Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääk! Laitoin ihastukselle viestin!! Vertaistukea? :D

Vierailija
17.05.2019 |

Nyt sen tosiaan tein! Olen jo monta kuukautta ollut ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen, jonka olen vain pari kertaa nähnyt harrastuksen parissa. Emme ole edes jutelleet koskaan.

Olen jo muutaman kuukauden stalkannut häntä instagramissa ja ihastunut entistä enemmän, sillä hän vaikuttaa todella hauskalta ja sympaattiselta tyypiltä 😊

Nyt mä sitten tein sen, mikä on kuumotellut mielessä jo hetken aikaa. Laitoin hänelle viestin! Huhhuh.... kädet tärisee 😄 En ole KOSKAAN aiemmin lähestynyt miestä, kaikissa aiemmissa tuttavuuksissani mies on tehnyt aloitteen. Nyt mä vain päätin, että syteen tai saveen, olen kerrankin rohkea! Voi kunpa mies kiinnostuisi jutulle kanssani 🙈

Bonusjännityksenä vielä se, että en siis tiedä satavarmasti onko hän sinkku vai varattu. Olen päätellyt että sinkku, koska ainakaan hänen sosiaalinen mediansa ei anna mitään viitteitä tyttöystävästä (kyllä - olen myös lukenut kaikki kommentit 😅).

Kyllä tämä kevät vaan saa tekemään ihan hulluja 😅 Mulla on todella hyvä olo nyt, vastasi mies mitä hyvänsä (tai vaikka ei vastasi ollenkaan), niin olen tyytyväinen että yritin ja olin kerrankin rohkea. Eipä tarvitse jäädä miettimään, että mitä jos.

Vertaistukea? Muita, jotka ovat tehneet saman tempauksen? 😄

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro heti jos vastaa! Mitä sinä laitoit miehelle?

Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"

Ap

Mitä tuohon pitäisi vastata? "Moi, jaa jaa".

No kyllähän tuohon nyt voi vastata vaikka millä tavalla jos miestä kiinnostaa alkaa jutella Ap:n kanssa. Voisi vastata esimerkiksi "Moi, muistan itsekin nähneeni sut harrastuksessa X. Kiitos, hyvää kuuluu, vihdoinkin viikonloppu :) Mitä sulle kuuluu?". Ja tuostahan se keskustelu lähtisi etenemään. Oletkohan jotenkin kielellisesti rajoittunut, jos osaisit itse vastata vain "Moi, jaa jaa"?

Hyvä viesti tuo on Ap! :)

Huono viesti. Vastausta ei tule.

En ole Ap mutta oma kokemukseni on se, että jos miestä vähänkään kiinnostaa,niin hän vastaa kyllä viestiin kuin viestiin. Itsehän lähestyin kerran melkein tuntematonta miestä niinkin ytimekkäällä viestillä kuin "Moi". Lopputulemana kolmen vuoden seurustelusuhde :)

Ihan mielenkiinnosta, te joiden mielestä ap.n laittama viesti ei ole hyvä, miten teidän mielestänne ihastusta tulisi lähestyä? Mitä te kirjoittaisitte?

Vierailija
22/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko paljon hassunhauskoja hymiöitä siihen viestiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan!

Itse lähetin kirjeen vuonna 1998 ihastukselleni, osoitteen katsoin puhelinluettelosta. Ei olisi kannattanut :D. Hän kertoi kaikille kavereillemme, mitä olin tehnyt, ja siitä lähtien minua sitten kiusattiin ja putosin tuosta kaveriryhmästä pois.

Niin sori, en tarkoita tällä lytätä, kunhan vaan tuli muisto mieleen. Nyt jo naurattaa nuoruuden draamat :).

Vierailija
24/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko paljon hassunhauskoja hymiöitä siihen viestiin...

Tiedän että mulla on tapana käyttää paljon hymiöitä... tuon viestin kohdalla kuitenkin hillitsin itseni ja käytin koko viestissä vain yhtä hymynaamaa 😄

Ei vielä vastausta kuulu... En myöskään pysty näkemään, onko mies nähnyt viestin, koska tosiaan emme seuraa instassa toisiamme joten keskusteluominaisuudet ovat rajoitetummat. Ehkä hän pääsee neljältä töistä ja käy instagramissa vasta illalla 🙈 Tai ei edes joka päivä...

Vierailija
25/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako lähdet häiritsemään mahdollisesti varattua miestä?

