä, jotka alkavat haukkua naista huoraksi jos tämä ei suostu seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö itse ap:n tilanteessa näin, vai annatko vain toiselle tuon neuvon? Itse ymmärrän kyllä hyvin tuon ap:n perustelun, että hän ei halua olla liian päällekäyvä.
No tekisin voi Herran Jeesus ei kai seuraaminen ole niin vakavaa. Toi viestiin oli viaton nii aika paranoidi saa olla jos pitää tollasta ahdisteluna.etwnkin kun todennäköisesti ei ole sitä viestiä vielä edes nähnyt. Ap näkisi että viestittely on estetty jos olisi torjunut viestipyynnön.
Miksi luulette ettei todennäköisesti ole nähnyt viestä? Vuorokausi aikaa viestin lähettämisestä, kyllä todennäköisesti on sen nähnyt ja päättänyt vaan ignoorata. Varsinkin kun niistä viestipyynnöistäkin yleensä tulee ilmoitus näytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tekisin voi Herran Jeesus ei kai seuraaminen ole niin vakavaa. Toi viestiin oli viaton nii aika paranoidi saa olla jos pitää tollasta ahdisteluna.etwnkin kun todennäköisesti ei ole sitä viestiä vielä edes nähnyt. Ap näkisi että viestittely on estetty jos olisi torjunut viestipyynnön.
Ei tässä ole kyse mistään ahdistelusta, vaan siitä, millaisen kuvan ap haluaa antaa itsestään kiinnostavan miehen silmissä. Kun tällä tavalla lähestytään ihmisiä, niin epätoivoisuus/päällekäyvyys on todella suuri turn off useimmille. Ja epätoivoisuuden/päällekäyvyyden raja "imartelevan innokkuuden" kanssa on todella häilyvä. Mieluummin kannattaa pelata hieman varman päälle. Itse en ap:n tilanteessa alkaisi nyt seuraamaan miestä. Kyllä hän sen viestin huomaa ennemmin tai myöhemmin.
Törppöä, mikset sitten mene suoraan jututtamaan face to face, kun kuluttaa vuosi tolkulla sitten aikaansa jopa kostop... Häirintään. Kalliiksi se tulee taloudellisesti ja terveydellisesti. Kartonkeja kuluu varmaan sitten paljon kuulusteluissa kun kohteesi tekee siitä itsellesi vielä suuremman ongelman.
Vertailun vuoksi joku taka-aasikko meluaa perässä, köy mustasukkaisena kun toinen/ toiset naiset juttelevat stalkattavasi kanssa.
Ohje, älä ikinä ikinä ryhdy häiriköksi mikäli kaikenlainen ympärilläsi ärsyttää.
Olet todellinen neropatti kirjoitti:
Törppöä, mikset sitten mene suoraan jututtamaan face to face, kun kuluttaa vuosi tolkulla sitten aikaansa jopa kostop... Häirintään. Kalliiksi se tulee taloudellisesti ja terveydellisesti. Kartonkeja kuluu varmaan sitten paljon kuulusteluissa kun kohteesi tekee siitä itsellesi vielä suuremman ongelman.
Vertailun vuoksi joku taka-aasikko meluaa perässä, köy mustasukkaisena kun toinen/ toiset naiset juttelevat stalkattavasi kanssa.
Ohje, älä ikinä ikinä ryhdy häiriköksi mikäli kaikenlainen ympärilläsi ärsyttää.
Tästä nyt ei ymmärrä yhtään mitään.
Miksi et rupea seuraaman miestä Instagramissa? Siitähän tulisi ilmoituis hänelle.