No jos hän vastaa olevansa varattu, niin tietenkin homma jää siihen. Siinäkin tapauksessa olen iloinen että laitoin viestin, ei tarvitse sitten vuosien päästä harmitella että mitä jos se olisikin ollut elämäni rakkaus mutta en vain uskaltanut lähestyä.... Ap

Vierailija
26/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin suunnilleen että "Moi, mitä kuuluu? Olen nähnyt sut pari kertaa *harrastuksessa X* ja vaikutat mukavalta :)"

Ap

No kyllähän tuohon nyt voi vastata vaikka millä tavalla jos miestä kiinnostaa alkaa jutella Ap:n kanssa. Voisi vastata esimerkiksi "Moi, muistan itsekin nähneeni sut harrastuksessa X. Kiitos, hyvää kuuluu, vihdoinkin viikonloppu :) Mitä sulle kuuluu?". Ja tuostahan se keskustelu lähtisi etenemään. Oletkohan jotenkin kielellisesti rajoittunut, jos osaisit itse vastata vain "Moi, jaa jaa"?

Kamalia hapannaamoja täällä, syö sitruuna.

Vierailija
27/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihana! Peukut pystyssä :)

Vierailija
28/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, toivottavasti et laittanut noin paljon hymiöitä. Mies on kuitenkin jo 30, eikä 15.

Vierailija
29/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1997 lähetin ihastukselleni synttärikortin. Eilen ostin hänelle synttärilahjaksi kukkia ja leivoin kakun. Tosin enää hän ei ole ihastus, vaan rakas aviopuoliso. Että kyllä kannatti se kortti silloin lähettää. Seuraavat juhlat meillä on esikoisemme 20v synttärit.

Vierailija
30/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kamalia hapannaamoja täällä, syö sitruuna.

Syöty jo aamupalan yhteydessä.

Vierailija
31/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikä?

Mies on 30v. ja minä olen muutaman vuoden nuorempi. Ap

Reilusti yli 10 vuotta nuorempi?

Vierailija
32/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti tehty, ei varmasti kukaan ainakaan pahastu tuollaisesta yhteydenotosta! Tietysti olisi ollut vieläkin parempi jos viesti olisi mennyt jossain palvelussa, missä näkee onko vastapuoli sen nähnyt. Mitä nyt teet jos et saa vastausta? Mietit että saiko ja lukiko mies koskaan viestiä? Ei vastaa koska ei ole kiinnostunut vai koska ei viestiä saanut? Apua, tässähän voi vielä mennä vuosisadan rakkaustarina sivusuun. Mutta pidän peukkuja!!! 

Vierailija
33/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos hän vastaa olevansa varattu, niin tietenkin homma jää siihen. Siinäkin tapauksessa olen iloinen että laitoin viestin, ei tarvitse sitten vuosien päästä harmitella että mitä jos se olisikin ollut elämäni rakkaus mutta en vain uskaltanut lähestyä.... Ap

No voi hyvä luoja tuskin sä nyt olisit vuosien päästä edes muistanut jotain ihastusta jota muutaman kerran näit:DD

Mutta toivotaan että hän on elämäsi rakkaus ja elätte onnellisena loppuun asti

Vierailija
34/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 1997 lähetin ihastukselleni synttärikortin. Eilen ostin hänelle synttärilahjaksi kukkia ja leivoin kakun. Tosin enää hän ei ole ihastus, vaan rakas aviopuoliso. Että kyllä kannatti se kortti silloin lähettää. Seuraavat juhlat meillä on esikoisemme 20v synttärit.

Ai hitsi, nyt olen vähän kateellinen.

T. v. 1998 puhelinluettelotyttö

Vierailija
35/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä luoja tuskin sä nyt olisit vuosien päästä edes muistanut jotain ihastusta jota muutaman kerran näit:DD

Mutta toivotaan että hän on elämäsi rakkaus ja elätte onnellisena loppuun asti<3

Minä ainakin ihastun niin harvoin, että jokainen ihastus jää kyllä mieleen. Olen kohta nelikymppinen ja olen koko elämäni aikana ollut neljästi ihastunut, ja kyllä muistan jokaisen ja jokainen olisi voinut olla elämäni rakkaus. Ehkä ap on kuin minä.

Vierailija
36/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Pidän täällä peukkuja!!

Vierailija
37/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olen lukenut tämän saman jutun palstalta aikaisemminkin? Piti oikein tarkistaa päivämäärä.

Vierailija
38/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä, miten naiset voi noin salamaihastua? Siis oletteko juteleet edes? 

Vierailija
39/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä, miten naiset voi noin salamaihastua? Siis oletteko juteleet edes? 

Välillä vain ilma väreilee vaikka sanoja ei olisi! 

Vierailija
40/228 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä vain ilma väreilee vaikka sanoja ei olisi! 

Näin se on. Nuorempana luulin että ihastun helposti poikiin, mutta vasta korkeakouluopinnoissa kun ensimmäisenä päivänä näin nykyisen kumppanini, mielessäni kävi heti ajatus "hänet minä haluan". Ihastuin päätä pahkaa ja koskaan sen jälkeen en ole tuntenut kenestäkään samalla tavalla, se oli uskomattoman vahva tunne. Nyt ollaan oltu vuosikymmen jo yhdessä ja joka päivä mietin mielessäni kuinka onnekas olenkaan.